וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה של טעמים אותנטיים: "קפה נור" אוכל דרוזי בכפר ג'וליס שבצפון

בשיתוף קפה נור, בשיתוף קפה נור

23.6.2020 / 14:53

בשנים האחרונות ישנה נהירה המונית של אנשים רבים אל מסעדת ''קפה נור'' המגישה אוכל דרוזי אותנטי בעל טעמים משגעים. יצאנו לבדוק וגילינו שמאחורי בית הקפה המצליח עומד סיפורה מעורר ההשראה של בסמה הנו

קפה נור. יח"צ,
קפה נור/יח"צ

תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר. בית הקפה ''נור'' בכפר ג'וליס בצפון נפתח לפני מספר שנים על ידי בסמה, לאחר אסון כבד שנפל על המשפחה עקב מותו של בעלה בפעילות מבצעית. על כך היא מספרת "עבור אלמנה בעדה הדרוזית זה בגדר פנטזיה לפתוח מסעדה. אך עשיתי זאת למען הבן שלי, נור, שעל שמו נקראת המסעדה, כדי לספק לו מפלט מהעצב והבדידות." עם הזמן הפך בית הקפה של בסמה למוקד עלייה לרגל עבור אנשים רבים, שמגיעים לטעום וליהנות מהאוכל המצוין שהיא מכינה במסעדה.

המקום מעוצב לעילא באמצעות ריהוט אותנטי וגוונים פסטליים בסגנון מודרני. בישיבה במסעדה תוכלו ליהנות ממרפסת רחבה ומרווחת ממנה נשקף נוף יפיפייה של כפר ג'וליס.

התפריט עשיר ומגוון, החל ממנות ישראליות כגון ארוחות בוקר מצוינות, כריכים, טוסטים, סלטים, עראיס ומנות איטלקיות. הפנינה האמיתית ב''קפה נור'' הינה האוכל הדרוזי מבית היוצר של בסמה: עלי גפן, מחאמר, ממולאים, מנסף של בשר כבש, לבנה בזעתר, מנקיש, שיש ברק ומנות אותנטיות נוספות בעלות טעמים ייחודיים ואותנטיים ומוגשות בכלים מסורתיים. לקינוח, תוכלו ליהנות מהעוגות והקינוחים המפורסמים של בסמה ששמן נודע למרחוק. התפריט מותאם גם לצמחונים וטבעונים, באמצעות שפע מנות נטולות בשר.

קפה נור. יח"צ,
עלי הגפן של בסמה/יח"צ

מעבר לאוכל הנהדר, הייחודיות של ''קפה נור'' טמונה בשירות וביחס האישי של בסמה ללקוחותיה. סועדי המקום זוכים לקבל חווית אירוח דרוזית אותנטית, כאשר בין הבישולים בסמה יוצאת לשולחנות ומשתפת את הסועדים בסיפור חייה מעורר ההשראה.

בסמה מדגישה במיוחד את חשיבות השירות במסעדה "אחד מאבני היסוד שלנו בבית הקפה הוא חווית הסעודה של הלקוחות שלנו. יש לנו לקוחות שמגיעים מכל חלקי הארץ, וחשוב לנו במיוחד להעניק להם חוויה יוצאת דופן של טעמים. אנחנו מקפידים להעניק לכל לקוח שירות מכל הלב."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קפה נור. יח"צ,
קפה נור/יח"צ

חווית הטעמים במסעדה אינה נעלמת מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים על בית הקפה. על כך מספרת נעמי שוורץ "הגענו למסעדה ובחרנו בארוחה הדרוזית האוטנטית. בארוחה זכינו בשלל מנות מקומיות, מגוונות וטעימות מאוד. היחס, השרות ותשומת הלב חיממו את לבנו מאוד. שמחים להיות שכנים, כך שנוכל להגיע שוב בקלות. תודה גדולה". לקוח נוסף, דוד ברק, הוסיף "אירוח נפלא, מקום מיוחד ומאד מתאים למפגשים משפחתיים וארוחה רגועה שמגיעה במנות קטנות ללא הפסקה. אוכל טרי מקומי וטעים. מומלץ בכל לב."

קפה נור. יח"צ,
קפה נור/יח"צ

עורכי המערכת ספגו השראה מסיפורה המרתק של בסמה, ויחד עם הביקורות מעוררות התיאבון של הלקוחות שפוקדים את המקום בקביעות, כל שנותר לנו הוא להזמין מקום ולהגיע ליהנות מחגיגה של טעמים אותנטיים מיוחדת במינה. ומה אתכם?

"קפה נור" כפר ג'וליס בצפון

לפרטים 04-629-3460

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף קפה נור, בשיתוף קפה נור
  • עוד באותו נושא:
  • ג'וליס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully