וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כמו השאר: היכרות עם מעצבת הפנים, אופל ירון

בשיתוף אופל ירון, בשיתוף אופל ירון

25.6.2020 / 13:12

עיצוב הבית באמצעות מקב אחרי טרנדים יכול להיות כיפי אבל אתם עלולים למצוא את עצמכם כעבור זמן לא רב עם עיצוב לא רלוונטי. אופל ירון מסבירה מהם השיקולים בעיצוב הבית

אופל ירון. יח"צ,
אופל ירון/יח"צ

רגע לפני שאתם מסתערים בהתלהבות ומיישמים את הסגנונות החדשים בעיצוב חדר בבית שלכם או במשרד, חשוב שתעשו זאת בחכמה, שכן עיצוב פנים, באמצעות שימוש בטרנדים, עלול בקלות להפוך לכלוב מזהב. אין ספק שלחדש ולהתחדש זה כיף ומרענן, אך זה גם דורש ביצוע חכם ופרקטי, כזה שיגרום לעיצוב שלכם להישאר רלבנטי הרבה אחרי שאותם טרנדים יחלפו. זאת הסיבה שצוות המומחים שלנו החליט להתייעץ עם מעצבת פנים. אחת כזאת שמצד אחד תוכל לשלב בעיצוב הבית סגנונות חדשים ועדכניים ומצד שני תגרון לנו לייצר שינוי שיוכל להישאר עדכניים.

הכירו את אופל ירון, מעצבת פנים בת 20 שהפרויקט הראשון שלה היה לעצב לעצמה חדר וחצי שבמקור היה מחובר לבית הוריה, ועל מנת שזה יתאים לצרכים עשו עבורה כניסה נפרדת. העיצוב בסגנון מודרני עם נגיעות של תעשייתי היה מרשים במיוחד. "המטרה הייתה לתת לי עצמאות ולהוסיף עוד פרויקט לתיק העבודות''. סיפרה אופל ירון והוסיפה: ''מאז שאני זוכרת את עצמי בערך אני עוסקת בעיצוב פנים. תמיד כשהיה שיפוץ או רצון לרהיט חדש בבית, ביקשתי מהמשפחה להצטרף לשופינג של ריהוט, פרזול, קרמיקה וכד'. כשהגענו, הרגשתי כמו ילדה בחנות ממתקים, אהבתי להרגיש את החומר ולהתאים צבעים וטקסטורות. עם השנים, המשפחה ראתה את הכישרון בתחום, התייעצו איתי לגבי כל דבר ונתנו לי את הביטחון להפוך את התחביב לעסק של ממש''.

אופל ירון. יח"צ,
אופל ירון/יח"צ

מה מושך אותך בתחום?

''בנוסף להתאמת צבעים, טקסטורות וסגנונות. מושך אותי לראות את התוצאה, המאפשרת השוואה של נראות חלל לפני ואחרי סיום הפרויקט, מחלל פשוט / מורכב שהופך למעניין ופונקציונלי עבור הלקוח''.

אופל סיימה בהצלחה לימודים בבית הספר של מושיק גלאמין ומרגישה שזה הזמן הנכון ביותר עבורה ללכת קדימה: "סיימתי את הלימודים בתחושה נפלאה. קיבלתי ידע וכלים כדי לפרוץ לעולם כמעצבת פנים והום סטיילינג. תכנית הלימודים אפשרה לי ללמוד תוך כדי השירות הצבאי, כך שיצאתי לאזרחות עם מקצוע".

עבור רבים, עיצוב פנים, הוא עסק לא זול שמצריך השקעה רבה בתקציב. אופל ירון החליטה לשבור את המיתוס הזה ואמרה: "אני מאמינה שזה תחום שיש לך את זה או שאין לך את זה. צריך לנפץ את הסטיגמה שעיצוב פנים מגיע עם הוצאה גדולה - ממש לא צריך לשבור חסכונות. זה ממש לא נכון, מי שרוצה לשבור חסכונות מוזמן אבל שידע שיש דרך אחרת. אני מאמינה שלכל חלל מגיע עיצוב פנים (מותאם אישית) לא משנה כמה הכיס של הלקוח גדול. אולם, כאשר הלקוח מחליט להוציא מכיסו סכום רב, ניתן להגיע למקומות הרבה יותר מיוחדים, יצירתיים ולמוצרים ברמת גימור גבוהה''.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אופל ירון. יח"צ,
אופל ירון/יח"צ

איך את רואה את התחום הזה בישראל בשנים האחרונות?

''עיצוב פנים נהיה פופולרי, אנשים מבינים את היתרון העיצובי לבית או לעסק, מה שזה נותן להרגשה ולקידום. בשוק יש מעצבים רבים וטובים, המטרה שלי זה להתבלט ולהביא ייחודיות בתחום. אני הכי אוהבת לעצב בסגנון מודרני, תעשייתי, כפרי וגם לשלב בניהם לתוך סגנון עיצוב ייחודי. אין לי העדפה ספציפית לסוג הנכס אותו אעצב, אני מוכנה לכל אתגר שיגיע''.

תחום עיצוב הפנים הוא רחב ולכן המחירים משתנים מפרויקט לפרויקט. ירון התבקשה להתייחס להליך המכירה מול הלקוח ואמרה: "לאחר שאבין במה מדובר, אתן ללקוח שלושה מסלולים לפי קריטריונים בתהליך העיצוב. בנוסף, הדבר תלוי בתקציב, גודל, מורכבות וכדומה. אני תמיד אציע את כל האופציות הקיימות''. החבילה הפופולרית שאופל ירון מציעה היא פגישת היכרות + ייעוץ + הדמיה + שופינג + ליווי מלא של כל התהליך מההתחלה ועד סיום הפרויקט.

אופל ירון. יח"צ,
אופל ירון/יח"צ

על החלום שלה אמרה: "אני חולמת שיכירו בי כאוטוריטה בתחום בגלל מי שאני ולא עוד מעצבת "רגילה". כמות הפרויקטים שאקבל פחות חשובה מהתוצאה ומהחשיבות של לקוח מרוצה מהנכס שלו בעזרת העיצוב המותאם למידותיו. בעוד 5 שנים אהיה בת 25. יהיו מאחורי פרויקטים מוצלחים ואהיה מוכרת בשוק הישראלי בזכות מי שאני. בנוסף, אשמח לפתח מיזם בתחום ולגרום לשוק להיפתח לחשיבה עיצובית מסוג אחר''.

טלפון: 052-5017664 (זמינות בכל ימות השבוע).

אינסטגרם

בשיתוף אופל ירון, בשיתוף אופל ירון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully