וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבשילים הבוכרים שמשגעים את מי שמגיעים לפארק תעשיות אפק

בשיתוף מסעדת יסמין, בשיתוף מסעדת יסמין

28.6.2020 / 8:38

בפאר תעשיות אפק שוכנת מסעדת פועלים פופולרית המציעה אוכל על טהרת המטבח הבוכרי עם נגיעות של אוכל מזרחי. זהירות, הטעמים ממכרים

מסעדת יסמין. יח"צ,
מסעדת יסמין/יח"צ

החיים בישראל חוזרים אט אט למסלולם הרגיל, אומנם עדיין עם מסכות על הפנים ושמירת מרחק האחד מהשני אבל אפשר לנשום קצת יותר לרווחה. מי שעוד יכולים לנשום מחדש אלו הן המסעדות ברחבי הארץ, זאת לאחר שהיו מנותקות מחמצן לאורך מספר גדול של שבועות.

מפיקים חברי מערכת "המומחים" יצאו לשטח לבדוק אילו מסעדות שרדו את המשבר. הם התחילו את המסע שלהם בפארק תעשיות אפק, אזור התעשייה הגדול שנמצא בסמוך לראש העין.

המסעדה הראשונה אליה הגיעו היא מסעדת "היסמין", מסעדת פועלים על טהרת המטבח הבוכרי ונגיעות של אוכל מזרחי שזכתה לאהדה גדולה, לשמחתנו מצאנו את דלת המסעדה פתוחה וסירים עמוסים מכל טוב שהמתינו לקהל הרחב.

מסעדת יסמין. יח"צ,
מסעדת יסמין/יח"צ

כאשר הגענו למקום גילינו כי רבים מעובדי האזור התגעגעו מאוד לריחות וטעמים של המסעדה, תור ארוך של אנשים נוצר בסמוך לדלת הכניסה כשכולם חיכו תוך כדי שמירה על הכללים החדשים לרגע שבו יוכלו לשבת ולטעום מחדש את התבשילים האהובים.

מי שמנהלים את המסעדה הם בני הזוג אולגה ויאניק, מבחינתם מדובר בהגשמת חלום של עשרות שנים להביא את התשוקה והאהבה שלהם לאוכל גם לקהל הרחב, על כך סיפרה לנו אולגה: "נולדתי לאמא שפית שעסקה בתחום למעלה מ-35 שנה, עוד בימים שהתגוררנו בטג'יקיסטן, כך שמאז שאני זוכרת את עצמי ביליתי במטבחים וכך דבק בי "החיידק", בדיוק כמוני כך היו פני הדברים מבחינת יאניק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מסעדת יסמין. יח"צ,
מסעדת יסמין/יח"צ

בזכות ההצלחה ולאור דרישה של רבים, רגע לפני משבר הקורונה לבני הזוג היו תוכניות לפתוח את המסעדה גם בשעות הערב, אולם נכון לעכשיו אלו יצטרכו לחכות. "היינו על הגל ובדיוק כמו שאר בעלי המסעדות ברחבי הארץ אנחנו נאלצים לשנות תוכניות", סיפרה אולגה והוסיפה, "אבל חזרנו לארח אירועים פרטיים במסעדה עד 60 איש, בנוסף להזמנות קייטרינג שמקבלים לימי שישי ואירועים חגיגיים".

הגיע זמן הטעימות שלנו ובאופן טבעי בחרנו במספר מנות בוכריות.

המנה הראשונה היתה מנטו, מנה בוכרית קלאסית וטעימה במיוחד של כיסוני בצק עדינים ממולאים בבשר קצוץ ועסיסי עם בצל, המנה הזו מבושלת על אדים בסיר מיוחד.

המנה השנייה שהזמנו לשולחן היה האושפלו המפורסם ולדעת רבים התבשיל הבוכרי הכי טעים שיש, בחרתי את זה עם בשר בקר עם גזר, אורז ובצל כאשר כל אלו נמצאים בסיר אחד.

מסעדת יסמין. יח"צ,
מסעדת יסמין/יח"צ

המנה שלישית היתה קלאסיקה אמיתית, צ'יבורקי, סהרוני בצק טעים ממולאים בבשר שעברו טיגון.

"הבעיה" היחידה שהיתה לנו עם המנות הן שהיו כל כך טעימות ולכן לא הפסקנו ללקק את האצבעות, הטעמים ממכרים בצורה שקשה להסביר במילים, תענוג אמיתי באמצע החיים.

מסעדת "יסמין", מקום נקי, מסודר עם ריחות וטעמים משגעים שמגיעים מהמטבח, כמה טוב שמשבר הקורונה לא הצליח לנצח אותם.

רחוב עמל 5, פארק תעשיות אפק, ראש העין.

טלפון: 0547767085 או 0543115131.

בשיתוף מסעדת יסמין, בשיתוף מסעדת יסמין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully