וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת הדייגים בנמל יפו חוגגת 50

בשיתוף מסעדת הדייגים, בשיתוף מסעדת הדייגים

9.7.2020 / 10:40

תקופה ארוכה שלא קפצנו לבדוק מה חדש בנמל יפו... בכניסה לנמל פגשנו את המוסד הקולינרי הוותיק ביותר בנמל יפו - מסעדת הדייגים

מסעדת הדייגים. יח"צ,
מסעדת הדייגים/יח"צ

לרגל חגיגות יום הולדת 50 עורך מערכת "המומחים" החליט כי מדובר בתזמון מצויין לשלוח מספר חברי המערכת לבדוק את הסוד של המקום ולטעום, ואלו הם הרשמים שהביאו עימם מהשטח. "מסעדת הדייגים" הראשונה בנמל יפו חוגגת חצי יובל של אוכל טוב, דגים טריים ופירות ים בסגנונות שונים ועם הרבה נחישות להמשיך ולהתמיד. המסעדה מעוצבת כמוזיאון דגים, כרישים ואפילו תנינים מפוצלחים שיעקב ברגיל מייסד המקום, היה דג בזמנו, כך שכבר בכניסה נכנסים לאווירה שעושה חשק לפתוח שולחן ולבלות.

עם הגעתנו מיד קיבלנו את מגוון סלטי הבית ומנות פתיחה לבחירה כמו: פטריות מוקפצות, קרפצ'יו סלמון, סלט יווני, אנשובי תוצרת בית, וכמובן, דגים טריים שמגיעים היישר מהים. המסעדה היתה מלאה בסועדים שהבינו כי באנו למשימה בשטח. יפית יצחקי בת ה-31 מרמת גן סיפרה לנו: "אני לקוחה קבועה במסעדה וחייבת לציין שהאוכל מעולה ושירות כזה מקצועי לא מקבלים בכל מקום". בן פולק בן 42 מכפר סבא הוסיף: "אוכל טעים אווירה טובה, הזמנו פלטת רויאל קטנה, דניס בתנור וסלט ירקות. אין מה להוסיף מלבד טרי וטעים להפליא".

מסעדת הדייגים. יח"צ,
מסעדת הדייגים/יח"צ

הגיע גם זמן הטעימה שלנו. לשולחן הגיע פלטת פירות ים, פלטה מרשימה (שדורשת בהחלט צילום) שהכילה: קלמרי, שרימפס, ברבוניות ומולים (צדפות). מדובר היה בחגיגה של מעדנים טריים, עסיסיים סופר טעימים, פשוט מנה אלוהית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מסעדת הדייגים. יח"צ,
מסעדת הדייגים/יח"צ

בסיום הארוחה שוחחנו עם הבעלים, רני בר-גיל, את הים הוא מכיר מגיל צעיר במיוחד ואת זה ירש מאביו שהפך לדייג כבר בגיל 10, כאשר לאחר העלייה לארץ ישראל המשיך ביחד עם משפחתו לעבוד בתחום. שאלנו אותו מה סוד הקסם של המנות והוא הסביר: "הסוד שלנו הוא בפשטות ובזכות קרבת המסעדה לאזור ספינות הדייג, המסעדה זוכה לבחור את הדגה שמגיעה מהים ישירות אליה, דבר שאי אפשר להתחרות בו".

מי שהוסיפה מספר מילים היתה שני, הבת של יעקב שמנהלת יחד עם רני את המסעדה: "הדייגים עולים מהסירות ממש כמו פעם בסרטים עם כמות גדולה של דגים שמורידים לנו במסעדה. כולם טריים וכל חומרי הגלם שיש לנו מגיעים ישר לצלחת".

מסעדת הדייגים. יח"צ,
מסעדת הדייגים/יח"צ

במסעדה חזרו למתכונת שבה בכל יום שישי, בשעות אחר הצהריים ועד הלילה, מתנגנת מוזיקה חיה של ערבי פולקלור משתנים. רוצים לערוך אירוע פרטי במסעדה? אתם מוזמנים לעשות כן מאחר והיא מותאמת לאירועים עד 100 איש.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם


כתובת: האנגר 1, נמל יפו
טלפון 053-9443408

שעות פעילות:
יום א'-ש' , 12:00-00:00

בשיתוף מסעדת הדייגים, בשיתוף מסעדת הדייגים
  • עוד באותו נושא:
  • נמל יפו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully