וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IPANEMA - מחדשת, צבעונית ואופנתית

בשיתוף IPANEMA, בשיתוף IPANEMA

25.6.2020 / 8:34

כפכפים הם קנייה נבונה בכל קיץ. המותג המוביל IMPANEMA מציע כפכפים בכל גודל ומראה - ובמחירים שפויים

אימפנמה. אלעד אדמוני,
IMPANEMA/אלעד אדמוני

אחת ההשקעות הבטוחות ביותר של חובבי הקיץ הישראלי היא רכישת כפכף או סנדל מעודכן. בין אם תבחרו במראה ספורטיבי, אלגנטי או באווירה משוחררת יותר שתתאים לים או לרחוב - העיצובים של דגמי קיץ 2020 משלבים בין נוחות לעיצוב, בין קלילות לאלגנטיות וישתלבו יפה כמעט עם כל מראה. כך או כך, כדאי לזכור שדווקא בקיץ, השיק של הכפכפים טמון בשילוב המנוגד עם פריטים קיציים מעט מחויטים יותר, כמו מכנסי ברמודה הנלבשים בנונשלנטיות עם כפכפים מעודכנים.

צוות המומחים שלנו יצא לשטח על מנת לבדוק מהו המותג המנצח בקיץ 2020 וחזר עם המסקנה הבאה: אם אתם מחפשים נוכחות מתמדת בעולם האופנה, המותג הברזילאי, IPANEMA יציג עבורכם את זה, ולא רק בגלל שנטלי דדון היא הפרזנטורית של המותג. קולקציית קיץ 2020 של IPANEMA, אופנתית מתמיד ומאפשרת לנשים גברים וילדים בכל הגילאים להרגיש נפלא עם מגוון מטורף של סנדלים וכפכפים.

אימפנמה. אלעד אדמוני,
IMPANEMA/אלעד אדמוני

הקולקציה של המותג IPANEMA מבוססת על מגוון מוצרים פרקטי ורחב, המיועדים לכל גיל, אירוע ומטרה. חומרי הגלם הם מהמשובחים ביותר שיש, כול הקולקציה בנויה על תחכום, יופי וזוהר. הסנדלים משלובים באבני חן, תכשיטים, בהדפסי חיות, פרחים ומוטיבים אתניים בהתאם לקו המוביל בעולם האופנה.

ג'וני אלבז, הבעלים של המותג בארץ, אמר לנו: "הקולקציה של 2020 מביאה איתה דגמים ועיצובים קלאסיים ומודרניים, בהשראת המגמות החדשות והטרנדים שכבשו את מסלולי תצוגות האופנה בבירות העולם. קולקציה מקסימה ואורבאנית עם הרבה שיק וסטייל, לנשים, גברים ילדים ותינוקות, ולהשלמת מראה הטוטאל לוק הכללי. כמו כן, הבחירה בנטלי דדון להוביל את המותג בישראל נעשתה תוך הבנה שנטלי מתאימה לערכי המותג, אופנתית אך גם מבקשת נוחות, פונה ומדברת לקהל רחב בכל הגילאים''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אימפנמה. יח"צ,
IMPANEMA/יח"צ

כמה זה עולה לנו?

המשכנו ובדקנו את נושא המחירים של המותג וגילינו כי הם נוחים ושווים לכל כיס כאשר מבצעי מכירות יוצאים לחנויות השונות מפעם לפעם, כולל באתר החברה. כך למשל, קולקציית הגברים של IPANEMA- כוללת נעלי אצבע צבעוניות קיצית לצד גוונים ושילובי צבעים. נעלי האצבע קלילות ונוחות ליום יום, והן עשויות באיכות ייצור גבוהה. יש ליין של כפכפים בעלי רפידות עיסוי רכות ונוחות וניתן להשיג במידות: 41-47 וטווח מחירים נע בין 59 שקלים ועד 175 שקלים.

בכל הקשור לקולקציית הנשים של IPANEMA ישנם מבחר דגמים ועיצובים חדשניים, בשילוב אלמנטים מודרניים, פפיון ופרחים, הדפסים מדליקים ואיורים. הקולקציה מתאימה למראה נשי קלאסי ביום וזוהר בערב הכוללת סנדלים אופנתיות ומלאות שיק ונוחות בטירוף. קולקציית יש כמובן נעלי אצבע קלאסיות ומודרניות בעיצוב מעורר השראה, החל מנעלי אצבע עם רפידה משולבת בהדפסים טרנדיים, נעלי אצבע קלאסיות, נעלי אצבע מודרניות עם טוויסט ברצועה בדוגמת פפיון או אלמטים נוצצים ומתכתיים, דרך סנדלים במראה מינימליסטי עדין, וכלה בכפכפי פס בעלות רצועה רחבה לאחיזה מושלמת, בצבעוניות אופנתית וגוונים פסטליים רכים. הקולקציה משתלבת עם לבוש בסגנון קז'ואל, קלאסי ואלגנטי. ניתן להשיג במידות: 36-42 וטווח מחירים נע בין 49 שקלים ועד 209 שקלים.

אימפנמה. אלעד אדמוני,
IMPANEMA/אלעד אדמוני

קולקציית הילדות של IPANEMA היא רחבה ומגוונת וכוללת כפכפים וסנדלים עם הדפסים אהובים כמו לבבות, צורות גיאומטריות, חיפושיות, פרחים, גרפיטי, נצנצים זאת לצד טוויסט ברצועה, בדוגמת לב משובץ אבנים קטנות. ניתן להשיג במידות: 19-35 וטווח המחירים נע בין 49 שקלים ועד 119 שקלים.


גם הבנים אינם מופלים לרעה ומוצע להם קולקציה מרהיבה של סנדלים וכפכפים מודפסים בהדפסים מגניבים במחירים שפויים והוגנים של 49- 99 ₪.


וכמובן לתינוקות, מגוון עצום של סנדלים וכפכפים בעלות רפידות אנטומית המקנים אחיזה טובה לרגלי התינוקות. גם כאן ההיצע הוא ענק מלווה בדמויות מעולם הסרטים. טווח המחירים הינו 49-109 ש"ח.


בשורה התחתונה, המותג הברזילאי נאמן לקו המתווה אותו מתחילת דרכו, של חדשנות, צבעוניות ומקוריות בכל שנה ושנה.

טלפון: 050-639-0776

כתובת: שנקין 8 תל אביב
יהודה מרגוזה 38 יפו

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף IPANEMA, בשיתוף IPANEMA
  • עוד באותו נושא:
  • כפכפים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully