וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרי הלהבה שישדרגו עבורכם כל ארוחה

בשיתוף רוקח מוצרי להבה, בשיתוף רוקח מוצרי להבה

24.6.2020 / 16:06

מזג האוויר החמים החל להוציא את המוני בית ישראל לחופי הים והפארקים השונים, בנוסף הוא מבשר על תחילת עונת ה "על האש" האהובה

רוקח מוצרי להבה. יח"צ,
רוקח מוצרי להבה/יח"צ

במערכת "המומחים" ביקשנו ללמוד על הגרילים החדישים ביותר בסביבה ולשם כך פנינו לבעלי חברת "רוקח מוצרי להבה", זו אחראית על המוצרים הכי מלהיבים בשוק כבר 40 שנה.

מפיק חבר המערכת עשה את כל הדרך למושב נוב שברמת הגולן, לחנות הראשונה של רשת מוצרי הלהבה הידועה, הוא חזר עם תובנות לא רק על גריל גז אלא גם על מעשנות ועוד.

רוקח מוצרי להבה. יח"צ,
רוקח מוצרי להבה/יח"צ

"רוקח מוצרי להבה" היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בשוק מוצרי הלהבה בישראל, נכון להיום ישנם כארבעה סניפים אשר פרוסים ברחבי הארץ, ברמת הגולן, חיפה, פתח תקווה ונווה אילן ובכל אחד מאולמות התצוגה של הרשת ניתן למצוא יותר מ-800 מוצרים שונים של גרילים, מעשנות וקמינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוקח מוצרי להבה. יח"צ,
רוקח מוצרי להבה/יח"צ

חוות הדעת באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט מספרים על חברה מקצועית, שירות אדיב ומוצרים מנצחים, אחד מהם, יריב נוסבאום כתב: "רכשתי מחברת "רוקח" מעשנה מדגם ,LG900 הרכישה נעשתה לאחר בדיקה של שאר המתחרים בתחום תוך בחינת היתרונות והחסרונות של כל מעשנת בשר. ביקרתי בסניף בפתח תקווה וזכיתי לשירות שאין שני לו. ההובלה היתה מהירה, ההרכבה מדויקת כשהטיפים והעצות שנמשכים עד היום באדיבות וברצון. בזכות התפעול הפשוט של המעשנה, כל ארוחה פשוט קוצרת שבחים ומחמאות".

"רוקח מוצרי להבה" היא חברה משפחתית אשר מנוהלת על ידי צורי אב המשפחה ושני בניו, כפיר ודניאל. לאחר מספר דקות בהן בחנתי מקרוב כמה וכמה מוצרים, אלו שתפסו לי את העין יותר מכל היו המעשנות האוטומטיות, עליהן דניאל סיפר לי: "המעשנות האוטומטיות הן להיט, נשק שובר שוויון, משנה את כלי המשחק ממש כי מקבלים מעשנה וגריל במוצר אחד. הכל אוטמוטי ובלחיצת כפתור אחת נתחי הבשר השונים הופכים להיות הרבה יותר רכים, עסיסיים וטעימים בזכות הצלייה האיטית. לא מעט לקוחות שקנו את המעשנות האוטומטיות חזרו אלי וסיפרו לי כי הן שינו עבורם את החיים, עד כדי כך".

רוקח מוצרי להבה. יח"צ,
רוקח מוצרי להבה/יח"צ

ולמי שרוצה לעשות על האש בדרך הרגילה והמהירה? דניאל סיפר: "בשנים האחרונות יש נטייה גדולה יותר מצד הקהל הישראלי לרכוש גרילים מגז מאשר גריל מפחמים. אלו עם הגז נוחים יותר לתפעול ובזכותם אפשר להפיק ארוחה טעימה בזמן קצר ועם פחות לכלוך, ההמלצה הראשונה שלי היא להתאים את גודל המכשיר למקום הפנוי שיש בגינה או במרפסת ולעוצמה הנדרשת".

תוך כדי תנועה באולם התצוגה המרשים שוחחתי עם כמה לקוחות אקראיים, בני הזוג הורסקי סיפרו לי: "הגענו לקנות קמין, זוהי בדיוק עונת השיפוצים וגם אנחנו עושים שינוי גדול בבית ולכן רוצים לקחת כבר עכשיו מידות ולבחור דגם שיהיה מתאים".

רוקח מוצרי להבה. יח"צ,
רוקח מוצרי להבה/יח"צ

למדתי כי ל "רוקח מוצרי להבה" יש למעלה מ-300 סוגי קמינים, מקמין עץ, https://www.rokach.co.il/group/%D7%A7%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%92%D7%96/' target='_blank'>קמין גז ועד לקמין חשמלי, כשהפופולרי ביותר הוא מסוג "פלט". מדובר על קמין עצים אוטומטי לכן השימוש בו נוח ופשוט. חומר הבעירה בקמין זה הינו עץ טחון שנדחס בלחץ ומתגבש בצורה שמזכירה תערובת אוכל של בעלי חיים. העלות השוטפת שלו נמוכה וניצולת החום שלו היא הגבוהה ביותר בתחום החימום, מעל 90%.

שירות משלוחים של "רוקח מוצרי להבה" מגיע לכל פינה ברחבי הארץ, אם אתם מתקשים להגיע פיזית לאחד מהסניפים מחכה לכם גם חנות אינטרנטית שם תוכלו למצוא את כל המוצרים: https://www.rokach.co.il/

"רוקח מוצרי להבה", חברה משפחתית, שירות לקוחות מופתי וחווית קנייה כייפית של מוצרי הלהבה הכי מתקדמים.

בשיתוף רוקח מוצרי להבה, בשיתוף רוקח מוצרי להבה
  • עוד באותו נושא:
  • קמין
  • מנגל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully