וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאת דילים לחופשה ב-2020 - מה צריך לדעת?

בשיתוף מלונות דן, בשיתוף מלונות דן

24.6.2020 / 8:33

בצל משבר הקורונה כולנו נאלצים לחשב מסלול מחדש בנוגע לחופשת הקיץ. לאור סגירת השמיים וחוסר הוודאות לגבי האפשרות לנפוש בחו"ל, כדאי לבדוק אילו דילים שווים ומשתלמים יש לקיץ הקרוב במלונות הממוקמים באילת, בים המלח, בטבריה ובשאר היעדים התיירותיים בישראל

הים האדום. freepik,
הים האדום/freepik

אז אל תוותרו על חופשה שנתית, וכעת, כיצד למצוא את הדילים הטובים ביותר בארץ, במיוחד עכשיו בצל הקורונה? המשיכו לקרוא והתחילו לארוז.

מבצעים והטבות בתקופת הקורונה

בהחלט ניתן למצוא דילים גם לחו"ל, כי לא חסרות חברות שמציעות לכם אפשרות לביטול חינם סמוך לתאריך המיוחל, אז ישנה אפשרות לקחת סיכון ולהזמין דיל שווה ליעדים קרובים בחו"ל. עם זאת, חשוב לזכור כי השמיים בישראל וברוב המדינות עדיין סגורים, אין עדיין טיסות סדירות לרוב היעדים וחברות התעופה עלולות לבטל את הטיסות זמן קצר לפני מועד ההמראה. לכן, בצל הקורונה מומלץ לחפש דילים בבתי המלון בישראל, ולא רק כדי לא להסתכן בעוגמת הנפש של ביטול החופשה ימים ספורים לפני תחילתה. סיכון זה קיים גם לגבי חופשה בארץ, אך הוא נמוך משמעותית מאוד מחופשה בחו"ל.

כדי למצוא את הדילים השווים ביותר במלונות הישראלים כדאי לגלוש באינטרנט, לחפש מודעות ברשתות החברתיות ולעקוב אחר הפרסומים ברשת ובעיתונים. יחד עם זאת, את המבצעים השווים ביותר תוכלו למצוא בדרך כלל באתרים של בתי המלון ולא באתרים אחרים.

חברי מועדון ומבצעי קיץ

רוב הישראלים מחזיקים חברות במועדוני לקוחות שונים, לדוגמה חברות במועדון של אחד מכרטיס האשראי, חברות במועדון של רשת מלונות ידועה, חברות במועדון חבר צרכנות וכיוצא בזה. כדאי לכם לעקוב אחר המבצעים הבלעדיים של מועדוני הלקוחות - כך תוכלו למצוא את הדיל המתאים ביותר עבורכם מבחינת עלות, מיקום, מלון ותנאים.

ברוב בתי המלון בארץ, ישנה ציפייה גדולה מתקופת הקיץ הקרבה אלינו. בתי המלון בישראל נשענים בחודשי הקיץ על תיירים מחו"ל, אך השנה הם מתמקדים בנופשים המקומיים והרווח יכול להיות כולו שלכם. ניתן למצוא לא מעט מבצעים חסרי תקדים, ובמיוחד מגוון דילים לאילת באוגוסט, העיר שמשוועת לעונת נופשים חמה ותוססת.

יש מצבים בהם תוכלו להזמין דיל משתלם במיוחד במלון יוקרה שתמיד רציתם לנפוש בו, ובצל הקורונה בתי המלון היוקרתיים מציעים מבצעים והטבות שלא כדאי לפספס. למעשה, תוכלו להתארח במלון יוקרה או במלון בוטיק וליהנות ממחיר של חדר במלון רגיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לקרוא את האותיות הקטנות

פני שאתם מזמינים חדר במלון זה או אחר עליכם לעיין היטב בהצעה ולבדוק מהי מדיניות הביטולים וההחזרים הכספיים למי שמזמין חופשה בצל הקורונה. מרבית בתי המלון מאפשרים לנופשים לבטל את החופשה גם בסמוך למועד הנופש. עם זאת, יש הבדלים משמעותיים בין המלונות ועליכם להתייחס לכך בהתאם. מעבר למדיניות של ביטול החופשה עליכם להתייחס גם לנושא ההחזר הכספי והאם ניתן לקבל החזר תוך זמן קצר או שיש אפשרות לשנות את מועד החופשה או לשמור את הכסף בחשבון של המלון לצורך חופשה עתידית.

כמו כן, בתקופת הקורונה אין לקחת סיכונים מיותרים לכן חשוב לקרוא את אמנת הבריאות של המלון ולבדוק האם מקפידים על ההנחיות של משרד הבריאות. כמובן שחשוב לקרוא גם מה כולל הדיל, מהם תנאי התשלום, איזה מתקנים יש במלון, האם יש אטרקציות שוות בסביבה וכיצד מוגש המזון במהלך החופשה.

מצאו את הדיל המתאים לכם, וזכרו, למרות הקורונה חשוב לצאת לחופשה בקיץ כדי להתרענן, למלא מצברים ולשכוח לרגע מכל הבעיות והלחצים בגלל הנגיף.

בשיתוף מלונות דן, בשיתוף מלונות דן
  • עוד באותו נושא:
  • אילת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully