וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תרצו, אין כזו חומוסייה: חומוס הרצל בהרצליה

בשיתוף חומוס הרצל, בשיתוף חומוס הרצל

28.6.2020 / 9:43

אחרי שנים רבות בתחום המסעדנות החליט אליאור לפתוח מסעדה עצמאית בה יגיש ללקוחות מאכלים על פי מתכוניו שלו. החומוס ושאר המנות בחומוס הרצל הם עדות לכך שמדובר בהחלטה מוצלחת

חומוס הרצל. יח"צ,
חומוס הרצל/יח"צ

חומוס נחשב לאחד המאכלים הנפוצים ביותר במזרח התיכון כולו ובמדינת ישראל בפרט, לא קשה להבין למה. החומוס כה פופולרי בחיינו והפך לחלק בלתי נפרד מהמסורת הישראלית כך שניתן למצוא בכל בית ישראלי היום חומוס במקרר. לכן, במערכת המומחים הרגשנו שליחות עזה למצוא עבורכם את החומוסייה שמספקת את הטעם האותנטי של החומוס. יצאנו לבדוק, ומצאנו את ''חומוס הרצל'' בהרצליה, מסעדה על טהרת החומוס ותבשילים ביתיים אותנטיים.

בלב הרצליה פיתוח השוקקת, שוכנת לה חומוסיה מדוברת ומוכרת ברחוב הסדנאות 2 על קו חוף הים, "חומוס הרצל". גילינו כי בעל המקום, אליאור, הוא השף שאמון על כל המנות של המסעדה. באמתחתו של אליאור מוניטין רב שנים של ניסיון ומקצועיות בשוק המסעדנות, במהלכן עבד במסעדות המובילות בישראל.

אליאור מספר לנו "הייתי שף במסעדות מספר שנים, שם התפתחתי וגיליתי כמה המקצוע הזה בוער בי. לא היה לי ספק שאפתח מקום שבו אני אוכל להאכיל אנשים מהמתכונים שאני אצור באופן אישי, משם אני שואב את הסיפוק שלי." אשתו של אליאור, עומר, מנהלת את המסעדה ביד רמה ומעניקה שירות אישי לכל הסועדים.

חומוס הרצל. יח"צ,
חומוס הרצל - אליאור/יח"צ

ולדבר שלשמו התכנסנו - החומוס. כשטועמים את החומוס הנימוח עם מרקם חלקלק עד כדי תחושת משי מתגלגלת על הלשון, אכן זה מאשר שהאוכל הוכן ע"י שף ברמה גבוהה ולכן העובדה שהלקוחות מצביעים ברגליים ופוקדים את המקום באופן קבוע, אינה מפתיעה. כמו כן, כלל המנות מיוצרות בעבודת יד מדי יום מחומרי גלם איכותיים כך איכות הטעם מורגשת.

כמו כן, על אף הצטיינותה, החומוס זוהי לא המנה היחידה במסעדה. ישנן מנות נוספות שרובם ככולם מותאמות לצמחוניים וטבעוניים. ישנן מנות רבות בתפריט ללא גלוטן ובין המנות הנמכרות והמבוקשות ניתן למצוא חומוס עם כדורי פלאפל שמגיעים חם וטרי, סביח מלא כל טוב ושקשוקה אותנטית. מומלץ במיוחד לא לפספס את התבשילים הביתיים שאליאור מכין במסעדה, מדובר במנות נהדרות החל מקוסקוס אמיתי עם מרק ירקות עשיר, שמהווה פתרון נהדר עבור טבעונים, קציצות דגים וקוסקוס עם דג מרוקאי, מנה שנחשבת ללהיט בקרב לקוחות המקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חומוס הרצל. יח"צ,
חומוס הרצל/יח"צ

הייחודיות של ''חומוס הרצל'' טמונה ביחס האישי ובשירות שמעניקים אליאור ועובדי המסעדה אל הסועדים במקום. המסעדה חרטה על דגלה את נושא חווית הסעודה של לקוחותיה, ולכן כל המנות בתפריט הינן גדולות ומשביעות. במקום גם דואגים למי שהמנות הגדולות לא מרגיעות את קיבתו, ומעניקים אופציה ל refeel בחלק מהמנות.

השירות, האיכות ומעל הכול הטעמים הנהדרים של המאכלים במסעדה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים על המסעדה. כך למשל מתאר איציק בן יעקב "אוכל מעולה. פלאפל אגדי סלט טרי ומתובל מצוין. החומוס גם ברמה גבוהה וגם הקוסקוס. בקיצור אוכל מצוין. השירות של בעל המקום ואחותו פשוט עושה חשק לחזור . תמיד מחייכים ומקבלים כל לקוח בשמחה."

חומוס הרצל. יח"צ,
חומוס הרצל/יח"צ

לאור הביקוש, ב"חומוס הרצל" ניתן להזמין אוכל לאירועים פרטיים כגון משרדים או קייטרינג לאירועים פרטיים קטנים. במסעדה מבצעים משלוחים להרצליה ולערי האזור.

חומוס הרצל, כשר בהשגחת הרבנות

הסדנאות 2, הרצליה פיתוח

לדף הפייסבוק

בשיתוף חומוס הרצל, בשיתוף חומוס הרצל
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully