וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה חשוב לבנות אתר עצמאי לעסק שלכם - ואיך עושים זאת?

בשיתוף dweb, בשיתוף dweb

23.6.2020 / 9:10

לא מספיק להיות רק בפייסבוק. כדי להצליח עסק בימינו חייב לתחזק נוכחות עצמאית ברשת. אתם יכולים להסתמך על פלטפורמות קיימות אבל בניית אתר עצמאי תאפשר לכם שליטה טובה יותר. וזה לא מסובך

בניית אתרים. freepik,
בניית אתרים/freepik

כל עסק וכל מי שרוצה למתג את עצמו ולשווק את המוצרים והשירותים שלו חייב לעצמו אתר. הנוכחות במדיה החברתית אינה מועילה למי שצריך במה עצמאית, ולכן בניית אתר היא הצעד הראשון בבניית הנכוחות שלכם באינטרנט. האתרים שמקימים היום משמשים אותנו למטרות שונות ורבות, כמו חנות אונליין למסחר אלקטרוני, לבניית תדמית או לשיווק שירותים שונים, לפרסום מידע או חדשות וסרטים. החוכמה היא לבנות אותם בהתאם לצרכים של כל לקוח.

בנייה של חנות אונליין

אחד השירותים הנפוצים ביותר הוא הקמת חנות אונליין משום שהמסחר האלקטרוני נפוץ היום מאוד. יש עסקים רבים שאינם מחזיקים כלל חנות פיזית מלבד מחסן, ולהם האתר צריך לשמש תחנת הבסיס שממנה כל הקניות וההתקשרויות עם לקוחות וספקים מתבצעות. אתר כזה הוא אמזון, לדוגמה, וכמוהו יש רבים שמצליחים ליצור תנועה רבה מכל העולם בכל הדפים שלהם. לשם כך נחוץ צוות שיודע לאפיין ולבנות אתר כזה בהצלחה, כשהוא אינו כושל אף פעם ואינו נתקע.

חשיבות העיצוב

עיצוב אתר ואפיונו מתחילים בהבנת הדרישות והצרכים של הלקוח וברוב המקרים הוא מבין את ההבדל שבין חנות פיזית לאונליין וכיצד מתרגמים את החנות שלו לאינטרנט. לעתים, כשאין לו היכרות עם האינטרנט וכיצד זה עובד שם יש להסביר לו למה מה שהוא מבקש לא תמיד לטובתו. בגלל זה בניית אתר היא מאתגרת הרבה יותר מאשר חושבים והיא כרוכה בהפיכת האתר לידידותי לא רק למשתמש אלא גם למי שמתפעל אותו ומזמין אותו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ממי להזמין אתר?

כשאתם מזמינים אתר, אתם צריכים להיות בטוחים שמי שבונה לכם אותו אכן שולט בכל הדקויות של המקצוע ויש לו ניסיון רלוונטי. מי שבנה אתרים שמתאים לנפח תנועה מסוים יכול להיות שלא יצליח להתמודד עם בניית אתר בנפח שאתם צריכים ועם כל הדרישות. מבחינה טכנולוגית העבודה היום יכולה להיות קצת יותר מורכבת בגלל הדרישות לשלוט בכל החידושים שמוציאים כל הזמן בכל שיטת בנייה.

איך בונים היום אתר?

יש שני סוגים של אתרים שבונים כיום - אתר חופשי ועצמאי לגמרי תחת דומיין משלכם, או אתר שיושב בפלטפורמה ענקית שמאפשרת בניית אתר משלכם. ההבדל הוא מידת העצמאות והשליטה שלכם בעיצוב ובהכנסת תוספים, וגם במידה מסוימת בניהול הפלטפורמה. מי שנוח לו יותר להיעזר במוניטין של פלטפורמה ענקית כזאת, כמו אתרי הקניות אטסי ושופיפיי, לדוגמה, זה בהחלט מקל. עם זאת, מישהו צריך להקים את האתר.

בנייה עצמאית של אתר

כשאתם בוחרים לקנות דומיין משלכם אתם צריכים להיעזר בבונה אתרים שמתמצא בכך ובונה בשיטה המועדפת עליכם ומתאימה למטרות שלכם. רוב האנשים בונים אתר בוורדפרס בגלל הקלות היחסית שלה ושל העדכון שלה, אבל אתם תצטרכו לקבל הסברים בדיוק מה זה דורש מכם ואיך אתם צריכים לעשות שינויים בעתיד, אם תרצו. קל ללמוד להזין שם מידע ולנהל אותו, ולכן זו שיטה מצוינת לרבים.

בשיתוף dweb, בשיתוף dweb
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully