וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל מי שאוהב את הים, וגם למי שעדיין לא: מועדון הגלישה Pick Up Surf

בשיתוף pick up surf, בשיתוף pick up surf

23.6.2020 / 13:15

הכירו את מועדון הגלישה הנייד Pick Up Surf ועמותת "אל הים" קריית חיים, שבאמצעות גישה ייחודית ומהפכנית מצליח להנגיש את עולם הגלישה לקהל הרחב

pick up surf. יח"צ,
pick up surf/יח"צ

מועדון הגלישה Pick Up Surf הוקם על ידי ג'אק בן און, בוגר וינגייט, ובעל ניסיון רב שנים בתחום הגלישה, יחד עם אסתר אשתו. ג'אק מאמן גולשים בכל הגילאים באמצעות טכניקה ייחודית שפיתח לאורך השנים, בשילוב טכניקות מקצועיות והענקת תחושת מסוגלות לכל גולש.

בשיחה שערכנו עם ג'אק, הוא מספר: "אנחנו מגיעים מתוך אהבה עזה לים. Pick Up Surf הוא התגשמות חלום ישן שלנו. הפנטזיה רקמה עור וגידים והפכה למציאות, וכיום פיתחנו קהילה של 1,500 גולשים במועדון."

הלימודים ב Pick Up Surf מכוונים לחינוך סביבה ימית ומעניקים לתלמידים כלים להתמצאות ברמה הטובה ביותר ובכל מצב נתון. במסגרת הלימודים כל אחד מבין לקרוא את המפה של הים טוב יותר ולזהות מקומות מסוכנים ובטוחים לשחייה. דגש נוסף שמקבל ביטוי בלימודים קשור לאיכות הסביבה. במועדון מחנכים לחוף נקי, להרים מה שאפשר ולהוציא מהמים כל פלסטיק או ניילון שעלול להסב נזק לבעלי החיים. ג'אק מספר כי "רבות הפעמים שהוצאנו צבי ים במצוקה והצלנו אותם, לעיתים אף פינינו אותם לבית חולים וטרינרי למתן טיפול."

pick up surf. יח"צ,
pick up surf/יח"צ

אחד מהתחומים הנלמדים הוא חתירה על סאפ. סאפ הוא הספורט הימי שהכי מחבר לטבע, ובו כל אחד יכול למצוא את הפן האישי שלו. החתירה בסאפ מתאימה לכל הגילאים, ומאפשרת המון ווריאציות של הנאה, מחתירה שקטה ועד גלישת אקסטרים.

תחום נוסף שנלמד ב Pick Up Surf הוא הקייטסרפינג, ספורט ימי שנחשב לאקסטרימי במיוחד. מדובר בעפיפון גדול המחובר לגולש, מייצר כוח בעזרת הרוח ו'מעיף' את הגולש על הגלים. גלישת הקייטסרפינג לא מצריכה התמחות מיוחדת או ניסיון קודם, ויכולה להתאים לכל אחד. ב Pick Up Surf ג'אק החליט שכל איש לומד בקצב שונה ולכן במועדון מקיימים מפגשים ללא הגבלה על מנת להביא ל100% שכל אחד יוכל לסיים כגולש בסיום הקורס. ג'אק מבהיר כי הקייטסרפינג מצריך קורס ולא מומלץ לנסות ללמוד עצמאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
pick up surf. יח"צ,
pick up surf/יח"צ

בנוסף, במועדון מקיימים חוגים וקייטנות, שמהווים אטרקציה מיוחדת במינה עבור הילדים. בימים אלו משיקים במועדון אפשרות ייחודית של יוגה על סאפ, באמצעות סאפים מיוחדים, בעלות של 80 ש''ח בלבד לשעה.

הייחודיות של Pick Up Surf כמועדון גלישה טמונה ביחס האישי לכל גולש והליווי של המדריכים. כאמור, ב Pick Up Surf מעניקים שיעורי קייטסרפינג ללא הגבלה, והליווי הוא ליווי תמידי ומתמשך. בנוסף, הקורסים במועדון מועברים באופן פרטני, אחד על אחד, מול המדריך, כך שכל גולש מקבל את תשומת הלב המקסימלית.

על אף ההדרכה המקצועית, הליווי השוטף והיחס האישי לכל גולש, המחיר עבור השיעורים הינו אטרקטיבי במיוחד - 60 ש''ח בלבד לכניסה למים עם סאפ. בנוסף, ניתן לשריין סאפ באמצעות כרטיסיה דיגיטלית דרך אפליקציה ייעודית, תמורת 50 ש''ח בלבד. מדובר במחיר הזול ביותר בארץ.

pick up surf. יח"צ,
pick up surf/יח"צ

אסתר מבהירה כי מדובר במחיר קבוע, המאפשר לה ולג'אק לקדם את האג'נדה שעומדת מאחורי מועדון הגלישה "לעיתים אנשים מתקשרים רק כדי לוודא שלא טעינו במחיר שפורסם. זה נשמע להם הזוי שהמחיר הוא כל כך נגיש ומתאים לכל כיס. אני עומדת על כך שהמחיר יישאר קבוע ואנחנו לא נעלה אותו, אנחנו פועלים מתוך רצון להנגיש את הים לכולם, ולכן משתדלים מאוד שהמחיר יהיה מותאם כמעט לכל שכבות האוכלוסייה."

הערכים הללו משתלבים היטב בעשייה החינוכית של המועדון. במסגרת שיתוף פעולה עם עיריית חיפה, במועדון מפעילים עמותה שנקראת ''אל הים'', במסגרתה הם מבצעים בהתנדבות עבודת קידום נוער, ומטפחים חלק מהנערים לתפקידי הדרכה ימית. על כך מרחיב ג'אק "העמותה העניקה לנו את הכלים לקידום נוער, בילדים שמחפשים את המסגרת, את הקרבה ואת החום. חשוב לנו לדעת להעניק חזרה את מה שאנחנו זכינו לקבל. בדרך כלל לאוכלוסיות כמו נוער בסיכון אין יכולת לגשת לים בצורה מקצועית, תפקידנו הוא להעניק לו בסיס להצלחה עתידית. רוב המקצוענים בארץ הם כאלו שהתחילו מלמטה, עם נקודת פתיחה דומה, ולכן אנחנו מאמינים בכל אחד מהם ומקווים לקצור את הפירות בעתיד בכך שנראה אותם מצליחים."

במועדון מודים מקרב לב לעיריית חיפה, שנתנה יד רחבה וסייעו להחיות את קריית חיים ולהקנות לתושבים אזור מתפתח ולהעלות את השכונה שוב על המפה. בימים אלו עובדים במועדון על הקמת מרכז ימי ראשון בקריית חיים, באזור חוף כאן לשעבר, שעתיד להיפתח עוד בעונת הרחצה הנוכחית.

עם השנים התגבשה סביב Pick Up Surf קהילת גולשים איכותית המונה מאות גולשים שלמדו במועדון. כחלק מתהליך הליווי של ג'אק עם תלמידיו, שכאמור איננו מסתיים לעולם, הגולשים מגיעים לחוף ונהנים מהדרכתו של ג'אק ונעזרים בניסיונו על מנת להשתפר ולהתפתח כגלשנים מקצועיים.

בנוסף למועדון הגלישה, ב Pick Up Surf(הגעה בוויז - Pick up shop) מפעילים חנות ציוד לגלשנים. בחנות תוכלו למצוא את כל מה שצריך על מנת ליהנות מגלישה בים הפתוח: גלשנים מכל הסוגים, חליפות גלישה, ציוד גלישה, קייטים, ועוד המון מוצרים של המותגים המובילים ביותר בעולם ואף מוצרי גלישה יד 2 במחירים אטרקטיביים במיוחד כפי שדוגלים במועדון. בחנות מעניקים אחריות מלאה על הציוד ומתמחים בהתאמת הציוד לפי רמת הגלישה של הלקוחות.

Pick Up Surf

ליצירת קשר 050-5231923 / 050-7160590

זלמן ארן 77 קריית חיים, חיפה

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף pick up surf, בשיתוף pick up surf
  • עוד באותו נושא:
  • גלישה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully