וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה האיטלקית החלבית שמטריפה את תושבי יהוד והסביבה

בשיתוף B2, בשיתוף B2

23.6.2020 / 15:07

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר העולם הקולינרי ברחבי הארץ, קיבלנו מידע על מקום יוצא דופן ביהוד, כזה הפועל כמסעדה ואולם VIP לאירועים פרטיים, B2"", קפצנו לראות על מה מדובר, חזרנו מאוהבים בקונספט ובטעמים

B2. יח"צ,
B2/יח"צ

B2 היא מסעדה איטלקית חלבית כשרה למהדרין בדרך העצמאות 16 ביהוד, עוד קודם שהגענו למקום, עצרנו בכמה מוקדים בעיר ושאלנו את העוברים ושבים האם מכירים ואם אפשר לקבל חוות דעת כנה, התגובות היו מפרגנות בצורה בלתי רגילה.

קורל בניזרי תושבת העיר סיפרה לנו, "הייתי שם עם המשפחה מספר פעמים ותמיד היה נעים וטעים, מנות גדולות ומפנקות, כל-כך גדולות שקשה מאוד לסיים את הצלחת, מוזיקה טובה, אווירה מרגיעה, הכל מעוצב בטוב טעם ובמחירים הוגנים, הילדים שלי מאוד אוהבים, גם בעלי ואני".

הגענו למסעדה, זו בנויה משני מתחמים, מסעדה ל-80 איש ועוד אולם VIP לאירועים פרטיים. קירות המסעדה מעוטרים בלבנים אנגליות אפורות שמעניקות אווירה של חוץ לארץ לכל דבר, כאשר הגיע זמן הטעימות ביקשנו מהמלצרית החביבה המלצה על מספר מנות עיקריות.

B2. יח"צ,
B2/יח"צ

אלו שבחרנו לציין יותר מכל הם שתי מנות מיוחדות, הסיגר גבינות ובטטות, שש חתיכות של בצק סיגר עסיסי, עם מילוי חלומי של מילוי חם של גבינות, כל ביס היה פיצוץ של טעמים בפה, כזה שאי אפשר להפסיק לאכול ואסור לכם לפספס את זה!

מנה נוספת משגעת במינה היתה ארוחת בוקר על וופל בלגי מלוח, מנה שמשלבת מספר טעמים מאזור בלגיה וצרפת במנה אחת.

שוחחנו עם הבעלים ושאלנו, מה סוד הקסם שמביא לטעמים כל-כך מיוחדים. הוא הסביר לנו, "אנחנו קונים את כל חומרי הגלם הכי איכותיים ואת התפריט עצמו בנינו מאפס ממש בזכות שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו, הכוונה היא שתוך כדי תנועה הוצאנו מנות לבדיקה, כך שקיבלנו פידבק מהלקוחות השונים ולפיו ביצענו שינויים או ידענו מה הצליח לנו במיוחד, ככה נבנה גם קשר מיוחד עם הלקוחות כולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
B2. יח"צ,
B2/יח"צ

"בהזדמנות זו אנחנו מודים לכל הלקוחות שלנו שמגיעים אלינו פעם אחר פעם, נותנים לנו את אמון ואנחנו מחזירים להם דרך מנות עשירות ואוכל איכותי כך שמקבלים את החוויה האולטימטיבית בכל ביקור".

מסעדת B2 ביהוד, מסעדה חלבית עם תפריט איטלקי, טעמים נהדרים, שירות אדיב ומחירים עממים, לנו היתה חוויה קולינרית טעימה במיוחד ולא נותר לנו אלא להוריד את הכובע ולהגיד כל הכבוד עם הבטחה, אנחנו נחזור שוב ובקרוב מאוד.

ואם לא הזכרנו עדיין, לB2 יש סניף נוסף שהוקם בשנת 1995 הנמצא בקריית גת שגם אותו כדאי לכם מאוד להכיר.

הסניף דורג לפי דעת קהל עם ציון של 8.9.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף B2, בשיתוף B2
  • עוד באותו נושא:
  • בית קפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully