וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה החיים שלכם שווים? הוזלת ביטוחי החיים אינה אוטומטית: אתם תצטרכו לדרוש אותה

בשיתוף בלו ג׳ירף, בשיתוף בלו ג׳ירף

22.6.2020 / 15:39

במדגם שנערך לאלפי ישראלים באתר "הר הביטוח" של משרד האוצר נראה כי למעלה מ-85% מהציבור משלמים על ביטוחים כפולים ומיותרים וניתן להפחית את העלויות לפחות ב-30% - בעזרת בדיקה פשוטה תוכלו לגלות האם אתם משלמים כפול וכמה כסף מגיע לכם לחסוך

מחשבון עם שטרות ומטבעות של שקלים. ShutterStock
ביטוח/ShutterStock

יש לכם ביטוח פרטי? אתם משלמים מעל 250 ש"ח בחודש? העדכון האחרון של הפוליסה היה לפני 2019? כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הכתבה!

איך עברה עליכם שנת 2020 עד כה? כנראה שבכל הנוגע למחצית הראשונה, מדובר בתקופה מאתגרת במיוחד: משבר הקורונה הזכיר לנו עד כמה הבריאות חשובה, עד לרמה שבה מדינות שלמות הושבתו. המשבר הכלכלי מבהיר לנו עד כמה הכל יכול להתהפך, ואיך כל שקל שנחסך יכול להיות מציל חיים, על אחת כמה וכמה אם יש לכם משפחה.

למזלנו, נראה שמאמצי המדענים יישאו פרי ואיום הקורונה יהיה מאחורינו - אבל זה לא אומר שאנחנו לא צריכים לשמור על עצמנו מכל צרה שלא תבוא. בדיוק לשם כך, רובנו מיהרנו להצטייד כבר לפני שנים בביטוחי החיים והבריאות. אבל מתי בדקתם בפעם האחרונה את התיק הביטוחי שלכם? האם הסוכן שלכם התקשר להודיע על הוזלת מחירי הביטוח? ככל הנראה שלא.

חיסכון בביטוח. יח"צ,
חיסכון בביטוח/יח"צ

על מהפכת ביטוחי הבריאות שמעתם? - שלמו פחות וקבלו יותר

לפי הסטטיסטיקה, ישנו סיכוי של מעל 60% שאתם משלמים ממיטב כספכם בכל חודש ולא מקבלים תמורה מספקת, ויש סיבה טובה לכך. עד שנת 2016, התרגלנו ללכת עם מה שדחפו לנו ליד. מאז אותה שנה, חלה רפורמה של משרד האוצר שכל מטרתה היא להטיב איתנו, זאת באמצעות שבירת מסך הברזל בתחום, וכעת אפשר להבין בדיוק על מה ולמה משלמים, להוזיל את העלויות ולשפר משמעותית את רמת הכיסוי הביטוחי שמקבלים ללא תוספת תשלום.

שימו לב: ההנחה האוטומטית תקפה רק לגבי לקוחות חדשים - לקוחות קיימים צריכים לפנות לחברת הביטוח ולדרוש אותה.


הנה מספר פרמטרים שיעזרו לכם להבין את פוטנציאל ההוזלה, שרק מחכה שתממשו אותו:

אחידות: כל ביטוח בריאות המוצע כעת מציע שישה תחומים מוגדרים, מהם לא ניתן לסגת. כך, השתנו הרבה מאוד מסלולים ונוצרה הוגנות, המאפשרת לנו לקבל את המינימום הנדרש ולהתמקח על השאר. חשוב לבדוק אילו מסלולים כלולים לכם כעת וכמה אתם משלמים עליהם: התוצאות יפתיעו אתכם.

יכולת השוואה: הביטוחים המוצגים נמצאים כעת בשקיפות מלאה, וכעת תוכלו לדעת בקלות על מה אתם אמורים לשלם ואיך ההצעה משתווה למתחרים- רק כך תוכלו להגיע להוזלה אפקטיבית.

התאמה אישית: כעת תוכלו לבחור את רכיבי הפרמיה בהם אתם מעוניינים, וכך ליצור תמהיל ביטוחי שבאמת רלוונטי לצרכים שלכם, ובכך לחסוך כסף רב שהיה הולך על שירותים חסרי תועלת עבורכם.

שינויים אלו יצרו מצב שבו אתם יכולים לדרוש את מה שמגיע לכם באמת, לחסוך עשרות אלפי שקלים בשנה ולקבל חסכון כספי מיידי החל מהתשלום החודשי הבא.

אם למדתם עכשיו שאתם יכולים לחסוך סכומים ניכרים בכל שנה, חכו רגע - ישנה עוד רפורמה שתוריד את הוצאות הביטוח שלכם משמעותית. שנת 2019 הביאה איתה רפורמה נוספת של הרשות לשוק ההון שדרשה מחברות הביטוח לעדכן את התעריפים השונים בהתאם לסיכונים העדכניים. וגרמה לצניחה משמעותית במחירי ביטוח החיים והבריאות.

כך לדוגמה ההוזלה הצפויה במהלך כל תקופת הביטוח לגבר לא מעשן בביטוח של מיליון שח עומדת על 90 אלף ש"ח. לאישה לא מעשנת ההוזלה תהיה 56,000 ש"ח ולגבר מעשן 103 אלף ש"ח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יש מידע, אין תירוצים

אם יש לכם ביטוח חיים או בריאות שהתחיל לפני 2019 ואתם משלמים מעל 300 ש"ח בחודש - תשקיעו 4 דקות לבדוק את תיק הביטוחים שלכם. גם אם אתם מרוצים מהמחיר שאתם משלמים כיום: יתכן שתוכלו להוסיף שירותים נוספים ולשדרג את הפרמיה מבלי להוסיף שקל - וזו כבר התחלה מצוינת.

בעזרת בדיקה פשוטה בהר ביטוח נוכל לגלות האם אתם משלמים כפול? על מה אתם מבוטחים? וכמה כסף אתם יכולים לחסוך החל מהחודש הקרוב.

בשיתוף בלו ג׳ירף, בשיתוף בלו ג׳ירף
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully