וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונספט ההגשה הייחודי של פירות העונה משדרג כל אירוע וחגיגה

בשיתוף פרי בסטייל, בשיתוף פרי בסטייל

25.6.2020 / 8:16

הוא מסתובב במטבחים מאז גיל 14 ומאז למד את כל רזי המקצוע. אבירן לב, יחד עם אשתו גיטה הפכו את הכישרון למקצוע שעוזר לכל אירוע להישאר טבוע בזיכרון כל האורחים

פרי בסטייל. יח"צ,
פרי בסטייל/יח"צ

ענבים, אבטיח, מלון, אפרסקים, שזיפים, אננס, אגסים, ליצ'י ועוד, מדובר בפירות הקיץ המתוקים ועסיסיים ומי שהופכים אותם למרענן הרשמי של כל חגיגה ואירוע משמח היא חברת "פרי בסטייל" - על ידי הגשה של קיאק פירות מעוצבים, מגשי פירות טריים ושייקים של בריאות לכל האורחים.

מפיקה חברת מערכת "המומחים" יצא לפגוש את בעלי החברה, בני הזוג אבירן וגיטה לב, מהם היא שמעה על קונספט הגשת הפירות המרהיב ביופיו.

פרי בסטייל. יח"צ,
פרי בסטייל/יח"צ

כבר מגיל 14 אבירן לב החל להסתובב במטבחים של מסעדות שונות כאשר עבד מאחורי הקלעים ולמד כיצד להשתמש בסכין, לאורך השנים התקדם והגיע לעמדה של סו שף בכיר. על הרגע שבו ירד לו האסימון כי אפשר לנצל את הכישרון האישי שלו לעסק של פירות מעוצבים הוא סיפר לי: " כאשר התחלתי לעבוד עם מטבחים פרטיים גיליתי שאני נמשך לנישה שבה חתכתי פירות בכל מיני גדלים ועיצובים, בכלל לא חשבתי על שאפשר לקחת את זה לכיוון המקצועי אבל תוך כדי תנועה קיבלתי לא מעט מחמאות ופידבקים מצד לקוחות שדחקו בי לעשות מזה עסק לכל דבר, התייעצתי עם אשתי והחלטנו ללכת על זה שנינו ביחד, קפצנו מיד למים העמוקים ולא האמנתי שהביקוש יהיה מיידי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פרי בסטייל. יח"צ,
פרי בסטייל/יח"צ

חוות הדעת שהשאירו לקוחות בעמוד הפייסבוק של "פרי בסטייל" לא משאירות מקום לספק לגבי איכות וטיב השירות. שחף דיקמן כתבה: "שימחתם את אבא שלי ביום ההולדת שלו בימי הקורונה עם משלוח של מגש פירות ענקי ואיכותי, שירות מצוין ומהיר, השארתם אותו ואותנו בלי מילים".

גם מיטל ואסף בר דוד החמיאו: "אבירן המדהים רצינו לומר תודה, על היחס החם והשירות האדיב. הקייאק היה מהממם, ההגשה יפה הפירות טריים, לא הפסקנו ולקבל מחמאות מהאורחים".

את הפירות השונים אבירן דואג להביא מהמקומות והשווקים הטובים ביותר, והוא אף יצר קשר עם מספר חקלאים ומשקים, כך שבימים אלו את התותים ואננסים הוא מביא ישירות מהשדה.

פרי בסטייל. יח"צ,
פרי בסטייל/יח"צ

"אם הפרי לא מושלם הוא לא עולה על המגש ואני ממש לא מתבייש לזרוק פירות לפח", סיפר לי אבירן על תפיסת עולמו בעבודה והוסיף לגבי העיצובים עצמם, "מצד אחד אני כל הזמן חושב כיצד ההגשה תשלב בתוכה אסתטיקה של צבעים וגיוון של טעמים ומצד שני שהכל יהיה פרקטי ונוח לאורח לגשת אל הקייאק או מגש ולקחת פרי ללא כל בעיה".

ראיתי מספר גדול של דוגמאות לעיצובים שאבירן עשה לאורך השנים, אין ספק כי מדובר באומן לכל דבר, היד המדוייקת שלו הופכת את הנראות של הפירות המוגשים כאילו היה מדובר בציורים לתערוכה יוקרתית.

קונספט נוסף שאבירן הכניס לשירותי ההגשה באירועים הוא דוכן שייקים בריאותיים של פירות העונה המכילים ויטמינים, מינרלים וסוכרים חשובים, הדוכן הפך להיות ללהיט בעיקר בקרב מי שמתחתנים.

"פרי בסטייל", הגשת הפירות הייחודית שלהם יקפיצו כל אירוע לחגיגה אחת גדולה כשניתן להתפנק גם בבית עם סלסה מעוצבת וגדולה.

לפרטים והזמנות ניתן להתקשר למספר טלפון: 050-907-0167.

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פרי בסטייל, בשיתוף פרי בסטייל
  • עוד באותו נושא:
  • פירות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully