וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מתחם באולינג 7 בבירת הדרום

בשיתוף באולינג 7, בשיתוף באולינג 7

24.6.2020 / 13:49

בשנים האחרונות מתחמי הבאולינג זוכים לעדנה מחודשת בקרב הציבור בישראל. הבאולינג נחשב לבילוי ספורטיבי ומהנה לכל הגילאים, לכן אנשים רבים נוהרים אל מתחמי המשחק ברחבי הארץ. אחד מהמתחמים היפים בישראל, "באולינג 7" נמצא בלב בירת הדרום, באר שבע

באולינג 7. יח"צ,
באולינג 7/יח"צ

אחד המשחקים המהנים לשחק בחבורה הוא הבאולינג, כדורת בעברית. המשחק הינו שוויוני, קליל וספורטיבי במיוחד, ומספק רגעים שלמים של כיף וגיבוש בקרב קבוצות אנשים. מתחם הבאולינג7 בבאר שבע הוא המתחם המוביל באזור הדרום, ומציע מסלולי באולינג מתקדמים לחובבנים ומקצוענים בתחום. מדובר במתחם ענק ורחב מהיקף, המשרתע על פני 2,000 מ''ר. זהו המתחם היחיד מסוגו בישראל הכולל מסלולי באולינג ומתחם לייזר באולטרה סגול.

אחד היתרונות של משחק הכדורת הוא שהמשחק פונה אל כלל האוכלוסייה ולמעשה לא נדרשת מיומנות מסוימת או ניסיון קודם על מנת להשתתף. את המתחם פוקדים באופן קבוע לקוחות מכל הסוגים. החל משחקנים מקצוענים, המשבחים את 16 משטחי המשחק במתחם, ועד למשפחות שלמות שבאות ליהנות מבילוי משפחתי ומגבש. בשעות הערב המאוחרות מגיעים למתחם הבליינים, צעירים מלאי אנרגיות שמבלים שעות במתחם.

באולינג 7. יח"צ,
באולינג 7/יח"צ

בשיחה שערכנו עם בעל המקום, הוא מספר כי "באולינג 7 נועד מלכתחילה לפנות לקהל הרחב. במתקן הבאולינג הושקעה מחשבה עיצובית ואירגונית על מנת שיותאם גם לשחקנים מקצוענים, וגם לחובבנים שבאים לבילוי. גם ילדים קטנים, החל מגיל 5, יכולים ליהנות מהמשחק ולחוות הצלחה בזכות אביזרי עזר."

על מנת להפוך את החוויה לשלמה יותר, במתחם מפעילים קפיטריה חלבית לרשות הלקוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
באולינג 7. יח"צ,
באולינג 7/יח"צ

בנוסף, בבאולינג7 ניתן לערוך אירועים שונים החל מימי הולדת, בר\בת מצוות וימי גיבוש לעובדים. השילוב של המפגש החברתי, התחרות, האטרקציות שיש למקום להציע, וכמובן האוכל החלבי הנהדר, מהווה אפשרות נהדרת לקיום אירוע מיוחד במינו. בעל המקום מספר כי "לאחרונה התקיים במתחם יום גיבוש למורים ועובדי הוראה שהיה מוצלח ביותר. במהלך האירוע ראיתי איך התחרותיות שבמשחק מוציאה מהמורים את התחרותיות, והם שאבו מכך הנאה רבה." בבאולינג 7 מתמחים בהתאמת האירוע לקהל היעד, על מנת להפוך את האירוע למיוחד במינו.

הייחודיות של מתחם באולינג7 טמונה בשילוב של שתי אטרקציות תחרותיות - באולינג ולייזר סיטי, אשר כל אחת מהן דורשות מיומנות מסוג אחר. באשר ללייזר סיטי, מדובר במתחם הגדול בישראל, המשתרע על פני 450 מ''ר דו מפלסי ומרהיב ביופיו. במתחם ניתן ליהנות מאטרקציה מיוחדת במינה, במסגרתה מתחרים בשתי קבוצות בקרב יריות בלייזר עד לניצחון. מדובר בחוויה נהדרת המשלבת תחרותיות והנאה יוצאת דופן.

באולינג 7. יח"צ,
באולינג 7/יח"צ

חווית הבילוי בבאולינג 7 אינה נעלמת מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים על הבאולינג ומתחם הלייזר. כך מספר דורון "אחלה של באולינג. מבחינת סביבת המקום - המקום מאוד מסודר, מאורגן ונקי. מבחינת המחירים - המחירים באמת זולים - גם המשחק, הבירות והאוכל. מבחינת מסלולים וכדורים - באמת שקיים שם כל הציוד הנדרש כך שאין ממה לחשוש. באמת לא רואה איך אפשר שלא ליהנות שם בערב עם החברים הטובים." גלעד מוסיף כי "באולינג ולייזר-טאג מצויינים, צוות קשוב וזמין. הגענו בהתרעה מאוד קצרה וקיבלנו כל מה שרצינו, כולל פלייליסט מצויין. בהחלט נחזור."


המתחם פעיל בכל ימות השבוע כאשר בימים א'-ה' וביום שבת שעות הפתיחה בין 10:00-00:00, ובימי ו' 10:00-18:00.

באולינג 7

מתחם "ביג", באר שבע

לפרטים והזמנות חייגו 08-623-2263

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף באולינג 7, בשיתוף באולינג 7
  • עוד באותו נושא:
  • באולינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully