וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''סקולי'': מספרת הכלבים והחתולים בקניון באר יעקב

בשיתוף סקולי, בשיתוף סקולי

22.6.2020 / 14:58

עבור העורך הראשי של מדור המומחים, הכלב הוא כל עולמו. לאחר המלצות רבות החליט העורך לקחת את כלבו לתספורת ב''סקולי'' לקראת הקיץ הקרב

סקולי. יח"צ,
סקולי/יח"צ

הכלב כבר ממזמן הפך לחברו הטוב ביותר של האדם, ולכן עלינו לדאוג לשגרת טיפוח קפדנית של חברנו הטוב באמצעות תספורות וטיפולים על בסיס קבוע. תחום תספורות הכלבים כבר מזמן התקדם מהגלח הפונקציונלי לקיץ, עולם המספרות והטיפולים לכלבים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות. אחד ממתחמי הטיפוח המובילים בישראל הינו ''סקולי'', מותג מספרות הכלבים והחתולים המוביל בבאר יעקב.

כבר שנתיים שמספרת סקולי משרתת נאמנה את תושבי השפלה והסביבה ומושכת אליה קהל לקוחות רב שמגיע מרחוק. בעל המספרה הינו אבי דן, מומחה לתספורות ולטיפול בכלבים ובחתולים ובעל ניסיון של 7 שנים בתחום. במסגרת ביקורנו במספרה גילינו כי אבי הוא אביו של לירן דנינו, נעים הזמירות של ישראל.

כבר בכניסה למתחם ניתן להבחין כי מדובר במספרה שהיא סוג של קומפלקס. מקום רחב היקף יחסית למספרות כלבים, מעוצב לעילא וברמת ניקיון ואסתטיקה גבוהים במיוחד. ברשות המספרה מאות לקוחות מרוצים, כולל כמה מפורסמים מוכרים במיוחד כגון איתי לוי, אביבית בר זוהר ועוד.

סקולי. יח"צ,
סקולי/יח"צ

בשיחה שערכנו עם אבי, הוא סיפר לנו כיצד הגיע לתחום "עבדתי במשך שנים במעצב שיער באחת מהמספרות המובילות בישראל. לאחר המון שנים הרגשתי שאני רוצה לשלב בין האהבה שלי לתספורות לאהבתי לבעלי חיים, ולכן פתחתי את המספרה. אני מגיע ממקום של אהבה לכלבים, ולכן נהנה בכל פעם מחדש לקבל כלב לטיפול ולתספורת ולהעניק לו מראה חדש."

ב''סקולי'' מעניקים שירות תספורות ועיצוב לכלבים ולחתולים בהתאמה אישית. כך, מותאמת לבעל החיים שלהם תספורת בהתאם לסוג הכלב וגזעו, שימוש בתכשירים שונים לצורך הרחצה, הברשה יסודית, גזיזת שיערות מהאוזניים, גילוח אזורים שצוברים ריחות ולכלוך וגזיזת ציפורניים. בסיום הטיפול כל בעל חיים מקבל ייבוש יסודי ובמידת הצורך גם פתיחת קשרים. בנוסף, ב''סקולי'' מתמחים בטיפול בפרעושים ובקרציות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סקולי. יח"צ,
סקולי/יח"צ

כמו כן, מעבר לתספורות הסטנדרטיות, ישנה אפשרות לתספורת מעוצבת לכלב, שתעניק לו מראה ייחודי ואופנתי במיוחד.

לגבי הדעה הרווחת כי כלבים וחתולים לעיתים מסרבים לתספורות, אבי מרגיע "צריך לדעת איך לגשת לכלב או לחתול שמגיע לתספורת. בזכות הניסיון שלי אני יודע להרגיע אותם לפני. במקרים מסוימים, בעיקר בקרב חתולים, ישנה אפשרות לטשטוש קל של החתול לפני תספורת ע"י וטרינר מוסמך."

על אף המתחם המרשים והטיפול המסור שאבי מעניק לכלבים, המחירים ב''סקולי'' אטרקטיביים במיוחד. כך למשל על תספורת סטנדרטית לכלב שיצו או פיקנז תשלמו 150 ש''ח בלבד.

סקולי. יח"צ,
סקולי/יח"צ

המקצועיות של אבי והשירות שהוא מעניק לכלבים ולחתולים אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המספרה, שמרעיפים שבחים רבים אודותיה. כך למשל מספרת אחת הלקוחות, אורלי גל: "אבי מקצוען והשרות v.i.p אוהב כלבים ויודע לגשת ולטפל במסירות עם חום ואהבה פרפקציוניסט והמחירים סבירים ביותר ממליצה בחום."

לקראת הקיץ הקרוב שעתיד להיות לוהט במיוחד, מומלץ לדאוג לתספורת מקצועית לכלב או לחתול היקר לליבכם. מדור המומחים ממליץ על שירותיו של אבי דן במספרת ''סקולי''.

סקולי

שא נס 17 - באר יעקב

לתיאום תורים טלפון: 077-5597764 , 054-9909050

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף סקולי, בשיתוף סקולי
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully