וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדשים את הבית? כדאי לכם להגיע ל''גלריה בכפר'' בישוב חורפיש

בשיתוף גלריה בכפר, בשיתוף גלריה בכפר

23.6.2020 / 14:24

מתחמים לעיצוב הבית ניתן למצוא בשפע במדינת ישראל, אך המבינים בעיצוב יודעים כי את הפריטים השווים באמת שיעניקו לביתכם סגנון מודרני ייחודי, מוצאים בגלריות בוטיק איכותיות. אחת מפנינות הבוטיק בתחום היא "גלריה בכפר"

גלריה בכפר. יח"צ,
גלריה בכפר/יח"צ

גלריה בכפר נחשבת לגלריה פורצת דרך בזכות פריטים מהממים וייחודיים המיובאים בבלעדיות. מזה כ12 שנים פועלת בכפר חורפיש גלריה לעיצוב הבית, הממוקמת בביתם של יוסרא וחסין, זוג מעצבים בעלי קו עיצובי ייחודי. כיום, הגלריה מושכת אליה קהל לקוחות רב מכל חלקי הארץ.

הגלריה היא פנינה אמיתית לחובבי הריהוט ועיצוב הבית. בגלריה תוכלו למצוא ריהוט משלים לכל חלקי הבית, תאורה, שטיחים, מוצרי טקסטיל, אקססוריז לבית, מראות, שעונים, כריות, וילונות ופרחים. הריהוט בגלריה מיובא בבלעדיות מכל רחבי העולם, ישירות מהמותגים המובילים ביותר בעולם העיצוב.

כל הפריטים נבחרים באופן אישי על ידי יוסרא וחסין, תוך הקפדה על פריטים ייחודיים ובאיכות גבוהה בלבד. יוסרא וחסין רותמים את ניסיונם עתיר השנים על מנת לבחור את הרהיטים והמוצרים הטובים ביותר ללקוחותיהם. ב"גלריה בכפר" תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של פריטים ברמות מחיר שונות, ובכך להתאים את הפריטים לפי התקציב שלכם. בנוסף, ישנה אפשרות לביצוע הזמנות מותאמות אישית לפי בחירת הלקוח.

גלריה בכפר. יח"צ,
גלריה בכפר/יח"צ

מעבר לאיכות המוצרים, הייחודיות של ''גלריה בכפר'' טמונה בחוויית הרכישה והשימוש של המוצרים. יוסרא וחסין ישמחו לארח אתכם בגלריה הביתית שלהם, בה תוכלו להתרשם מהפריטים הנחשבים ביותר בעולם הריהוט והטקסטיל לבית, ולרכוש את הפריטים הנבחרים שלכם באווירה כפרית מיוחדת במינה.

על אף איכות המוצרים והמגוון העצום בגלריה, המחירים של המוצרים אטרקטיביים במיוחד, מתוך שאיפה להנגיש את עולם העיצוב לכל המעוניין בכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גלריה בכפר. יח"צ,
גלריה בכפר/יח"צ

בשיחה שערכנו עם יוסרא וחסין, הם מספרים על סוד הקסם של גלריה בכפר "מאז ומתמיד עניינו אותנו פריטים מיוחדים, שלא ניתן להשיג בכל מקום. תמיד אנחנו מחפשים לחדש ולהביא את הפריטים הבאים בתחום הריהוט והטקסטיל. אנחנו גאים בכך שאנחנו פורצי הדרך בתחום ומהווים מקור להשראה לגלריות אחרות. האתגר הוא בכל פעם מחדש להביא את המוצרים החדשים שימשכו את עיניהם של הקהל הרחב."

והקהל הרחב אכן נמשך אל עבר ''גלריה בכפר''. המונים רבים נוהרים אל עבר הגלריה, בעיקר בסופי השבוע, בהם הגלריה פתוחה מ12:00 ועד 21:00 בערב.

גלריה בכפר. יח"צ,
גלריה בכפר/יח"צ

עשרות אלפי עוקבים לא טועים. כמו כן, ב''גלריה בכפר'' מתגאים בחנויות מקוונות באינטסגרם ובפייסבוק, במסגרתם ניתן להתרשם מכל מבחר הפריטים המוצעים למכירה בגלריה בתמונות איכותיות, ואף להזמין את המוצרים בהזמנה טלפונית. ב''גלריה בכפר'' מפעילים שירות משלוחים מהיר ויעיל לכל חלקי הארץ, עד לבית הלקוח.

איכות המוצרים והשירות המוענק בגלריה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים אודות הגלריה. כך למשל מספרת שרה, לקוחת המקום: "גלריה בכפר היא מקום מקסים ומיוחד. בכל פעם שאני רוכשת מוצרים לבית אני מגיעה לשם. תוכלו למצוא בה את כל מה שרוצים לבית במחירים נוחים. חסין ויוסרא מקסימים ואדיבים ומעניקים שירות אישי מהלב."

אז בפעם הבאה שאתם חושבים לחדש את הבית בריהוט מיוחד או בפריטים אופנתיים, מומלץ בחום להגיע לגלריה בכפר חורפיש וליהנות מחווית קנייה מיוחדת במינה.

גלריה בכפר חורפיש בוויז

לפרטים והזמנות 0525642462

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף גלריה בכפר, בשיתוף גלריה בכפר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully