וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסך אופנועי הגשר, הבית של הרוכבים בישראל

בשיתוף מוסך אופנועי הגשר, בשיתוף מוסך אופנועי הגשר

25.6.2020 / 13:30

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי העסק הוותיקים והיציבים ביותר בישראל, הגענו גם אל עולם האופנועים שם מצאנו את "מוסך אופנועי הגשר", חברה המתמחה במכירה וקנייה של חלקי חילוף לאופנועים במחירים אטרקטיביים במיוחד כבר 22 שנה

מוסך אופנועי הגשר. יח"צ,
מוסך אופנועי הגשר/יח"צ

מפיק חבר המערכת קפץ למוסך אופנועי הגשר שממוקם ברחוב התושיה 8 בתל אביב, הוא פגש בבעלים שחי ונושם את עולם כלי הרכב על שתיים משחר ילדותו.

"מוסך אופנועי הגשר" מהווה את אחד המרכזים הידועים והפופולרים בקרב רוכבי האופנועים למינהם בישראל, בזכות מרכז שירות מקצועי ומחלקה ענפה של חלקי חילוף עם מגוון עצום של חלקים, בין היתר אגזוזים, צמיגים ופלסטיקה חדשה ומשומשת של כל החברות המובילות בשוק.

מי שמנהל את המרכז הוא שרון נחום, בן 47, אשר ממשיך את דרכו של אביו שגם הוא מתפאר במוסך לאופנועים לאורך שנים ארוכות. על תפיסת עולמו הוא סיפר: "כל מה שאני יודע על עולם האופנועים וכיצד להעניק שירות מושלם לרוכבים למדתי מאבא שלי, במוסך שלו עשיתי את צעדי הראשונים, לכן גם אני חרטתי על דגל המוסך שלי שלושה דברים עיקריים, אמינות, מקצועיות ואדיבות".

מוסך אופנועי הגשר. יח"צ,
מוסך אופנועי הגשר/יח"צ

חוות הדעת של לקוחות באתר גוגל מהללות את השירות אותו שרון מעניק ואת המקצועיות של "מוסך אופנועי הגשר" בצורה חסרת תקדים. ערן מנגד כתב: "מוסך הקטנועים הטוב בארץ! שרון המנהל הוא בחור זהב וכך גם העובדים. מחירים טובים ושירות מצוין! אם הייתי יכול הייתי נותן גם 6 כוכבים".

רפי מור פרגן: "מקום שמקבל אותך באהבה עם חיוך. מקצוענים ללא פשרות. מחירים שווים לכל כיס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוסך אופנועי הגשר. יח"צ,
מוסך אופנועי הגשר/יח"צ

רועי רמז נשאר פעור פה: "הגעתי למוסך על מנת לבדוק תקלה בקטנוע שלי,התיחסו אלי באדיבות ואחרי מספר דקות סידרו לי את התקלה ואפילו לא דרשו תשלום. בכזה מוסך עוד לא נתקלתי. שרון הבעלים אמר לי, שטויות זה היה משהו קטן, סע לשלום. שירות מעל הכל, מומלץ בחום".

בשנה האחרונה "מוסך אופנועי הגשר" הביאו בשורה חדשה לנהגים השונים, הכנה לטסט. מדובר במעטפת שירות עבור הנהגים וזו כוללת השארת כל הפרטים הנדרשים באתר החברה, לאחר מכן כאשר מגיע מועד הטסט אלו מקבלים איתות והזמנה להגיע למוסך, לעבור טיפול מקדים על מנת שהקטנוע או אופנוע יעברו את הטסט בצורה חלקה בלי כל בעיה.

מוסך אופנועי הגשר. יח"צ,
מוסך אופנועי הגשר/יח"צ

שירות נוסף אותו מנצלות חברות שליחויות רבות הוא שירות החלפת מנוע תוך שעה אחת בלבד, זאת כדי לא לבזבז זמן יקר של יום עבודה.

מגוון השירותים כולל בתוכו גם שירותי גרירה וחילוץ בכל רחבי הארץ, רק צריך להתקשר והם יעמדו לשירותכם.

"מוסך אופנועי הגשר", הינה סוכנות מורשת של חברת עופר אבניר והוא מוסך הסדר מטעם חברת הביטוח איילון והפניקס.

במתחם ישנו מגוון גדול של קטנועים ואופנועים חדשים ומשומשים למכירה במחירים אטרקטיבים ובפריסת תשלומים נוחה לכל כיס, לכן פגשתי במקום בעשרות רוכבים שונים. על כך שרון סיפר: "בכל יום מגיעים לפה חבר'ה שמבקשים לקנות ולמכור אופנועים, קטנועים וציוד, אני מכור לאדרנלין ולקצב שהם מייצרים, זה הפך להיות כמו מועדון חברים ממש".

"מוסך אופנועי הגשר", הבית הישראלי לרוכבים על שניים, מקצועיות, אמינות ושירות מכל הלב, לי לא נותר אלא להוריד את הכובע ולהגיד כל הכבוד.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון: 03-5379222.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מוסך אופנועי הגשר, בשיתוף מוסך אופנועי הגשר
  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully