וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להצליח בשוק העבודה? אתם חייבים קורות חיים באנגלית

בשיתוף וויזלו, בשיתוף וויזלו

23.6.2020 / 9:30

שוק העבודה הישראלי מכיל חברות בינלאומיות רבות שכדי להתקבל אליהם כדאי שיהיו לכם קורות חיים באנגלית צחה ופרופיל לינקדאין מהודק כהלכה. כדאי שתשאירו את העבודה הזו למקצוענים

וויזלו. יח"צ,
וויזלו/יח"צ

כבר שנים רבות ששוק העבודה היש¬ראלי מורכב מחברות ישראליות מקומיות, חברות ישראליות שעובדות בזירה הבינלאומית וחברות ותאגידים בינלאומיים. גוגל, פייסבוק, אינטל וכו' הן רק קומץ של דוגמאות של חברות זרות שמעסיקות כל אחת מאות ואלפי עובדים. לחברות אלו תהליכי מיון וקבלה מדוקדקים שצריכים לעמוד בסטנדרטים אחידים. וכמו בכל מקום עבודה תהליך המיון מתחיל מקורות החיים - כמובן, רק בשפה האנגלית וגם… נוכחות פרזנטטיבית בלינדאין.

משבר הקורנה האחרון המחיש כמה טוב לעבוד בחברות שפרנסתן לא מוגבלת לשוק המקומי. מצד אחד ישראלים רבים נפגעו בעבודה ואיבדו את מקום עבודתם מהצד השני עשרות אלפי ישראלים אחרים המשיכו לעבוד ואף להתפרנס כרגיל. וזאת כיוון שהם עובדים בארגונים הפרושים בעולם או בארגונים המספקים שירות לחברות מסביב לעולם. למרות המשבר ולמרות ההיחלשות של שוק העבודה הישראלי, עובדים בחברות זרות הרוויחו פעמיים: הם גם המשיכו לעבוד כרגיל אבל גם הרוויחו שכר גבוה משמעותית מהשכר הממוצע בישראל.

שינוי בשוק העבודה המודרני

משבר הקורונה גרם לרבים להבין ששוק העבודה הישראלי, על אף היותו אטרקטיבי בתפקידים שונים, הוא שוק עבודה מוגבל וכדאי לחפש הזדמנויות גם בחברות אחרות מסביב לעולם. על מנת להתקבל לחברות הפועלות בזירה הבינלאומית צריך כיום להצטייד בקורות חיים באנגלית וגם בפרופיל לינקדאין מעודכן, גם הוא בשפה האנגלית.

כאן נכנס לתמונה השירות שמציע האתר "וויזלו", שירותי כתיבת קורות חיים בשפה האנגלית וכתיבת פרופיל לינקדאין מקצועי. לא רבים יודעים אבל פרופיל המיועד לחברות טכנולוגיות או לתפקידים בכירים צריך להיכתב ע"י איש מקצוע ורק בשפה האנגלית. כלומר על ידי אנשי HR בעלי ניסיון בגיוס עובדים.

קורות החיים צריכים לתת מענה מידי לאיש המקצוע שבוחן אותם ובודק את התוכן הכתוב והניסיון המקצועי בהתאמה לתפקיד הנדרש, אבל גם צריכים לתת מענה למערכות ATS אשר כיום כוללות AI אשר שסורקות את קורות החיים ובוררות באופן אוטומטי את המתאימים.

אם בעבר, החברים שלכם יכלו לכתוב עבורכם את קורות החיים, בזירה תחרותית בשוק העבודה, כמו זו המתקיימת כיום, אתם חייבים לבלוט מעל שאר המתחרים ולהופיע ראשונים במערכות איתור ומיון עובדים, אין מקום יותר לחובבנים.

ב"וויזלו" אנחנו מנסחים עבורכם קורות חיים מנצחים! גם את המכונה וגם את המועמדים האחרים! כל קורות החיים שלנו מגיעים מעוצבים, מנוסחים באנגלית ברמת שפת אם של HR מומחים להשמה. אנחנו מבינים שבתחרות על התפקידים הטובים בשוק, הלקוחות שלנו צריכים לבלוט מעל כולם.

וויזלו. יח"צ,
וויזלו/יח"צ

החשיבות בנוכחות עם פרופיל משודרג ברשת לינקדאין

LinkedIn היא תעודת הזהות שלכם ברשת. כבר מתפקידים התחלתיים בתחומי ההיי טק והדיגיטל, אתם צריכים להופיע בלינדאין, גם אם ממש לא בא לכם. לינקדאין היא זירת חיפוש העבודה הגדולה בעולם כיום. והשפעתה על שוק העבודה הישראלי היא אדירה. ללא נוכחות נכונה ברשת החברתית הזו, יהיה לכם קשה להתקבל לתפקידים בשוק העבודה המודרני. מה גם, ש"הד האנטרים" (ציידי ראשים) מקצועיים מחפשים אחרי עובדים איכותיים לרוב באמצעות לינדאין. מנהלים/מגייסים דבר ראשון בודקים את הפרופיל המועמדים.

לינקדאין גם מתגמלת, עובדים מקצועיים, עם רמת יכולת טובה שזוכים לחשיפה ברשת זאת ואחרות - יכולים לקבל הצעות מפתיעות מארגונים שונים. לא נדיר לשמוע על אנשי מקצוע שהד האנטרים אורבים להם ליד מקום העבודה, בלי בושה, על מנת לגייס אותם לחברות רב לאומיות עבור שכר ותנאים מפליגים. אתם צריכים להיות מוכנים בכל שלב של הקריירה שלכם לשינוי מקצועי מפתיע.

אז למה שלא תשאירו את העבודה, לנו, לצוות המקצועי של Wizlu ? המקצוענים שלנו יתנו לכם את כל הטיפים הכי חשובים לפרופיל מנצח, יעזרו בכתיבתו בצורה הכי מקצועית ומרשימה שניתן.

תהליך הכתיבה של קורות החיים

אחרי שהבנתם שעבור תפקידים עם שכר גבוה אתם חייבים קורות חיים בשפה האנגלית ופרופיל לינקדאין מרשים. אתם רוכשים את חבילת השירות המתאימה לצרכים שלכם. בוויזלו יש לנו שלוש חבילות -

א. כתיבת קורות חיים באנגלית

ב. כתיבת קורות חיים באנגלית + פרופיל לינקדאין

ג. כתיבת קורות חיים באנגלית + פרופיל לינקדאין + מכתב מקדים

אחרי התשלום, נציג של החברה יצור אתכם קשר על מנת ללמוד על הצרכים שלכם מעט יותר, להבין על אילו תפקידים אתם מתמודדים ולהבין את הרקע המקצועי שלכם. וזאת כמובן על מנת שנוכל לכתוב עבורכם את קורות החיים גם באופן מקצועי וגם באופן שיענה על השאיפות המקצועיות שלכם. כלומר אם אתם כבר משקיעים בכתיבה, תשקיעו על מנת להתקבל לתפקיד החלומות שלכם.

אחרי כ-5 ימי עסקים תקבלו את קורות החיים החדשים שלכם + הפרופיל והמכתב המקדים. ומכאן נמשיך את תהליך העבודה עד שתחזיקו ביד מוצר סופי מצוין!

אבל אנחנו לא חייבים להיפרד בשלב זה. צוות וויזלו מורכב ממנהלים בשוק ההייטק, אתם תמיד יכולים להתקשר ולשאול על אתגרים שעומדים בפניכם בחיפוש העבודה. אנחנו ננסה לחלוק אתכם את הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים. ולעזור לכם להתמודד עם הבעיות בתהליכי הגיוס.

אל תישארו מאחור, ואל תבנו על המזל בהתמודדות על התפקיד הבא שלכם - פשוט תכתבו קורות חיים בשפה האנגלית, בצורה מקצועית שנותנת מענה לשוק העבודה המודרני. ובמשבר הקורונה הבא, גם אתם תהיו במקום קצת יותר בטוח.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר:

בוואצאפ לטלפון 058-3327020
או באימייל ל: contact@wizlu.com

בהצלחה

בשיתוף וויזלו, בשיתוף וויזלו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully