וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ARGANIA, להביא את הטבע הביתה

בשיתוף ARGANIA, בשיתוף ARGANIA

23.6.2020 / 8:23

מחומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא ניסויים על בעלי חיים, ARGANIA מביא לביתכם סדרת מוצרי טיפוח יעילים ובריאים

ARAGANIA. יח"צ,
ARGANIA/יח"צ

בעשור האחרון עולם הקוסמטיקה הטבעית צבר פופולריות גדולה בכל העולם, סביר להניח שאם תשאלו גם כל משפחה ממוצעת בישראל תגלו כי לפחות אחד מבני הבית עושה שימוש במוצר טבעי כזה או אחר. כמות חברות אשר מציעות מוצרים כאלה ואחרים גדולה ביותר, במערכת "המומחים" ביקשנו למצוא מי הן המומלצות ביותר.

לצורך כך נעזרנו ב-1,500 קוראים קבועים אשר רשומים במערכת, מהם ביקשנו לציין את שם החנות ממנה הם רוכשים את עיקר המוצרים. מי שקיבלה כמות מרשימה של קולות היא ARGANIA, חנות אינטרנטית הפעילה כבר כ-5 שנים.

ARAGANIA. יח"צ,
ARGANIA/יח"צ

שוחחנו עם כמה מהממליצים. אושרת בן עמי סיפרה לנו: "אני מזמינה מהם על בסיס חודשי. המשלוחים תמיד מגיעים בזריזות, אם יש לי שאלה מקצועית יש מי שמייעץ ומעניק הסבר מעמיק ונעים, ממש בדיוק כמו המוצרים עצמם".

ימית מועלם פירגנה גם היא: "יש לי עור רגיש וסבלתי לאורך שנים בעיקר כשהגיע מזג אוויר חמים ויבש. ניסיתי לא מעט מוצרים אבל אף אחד מהם לא עזר לי באמת, עד שמצאתי את קרם גוף פרופוליס אובליפיכה וחומצה היאלורונית של ARGANIA. הוא חולל פלאים, הפסקתי להתגרד ועור כולו פשוט נרגע, בונוס נוסף הוא שהריח נפלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ARAGANIA. יח"צ,
ARGANIA/יח"צ

מי שמנהל את החנות הוא הבעלים נתנאל אוחיון, את עולם המוצרים הטבעיים הוא חי ונושם לאורך שנים. על כך הוא סיפר: "תמיד היתה לי משיכה לעולם הטבע, אני אוהב למצוא מרשמים עתיקים של תרופות סבתא למינהן וטיפול אלטרנטיבי".

בשנים הראשונות לפעילותו המקצועית אוחיון היה מרבה לייבא מוצרים מחו"ל אולם תוך כדי תנועה החל לרקוח ולייצר מוצרים משלו כאשר הבסיס המרכזי של אלו מבוסס על חומרים טבעיים אורגניים כמו שמן קיק, שמן ארגן, חמאה שיאה, שמן אובליפיחה, תמצית גזר, סרפד, תמצית שמן רימונים ועוד.

חשוב לציין כי המוצרים של ARGANIA אינם מכילים חומרים משמרים, הם ללא S.l.S או רכיבים מן החי, הם ללא מלחים ומעולם לא נוסו על בעלי חיים. "את הפורמולות השונות רקחתי בזכות הניסיון שצברתי לאורך השנים, אני פועל עם מספר מעבדות ומפעלים בארץ כאשר לכל אחת יש התמחות משלה", סיפר אוחיון.

ARAGANIA. יח"צ,
ARGANIA/יח"צ

למדנו כי המוצר הכי נמכר של ARGANIA בימים אלו הוא סדרת הקיק השלמה. זו כוללת בתוכה שמפו, מרכך, מסכה, סירום לשיער, מעטפת סיליקון שמגינה על השיער מפני נזקי חוץ כמו זיהום אוויר וחשמל סטטי, אוחיון הרחיב על כך: "הסדרה הזו מבוססת על 100 אחוז שמן קיק טהור, היא מסייעת במניעת נשירה כאשר מחזקת באופן אינטנסיבי את השורש ושומרת על הנפח המקורי ונראות טבעית של השיער".

סדרת הקיק מוכרת גם שמן קיק טהור בכבישה קרה כמוצר בגודל מרשים של 250 מ"ל במחיר מהנמוכים ביותר שמצאנו.

נכון להיום ARGANIA מציגה לראווה כ-50 מוצרים שונים, תחליבי רחצה, קרמים לכל חלקי הגוף השונים, מסיכות, שמפו ומרכך, שמנים ועוד.

להשיג בסניפי רשת סופר פארם

על סדרת המוצרים היקורתית אתם יכולים ללמוד באתר החברה:
https://argania.co.il/

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי ניתן להתקשר: 03-5515559.

ARAGANIA, חנות אינטרנטית שמביאה את כל המיטב של הטבע אליכם הביתה.

בשיתוף ARGANIA, בשיתוף ARGANIA
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully