וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפולי פוריות: איך להגדיל את סיכויי ההצלחה?

בשיתוף מרב גודוביץ, בשיתוף מרב גודוביץ

23.6.2020 / 11:21

עוברים טיפולי פוריות ועדיין אין היריון? מחזירים עוברים ועדיין אין קליטה? את מזריקה הורמונים חודש אחרי חודש ומתאכזבת כל פעם מחדש?

אישה בהריון. ShutterStock
הריון/ShutterStock

מרב גודוביץ מסייעת כבר מעל 20 שנה לנשים המתקשות להיכנס להיריון ונחשבת לוותיקה ולמובילה בתחומה בישראל. כנטורופתית שעברה מאות מקרים סבוכים היא נחשבת לכוהנת הגדולה של התחום. נשים שמתקשות להיכנס להיריון או נשים הסובלות מחוסר איזון הורמונלי ובעיות גניקולוגיות שונות, מספרות עליה ניסים ונפלאות.

מרב עוברת עם המטופלת מסלול רחב ומלא בפתרונות מגוונים לבעיה (והכול טבעי). היא מומחית בתזונה המשפרת את הפוריות והאיזון ההורמונאלי משלבת דיקור סיני ממוקד בנושא פוריות ושמה דגש על הפחתת הלחץ והחרדה.

"כשאישה לא נכנסת להיריון זה גורם למתח עצום אצלה ובסביבתה והורמוני מתח מציפים את הגוף ומעכבים את ההיריון. חשוב מאוד ללוות בסבלנות ובמקצועיות ולתת מענה מושלם כולל טכניקות נשימה שזה נושא שקשור ומשפיע על הפוטנציאל להריון".

גודוביץ היא הראשונה מבין הנטורופתיות בישראל להתמחות בטיפולי פוריות טבעיים. היא מצליחה לשפר את תפקודן ומצבן של נשים הסובלות מבעיות גניקולוגיות שונות בתהליך טבעי וכתמיכה בטיפולי פוריות קונבנציונליים. "טיפולי פוריות טבעיים הם הפתרון הנכון אומרת מרב. אין סיבה שאישה לא תיכנס להיריון גם לאחר גיל 40 וגם אם היא סובלת משחלות פוליציסטיות, אנדומטריוזיס, רירית רחם דקה או כל בעיה גניקולוגית. יש כלים מגוונים ועדכניים שמסוגלים למקסם את הצלחת טיפולי הפוריות.

לדברי מרב, "להיות אמא זה טבעי, כך אמורה להיות גם התמיכה מסביב. צריך להקשיב לגוף: לצרכים שלנו, לאיזון הטבעי שלו וגם ליכולות שלו. שינוי תזונתי מוכח מחקרית כמשפר תוצאות בעשרות אחוזים. הכל צריך ללכת יחד - תזונה הורמונלית משולבת בצמחי מרפא ותוספים, ליווי יד ביד עד הלידה, דיקור סיני לפוריות, שיטה להרפיית המתח המבוססת על טכניקת נשימות ייחודית, אלה יסנכרנו בין האישה למה שהגוף שלה צריך לקבל".

מרב עובדת בשיתוף פעולה מקצועי עם מיטב רופאי הפוריות ורופאי הנשים בישראל, כמו ד"ר מיכה באום. שיתוף פעולה עם ד"ר באום, גרם להקמת הקליניקה האינטגרטיבית לטיפול.

בקליניקה זו משלבים טיפול פוריות קונבנציונאלי וטיפול טבעי תומך.

מרב מעניקה כלים פשוטים ויעילים שבאמצעותם ניתן ליצור שיפור ופריצת דרך במפת הסיכויים החל מהמפגש הראשון.

לאתר האינטרנט

בשיתוף מרב גודוביץ, בשיתוף מרב גודוביץ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully