וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהילה, החברות, המשפחתיות: הכירו את סטודיו הכושר Fitpoint בהנהלת שיר מור

בשיתוף פיט פוינט, בשיתוף פיט פוינט

24.6.2020 / 16:27

תשכחו מכל מה שחשבתן שאתן יודעות על חדרי כושר ואימונים. צוות המומחים שלנו נתקל בסטודיו בוטיק מרשים בקרית אונו - פיט פוינט, FIT POINT של שיר מור. על פי המתאמנות בסטודיו, כאן כל אימון שונה מקודמו, מאתגר, ונותן תחושת סיפוק שכמותה לא הכרתן

פיט פוינט. יח"צ,
פיט פוינט/יח"צ

הקבוצות בהן נערכים מגוון השיעורים בסטודיו פיט פוינט הן קטנות ומלוכדות, כאשר מערך המדריכות וצוות המקום נחשב לטוב ביותר בתחום. בסטודיו הפרטי תזכו לקחת חלק בשיעורי זומבה, חיטוב, TRX, פילאטיס, יוגה ועוד.

בעלת הסטודיו, שיר מור, משלבת תכנית תזונתית, מעקב משקל ומדדים אישיים, אימוני כושר מובילים והכי חשוב מבחינתה: "מתאמנים יחד - משיגים ביחד" כשעל הכל מנצחות איתה מדריכות מוסמכות ומקצועיות שדואגות ליחס אישי לכל אורך הדרך.

פיט פוינט. יח"צ,
פיט פוינט/יח"צ

שיר מור בת ה-32 מקרית אונו, נשואה + ילד בן שנתיים, עבדה בתור פרילנסרית בתחילת דרכה במגוון מכוני כושר ומיד הפכה לתופעה בעולם הדרכת הכושר, זאת משום שיצרה קהילת מתאמנות נאמנה ומגובשת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פיט פוינט. יח"צ,
פיט פוינט/יח"צ

לאחר מספר שנים בתחום החליטה מור לצאת לדרך עצמאית והקימה את Fit Point, סטודיו לאימוני נשים בקרית אונו. "חיפשתי בית למתאמנות שלי", סיפרה שיר מור בשיחה שערכנו איתה. הסטודיו פיט פוינט פונה לנשים בלבד ומור הסבירה מדוע: " יש פה משהו מעבר לאימונים, נשים זה כח, זו העצמה. במהלך החיים שלנו אנחנו חוות מגוון שינויים שמשפיעים על הגוף והנפש שלנו בדרכים שונות ובעיניי הדרך הכי טובה להתמודד איתם היא באמצעות הדרכה נכונה וקהילה נשית תומכת, כזו שמבינה מה את עוברת ומה הצרכים שלך".

פיט פוינט של שיר מור פונה לקהל מאד מגוון, החל מגילאי 16 ועד גילאי + 60 עם התייחסות ומענה ייחודי לנשים בהריון ואחרי לידה. " אי אפשר לקרוא לקהילת המתאמנות שלי 'הומוגנית'. יש כאן מגוון נשים מדהימות ומגוונות, חלקן צעירות, חלקן מבוגרות, חלקן דתיות וחלקן חילוניות, וכולן נמצאות אצלי עמוק בלב, וגם אחת אצל השנייה". אמרה שיר מור והוסיפה: " כשבנות מבינות שזה סטודיו לנשים בלבד. הן באות לרקוד ולהתאמן - הן יודעות שיש פה מרחב בטוח עבורן".

פיט פוינט. יח"צ,
פיט פוינט/יח"צ

שיר מור היא אחת ממדריכות הזומבה הראשונות בארץ והשיעורים אותם היא מעבירה מלאים עד אפס מקום, כאשר ישנן בנות שרוכשות מנוי רק בשביל אימוני הזומבה. בנוסף מציע הסטודיו אימוני כושר מסוגים שונים כמו חיטוב, TRX, CORE, Strong יוגה, פילאטיס ועוד לצד סדנאות תזונה וחזרה לשגרה. את המנויים ניתן לרכוש במגוון מסלולים- חופשי-חודשי, כרטיסייה, מנוי של ארבע פעמים בשבוע/חודש וכן אימונים אישיים אצל מאמנות הסטודיו.

מור היא בוגרת וינגייט ועם זאת כל הזמן מעשירה את הידע שלה באמצעות קורסים חדשניים והכשרות בתחום.

במהלך הקורונה עלתה שיר מור עם קבוצת לייב בפייסבוק כדי להמשיך לקחת חלק עם המתאמנות שלה: "אף אחת לא נעלמה. הרצון לחזור היה גדול והיה מאד מרגש, כולן חיכו ליום שהסטודיו יפתח שוב''. הסטודיו נפתח מחדש תחת מגבלות הקורונה, עם תמיכה רבה מצד המתאמנות והמאמנות. זה היה מאד מרגש. הקורונה הפכה את הסטודיו הזה לעוד יותר אישי ומלוכד. כולן חברות של כולן, זאת הייחודיות של המקום, העובדה שיש פה קהילה אמיתית וחזקה".

טלפון: ‏054-234-1502‏

כתובת: יהודה המכבי 2 קריית אונו

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פיט פוינט, בשיתוף פיט פוינט
  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully