וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהצפון הרחוק "סקוריה" אדריכלות ועיצוב פנים

בשיתוף סקוריה, בשיתוף סקוריה

22.6.2020 / 15:25

כבר כ-8 שנים שחברת "סקוריה" נחשבת לאחת מחברות אדריכלות ועיצוב פנים המובילות בצפון הארץ בזכות מעטפת חסרת תקדים בענף. מעטפת זו כוללת את ינון בן דוד מייסד ובעלים ולצדו שני שותפים נוספים מתחום התכנון והפיקוח

סקוריה. יח"צ,
סקוריה/יח"צ

מפיק מערכת "המומחים" יצא לראות מקרוב כיצד ב-"סקוריה" מתכננים ומוציאים לפועל הקמה של בתים פרטיים ופרוייקטים נוספים.

משרד האדריכלות ועיצוב הפנים "סקוריה" נקרא על שם אבן הבזלת הגעשית המאפיינת את אזור רמת הגולן שם נמצא המשרד.בעלי המשרד הם שלושה שותפים, האדריכל ינון בן דוד, מהנדס הבניין עקיבא חפץ והמפקח על הבנייה אוריה ינון.

על תהליך העבודה מול הלקוחות מספר לי ינון: "הפגישה הראשונה נערכת איתי, מדובר בפגישת היכרות בה אני מציג בפני הלקוחות את עבודות המשרד, כדי שיקבלו כמה רעיונות ויבינו כיצד עובד הראש שלי ותפיסת העולם שלי".

סקוריה. יח"צ,
סקוריה/יח"צ

למדתי כי האני מאמין של ינון כולל בתוכו דגש על חיבור של המבנה לסביבה בהיבטים שונים, כיווני השמש, צמחייה ואוויר, לכן העבודות שלו מתאפיינות בפתחים של חלונות גדולים כאשר חייב להיות שילוב משלים ומפרה של פנים הבית עם הגינה והנוף שמסביב.

"תכנון העבודה המקדים שלי בא לידי ביטוי גם בחומרים הטבעיים שאני בוחר לעבוד איתם, כאלה שנמצאים בטבע, סוגי אבן שונים, הרבה עץ וגם ברזל, התוצאה היא תכנון הרמוני שמשלב חומרים סביבה ושטח", סיפר לי ינון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סקוריה. יח"צ,
סקוריה/יח"צ

לאחר הפגישה הראשונה עם ינון הלקוחות מקבלים הצעת מחיר ותהליך התכנון עצמו יוצא לדרך, זה כולל בתוכו שירות הדמיה של הבית בתלת מימד החל מ ,Day One על כך סיפר ינון: "אני סבור כי כל הלקוחות צריכים להיות מעורבים ולהבין את הנעשה החל מהרגע הראשון. הדמיית תלת המימד שלנו היא ריאליסטית ברמה יוצאת מן הכלל, כך שכל אחד יכול לחוש ולהבין בצורה מדוייקת כיצד הכול יראה, גם אם אין לו ידע מקצועי".

העובדה שההדמיה מצליחה להנגיש את פני התמונה בצורה הכי קרובה למציאות, מדייקת את התהליך מול הלקוחות לפרטי פרטים כך שהם יכולים לעקוב אחר כל התנועות בפרוייקט.

בשלב הראשון מדובר בהדמיות של עבודות החוץ ולאחר מכן הדמיות פנים, ינון הראה לי מספר דוגמאות וזה היה מדהים לראות כיצד אפשר לעשות "סיבוב בבית" בין הסלון והמטבח.

אחד הדברים הנוספים שמייחדים את העבודה מול ינון זו היכולת ורצון שלו לתכנן רהיטים ונישות נוספות בעצמו, "אני לא ממהר לשלוח לקוחות להוציא יותר כסף ולרכוש ציוד מחנויות, אלא אוהב לתכנן בעצמי ולהוציא את העבודה לבעלי מקצוע שעובדים איתנו בצמוד", הוא סיפר.

סקוריה. יח"צ,
סקוריה/יח"צ

שילוב המוחות של אדריכל, מהנדס בניין ומפקח בנייה תחת מטרייה אחת מפרה את היצירתיות של תכנון הפרוייקטים השונים ומייעל את עבודת השטח.

מעבר לבנייה ועיצוב של בתים פרטיים אנשי הצוות של "סקוריה" ביצעו פרוייקטים מרהיבים נוספים, בין היתר הם היו אחראים על פרויקט עיצוב חדרי מלון על סף הכנרת ומתחמים של משרדי הייטק מודרנים.

"סקוריה", היתה לי פגישה מרתקת עם בעלי משרד אדריכלות ועיצוב פנים ייחודי, שמחתי לפגוש באנשי מקצוע ממדרגה ראשונה שחושבים, מתכננים ופועלים אחרת מהרגיל.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון מספר: 050-351-5032.

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

לאתר החברה

בשיתוף סקוריה, בשיתוף סקוריה
  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully