וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטל סלאמה תתכנן עבורכם את המחר

בשיתוף אורטל סלאמה, בשיתוף אורטל סלאמה

25.6.2020 / 13:50

עם יותר מעשור ניסיון בתחום אורטל סלאמה יודעת לספק ללקוחותיה שירותי עיצוב בכל שלבי הקמת הבית ובכל סגנון

אורטל סלאמה. יח"צ,
אורטל סלאמה/יח"צ

בתחילת דרכה חשבה אורטל סלאמה ללכת ללמוד ראיית חשבון משום שתמיד הייתה טובה עם מספרים, אולם העבודה לצד מי שבזמנו היה המנהל של החברה שבה עבדה, שהיה הנדסאי במקצועו, גרמה לה לשנות את דעתה ולהחליט להיות מעצבת פנים. וכך, בשנת 2009, לאחר מספר שנים בהן כיהנה אורטל כמנהלת מחלקה של מעצבים, היא החליטה לצאת לדרך עצמאית. המנהל של החברה שבה עבדה, הפנה אליה מספר לקוחות ואורטל ראתה בכך הזדמנות לפתוח עסק משלה. מאז ועד היום, כבר למעלה מעשור, אורטל היא הפנים של "אור-טל מעצבת פנים" - היא מתכננת, מעצבת ומלווה את לקוחותיה לכל אורך הדרך. במהלך השנים שבהן עוסקת אורטל בעיצוב יצא לה לגעת במגוון רחב של פרויקטים, ביניהם עיצוב בתים פרטיים, דירות קבלן, דירות יד שנייה, משרדים ואפילו בית כנסת.

היום, אורטל סלאמה יודעת להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים, הכולל בין היתר, תכנון ועיצוב פנים, ניהול שינויי הדיירים בבניין, כולל דירה לדוגמה, עיצוב ובחירות לדירות משקיעים, מבואות כניסה לבניינים וכדומה. לאורטל ניסיון בעיצוב במגוון סגנונות: מודרני, תעשייתי, כפרי, קלאסי, אקלקטי ועוד.

אורטל סלאמה. יח"צ,
אורטל סלאמה/יח"צ

ניסיון העבר של אורטל מביא לכך שאורטל מצליחה להגיע לטעמו של כל אחד ואחד מלקוחותיה. אחת מהן סיפרה לנו: "אורטל היא מקצועית, שירותית, קשובה והכי חשוב - הופכת חלומות למציאות. היא מעצבת מקצועית, יצירתית, קשובה וכשרונית בטירוף. אני ממליצה עליה בחום''.

צוות המומחים שלנו ביקש מאורטל כמה טיפים, רגע לפני שאנחנו יוצאים לדרך והיא העניקה לנו אותם: "תשאירו אלמנט אחד (או שניים) לא גמורים כדי שהחלל יראה חם יותר והבית יראה כמו מקום שגרים בו ולא כמו מוזיאון. כמו כן, לפני שאתם ניגשים לרכוש את הרהיטים נסו לבצע על הרצפה בחלל את הסימון של עמדת הריהוט ולסיום, תתחמו חללים באמצעות מעברים בין צבע וחומר. תקופת הקורונה המחישה את החשיבות של הבית שלנו, במיוחד עכשיו, השקיעו בבית ותצרו לעצמכם מקום נעים ואהוב להיות בו''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אורטל סלאמה. יח"צ,
אורטל סלאמה/יח"צ

''היצירה הופכת למציאות''

"מה שהכי מרגש אותי בתחום, שמעלה לי חיוך על הפנים כל יום כשאני קמה לעבודה, זה לראות איך היצירה שלי הופכת למציאות. בניגוד לצייר, אשר היצירה שלו תמיד תישאר תלויה על הקיר, היצירות שלי קורמות עור וגידים, והופכות ארבע קירות לבית חם ואמיתי. מרגש אותי לראות איך חלום הופך למציאות, איך נייר שעליו אני מתכננת ומעצבת, הופך לבית של מישהו. מרגש אותי שעד היום כל הלקוחות שלי הגיעו אלי מפה לאוזן, שאהבו את העיצוב שלי עד כדי כך שהמליצו עלי לאחרים. שהצלחתי לגעת בכל כך הרבה אנשים ולהגשים את החלומות שלהם, שהפכו תוך כדי הדרך עימם, להיות גם החלומות שלי''.

מה הלאה?

"החלום שלי הוא לנהל משרד בוטיק של מעצבי פנים, שבו כולם יקבלו השראה מהדרך שלי. משרד בוטיק שבו אתן מענה בכל התחומים, בתים פרטיים, דירות קבלן, דירות יד שנייה, משרדים, מבואות כניסה, שינויי דיירים, תוספות בניה, בתי מלון ועוד''.

אורטל סלאמה. יח"צ,
אורטל סלאמה/יח"צ

לאחר השיחה עם אורטל אנו יכולים לסכם כי מי שמחפש מעצבת שתהיה קשובה במאת האחוזים לרצונות שלו, בעלת חשיבה יצירתית, לא מתפשרת על מקצועיות, נותנת מענה בכל תחומי העיצוב ובכל הסגנונות, שיפנה לאורטל סלאמה. הייחודיות שלה טמונה ביכולת לתת מענה למגוון רחב ביותר של לקוחות, אם מדובר באנשים שמחפשים שינוי בדירה הקיימת שלהם, אנשים שרוכשים דירה חדשה מקבלן ורוצים לשקף בה את טעמם האישי, משקיעים, יזמי נדל"ן אשר מחפשים מעצבת שתענה לכל הצרכים שלהם, אנשי עסקים אשר מעוניינים לעצב את משרדם ועוד.

צוות המומחים שלנו הגיע למסקנה, שבין אם אתם אנשים המעוניינים בעיצוב יוקרתי או אפילו יזמי נדל''ן אשר בונים פרויקטים, אורטל סלאמה היא מעצבת הפנים שצריכה להוביל אתכם.

ניתן לפנות בטלפון 0528959649

שעות הפעילות:
א-ה: 9:00-18:00
ו: בתיאום מראש

פייסבוק

אינסטגרם

אתר:

בשיתוף אורטל סלאמה, בשיתוף אורטל סלאמה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully