וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את דקטרי: החנות לחיית המחמד שלכם

בשיתןף דקטרי, בשיתןף דקטרי

24.6.2020 / 15:42

כבר שמענו המון פעמים את המשפט: הכלב הוא חברו הטוב של האדם. אם כך, לחבר הכי טוב שלכם מגיע את הטוב ביותר ולשם כך צוות המומחים שלנו יצא לשטח כדי לבדוק מי החברה המתמחה ביותר בהפצת מזון וציוד לכלבים, חתולים ושאר חיות הבית. התשובה: דקטרי

דקטרי. יח"צ,
דקטרי/יח"צ

אנשי הצוות שלנו יודעים שלכל בעל חיים יש את הצרכים שלו, הטעם שלו והרגישויות שלו - לכן זה המקום בו החלטנו להיכנס לתמונה. עם הידע, המקצועיות והמגוון הרחב של המוצרים הגענו למסקנה כי דקטרי בנוף הגליל יתאימו לכם את האוכל המתאים ואת האביזרים הנכונים ביותר לחיית המחמד שלכם.

ב-דקטרי, אשר נפתחה בשנת 1993, תמצאו מגוון רחב של אביזרים, צעצועים, חטיפים, מיטות, חומרי הדברה וטיפוח. כמו כן כל שקי המזון מאוחסנים בטמפרטורה המתאימה, לשמירה על טריות מירבית ותנאים מיטביים. הבעלים, אמיר קלמר, אמר: "אנו מתחייבים לזמינות ושירות מהיר, מקצועי ויעיל ע"י מוקד תמיכה להזמנות. בתוך כך, אנו מתחייבים לחדשנות ויצירתיות במבצעי החנות, במתנות ובפינוקים שניתנים מכל הלב''. כך למשל, כל מי שיש לו גור מקבל מ-דקטרי שק 3 ק''ג במתנה. עבור הרוכשים פריטים ב-400 ₪, ישנו מבצע המעניק להם בתמורה 100 ₪ (מתנה) לחטיפים.

דקטרי. יח"צ,
דקטרי/יח"צ

פרט לכך, מבדיקה שערכנו מצאנו כי המקום משווק אוכל לכלבים במחירים הטובים בישראל, מזון לכלבים וחתולים ללא דגנים, אוכל לגורים, אוכל לכלבים וחתולים בוגרים, אוכל לכלבים וחתולים שמנים ומזונות מומלצים לכלבים וחתולים מהמותגים המובילים: אקאנה, הפידוג/קט פרופלאן, יוקנובה, רויאל קנין אוריג'ן ועוד. בדקטרי תמצאו מוצרים בכל טווחי המחיר, המאפשרים לכם להעניק לחיות המחמד מענה מלא ומקיף לרווחה ולחיים בריאים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דקטרי. יח"צ,
דקטרי/יח"צ

''דקטרי הוא עסק משפחתי שנוסד והוקם מאהבה לבעלי חיים עוד משחר ילדותינו'' הוסיף קלמר וסיכם: "אנחנו מגשימים את החלום מדי יום, הקמנו רשת שהיא בשלישיה הפותחת מבחינת הגודל בישראל. הרשת פרוסה מאשקלון בדרום ועד נוף הגליל, עפולה, חיפה, מודיעין, תל אביב, רמת גן ומחסן לוגיסטי ומוקד הזמנות ארצי במבוא חורון. חשוב מאד להעניק לכלב את הדברים האולטימטיביים - לא חייב את היקר ביותר אלא את הבריא ביותר. אנחנו מוכרים רק מה שהלקוח צריך. טיפ אחרון: לא להאכיל כלבים באוכל ביתי, זה מאד חשוב. לתת להם מוצרים שפותחו רק עבור בעלי חיים. חשוב להקפיד על תזונה נכונה, היגיינה כמו קולרים נגד פרעושים וקרציות, לטפל בסביבה של הכלב ולזכור שהוא החבר הכי נאמן לאדם''.

צוות המומחים שלנו מזמין אתכם להצטרף וליהנות ממוצרים איכותיים, מחירים אטרקטיביים, שירות אישי ומקצועי ומשלוחים חינם עד בית הלקוח.


המוקד הטלפוני: 04-6568008

כתובת: עצמון 12 (רסקו הקטן ) נוף הגליל.

לאתר

לפייסבוק

אינסטגרם

מייל: yaniv@ypet.co.il

שעות פעילות:
א-ה 8.00-20.00

בשיתןף דקטרי, בשיתןף דקטרי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully