וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לכלבים מגיע להיראות מתוקתקים

בשיתוף המספריים של אפי, בשיתוף המספריים של אפי

24.6.2020 / 13:27

במערכת "המומחים" החלטנו לפתוח בשורת כתבות תחקיר בתחום נותני השירות לבעלי החיים, וטרינרים, פנסיונים, חנויות אוכל, שירותי דוגיווקר ומספרות כלבים וחתולים

המספריים של אפי. יח"צ,
המספריים של אפי/יח"צ

במסגרת התחקיר הגענו אל "המספריים של אפי", מספרת כלבים מקצועית ואיכותית בעיר באר שבע. העסק מציע תספורות לכלבים, חתולים וארנבים, הגענו אליה לאחר שלמדנו כי היא מעניקה שירותים לגן הזואולוגי, שם מספרים את האלפקות והלמות, ובנוסף מספקים תספורות לכלבים בשירות המדינה.

אפי פתחה את העסק בשנת 2005, בתחילה עם מספרה ניידת ולאחר מכן עברה לחנות אשר ממוקמת בשדרות ירושלים 2 באר שבע, כאשר לפני חודש נפתח בעיר סניף נוסף, ברחוב יוחנן הורקנוס 43.

הגענו לחנות וגילינו אימפריה של ממש, המספרה הכי גדולה בארץ, מבחינת מספר שולחנות עבודה, כאשר מלבד אפי מועסקים עוד כחמישה ספרים.

המספרים של אפי. יח"צ,
המספריים של אפי/יח"צ

מעבר לשירות התספורות, ניתן לרכוש במקום גם מזון וציוד לחיות, חטיפים, קולרים, בגדים ועוד, כאשר יש אופציה למשלוחים עד הבית.

התספורות כולן נקבעות על ידי הזמנת תורים מראש, כולל למספרה ניידת שמעניקה שירות בכל איזור הדרום עד לבית הלקוח. שוחחנו עם אחת הלקוחות שהיתה במקום, מיקי, תושבת יבנה, אשר הביאה את רקס, כלב רועה גרמני לחפיפה ותספורת. היא סיפרה לנו "אני מכירה את אפי כבר כמה שנים טובות, כך גם רקס הכלב, מהרגע הראשון הוא הרגיש בנוח להסתפר אצלה, בזכות המגע ודרך שלה ליצור קשר עם ההולכים על ארבע. יש לה יד של אמנית לכל דבר, כאשר מאחורי התספורת תמיד יש היגיון, למשל, לא לספר מדי קצר בחודש מאי, כי אז הכלב יהיה חשוף מדי בחודשי הקיץ תחת השמש הלוהטת, חשיבה שלא ידעתי עליה קודם לכן".

קודם לפתיחת המספרה, אפי עבדה במשך 17 שנה במשרד הבריאות. שאלנו אותה, איך באמצע החיים עוזבים עבודה מסודרת עד לפנסיה והולכים לספר כלבים, היא הסבירה, "האהבה לחיות חזקה ממני, הרגשתי שהיעוד שלי הוא שונה והחלטתי לעזוב את העבודה ולפתוח עסק למספרת חיות. מגיל מאוד צעיר הייתי מספרת כלבים בבית, עם מספרים ובלי שום מכונה מיוחדת, בגלל שלא היה בזמנו שום דבר, לאט לאט התקדמתי והשתכללתי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המספרים של אפי. יח"צ,
המספריים של אפי/יח"צ

"המספריים של אפי" עובדים רק באזור באר שבע והדרום, אולם אל החנות מגיעים לקוחות מעשרות מקומות נוספים ברחבי הארץ, בזכות השירות שבעלי החיים והבעלים שלהם מקבלים, המקצועיות ומחיר, בדקנו זאת, מדובר במספרת כלבים וחתולים המקצועית שמצאנו ובמחירים אטרקטיביים.

שאלנו את אפי מה הקשר בין שירות התספורות שהיא מעניקה לבין המזון שמוכרת בחנות, היא הסבירה לנו, "כל אדם שמגיע עם כלב יקבל יעוץ והתאמה של מזון לפי סוג השיער ופרווה שלו, חשוב מאוד לא לתת לבעל החיים אוכל מבלי לדעת האם זה הסוג שמתאים במאה אחוז".

"המספריים של אפי", מקום בו מבינים ואוהבים את בעלי החיים כולם, ומעניקים להם פינוק מיוחד.

המספריים של אפי, שדרות ירושלים 2 באר שבע

טלפון: 0526070565

שעות פתיחה: 8:00-19:00 א'-ה'
ו'- 08:-13:00 ובקיץ 08:00-16:00

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף המספריים של אפי, בשיתוף המספריים של אפי
  • עוד באותו נושא:
  • בעלי חיים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully