וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטים ושעונים קונים ברשת

בשיתוף OV SALE, בשיתוף OV SALE

22.6.2020 / 16:22

המחירים נמוכים יותר, האיכות נבחנת בקפידה והשירות מהיר ונוח - האמת שאין סיבה לצאת מהבית כדי לקנות שעון יוקרה או תכשיט חדש

OV SALE. יח"צ,
OV SALE/יח"צ

עושה רושם שבעשרים השנים האחרונות חל שינוי בקרב הציבור המקומי, שהבין כי אין שום בעיה להסתובב עם דברים יקרי ערך, כאשר הדגש בעיקר על שעונים ותכשיטים. שעון יוקרה אשר עונדים אותו על היד הוא יפה, מרשים וסוג של סמל סטטוס. מדובר במשהו קטן אמנם, אבל אחד כזה שמשפיע על הסביבה שלכם. כמו כן יש לציין את העובדה כי שעון יוקרתי הוא שעון אמין - יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו והופך את חווית הקנייה של התכשיט היוקרתי לצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות.

OV SALE. יח"צ,
OV SALE/יח"צ

צוות המומחים שלנו החליט לבדוק את נושא קניית תכשיטים ושעונים ברשת והבין כי יש משמעות גבוהה לשאלה היכן אנו קונים את השעון. ישנם כמובן הרבה סוגים של שעונים יוקרתיים כמו של סייקו, דיזל, פוסיל, מייקל קורס ועוד, אך מה שברור הוא שכדאי לנו לקנות שעון יוקרה ברשת. למה? כי קנייה באינטרנט תחסוך לכם המון זמן של נסיעות, פקקים ואנשי מכירות אשר להוטים לסגור עסקה. כמו כן, בימים אלו של הקורונה, עליכם לקחת בחשבון שמרכזי הקניות צפופים בלקוחות ואין כמו להזמין מוצרים ברשת, בעולם המתקדם של ימינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
OV SALE. יח"צ,
OV SALE/יח"צ

חברת התכשיטים והשעונים ברשת, OV SALE, מייבאת מגוון רחב של מותגי שעונים ותכשיטים מכל העולם, בניסיון להפוך את חווית הקנייה לקלה וזולה יותר. ''מדובר בחנות אונליין בלבד, מה שמאפשר הורדת מחירים משמעותית מהמתחרים''. סיפר לנו הבעלים עומר ווקנין והוסיף: "כל המוצרים עוברים בקרת איכות בקפידה במפעלים לפני שהם נשלחים אלינו, בדגש על כך שכל המוצרים מקוריים ומגיעים עם אחריות יצרן".

גלית, אחת הלקוחות, שרכשה שעון דרך האתר סיפרה לנו: "אני לא רגילה לרכוש דרך האינטרנט אבל השירות שקיבלתי מ OV sale-היה פשוט מעולה. נמצא שם בחור מקסים בשם עומר שפשוט היה סבלני וכל כך נחמד. רציתי לקנות מתנה לבעלי שעון של טומי הילפיגר וחיפשתי דגם עם צבע מסוים. עומר היה איתי בקשר עד שהשעון הגיע למלאי ויותר מזה, ביום שהשעון הגיע עומר הגיע לעבודה שלי להביא לי את השעון. ביום למחרת הוא התקשר לשאול מה בעלי אמר על המתנה - בחור באמת מקסים והלוואי שבכל מקום היה שירות כזה. ללא ספק אני אמשיך לרכוש שם כי פשוט כיף לקבל יחס כזה''.

OV SALE. יח"צ,
OV SALE/יח"צ

מה עוד תוכלו למצוא באתר? טבעות, שרשראות, עגילים, צמידים, תליונים, שעונים מיוחדים לזוגות, שעונים חכמים וכמובן שעונים לגברים ונשים בשלל מותגים כמו: ארמאני, קלווין קליין, טיסוט, גס, דאניל וולינגטון ועוד. OV SALE יצאה במבצע מיוחד והחליטה להעמיד את כל המוצרים באתר במחיריOUTLET . החלטתם להזמין? תזכו למשלוח עד הבית, בחינם. בשורה התחתונה, מדובר בחנות האונליין הזולה במדינה לתכשיטים ושעונים.

טלפון : 051-205-8398

מייל: Admin@ovsale.com

פייסבוק:

אתר

שעות פעילות:

א'-ה' 10:00-20:00
ימי ו' וערבי חג - 9:00-14:00

בשיתוף OV SALE, בשיתוף OV SALE
  • עוד באותו נושא:
  • שעונים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully