וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטליז גבעתיים: דור רביעי לקצבייה הטובה ביותר באזור המרכז

בשיתוף אטליז גבעתיים, בשיתוף אטליז גבעתיים

22.6.2020 / 14:02

קצביית ''אטליז גבעתיים'' שומרת כבר 25 שנה על מוניטין גבוה בקרב לקוחותיה בזכות איכות הבשרים העילאית, ההקפדה על ההיגיינה ושירות הלקוחות המיוחד המוענק במקום. יצאנו לבדוק

אטליז גבעתיים. יח"צ,
אטליז גבעתיים/יח"צ

הציבור הישראלי ניחן באהבה עזה לנתחי בשר איכותיים במיוחד. חובבי הבשר המנוסים יודעים כי על מנת ליהנות מבשר איכותי חובה לרכוש את הנתחים בקצבייה מנוסה ולא במקפיאים של הסופר השכונתי. אחת מהקצביות שנחשבת למותג בקרב תושבי גבעתיים ורמת גן היא ''אטליז גבעתיים'' הוותיקה, בעלת מוניטין של 25 שנה.

הקצבייה בבעלותם של האחים אבי ורמי, שהם דור רביעי במשפחה שבה כל בניה עוסקים בבשרים. בקצבייה משווקים את כל סוגי הבשר, החל מעופות כמו חזה עוף, פרגית, עופות שלמים, בשר בקר, אנטריקוט איכותי המיושן במקום, פילה, כבד אווז ובשרים לרוסטיבף. עבור חובבי הבשר המושבעים, מומלץ במיוחד נתח בשר נברסקה שמשווק באטליז בבלעדיות. מוצרי הדגל של האטליז הם ההמבורגרים והקבבים הביתיים, שעשויים עבודת יד ומוכנים במקום במתכון סודי ששמור היטב בקרב המשפחה.

אטליז גבעתיים. יח"צ,
אטליז גבעתיים/יח"צ

על מנת לעמוד בסטנדרטים הקפדניים והמחמירים שהאטליז מציב לעצמו מזה שנים רבות, בחנות תמצאו אך ורק בשר טרי, המתקבל בכל בוקר ומטופל היטב במקום.

הייחודיות של אטליז גבעתיים טמונה בהקפדה היתרה על הניקיון וההיגיינה בחנות. מדובר באטליז שהוא בית מרקחת לבשרים. בנוסף לכך, אחד מאבני היסוד המרכזיים באטליז גבעתיים הוא השירות המוענק ללקוחות. רוב לקוחות המקום פוקדים את האטליז באופן קבוע, והם זוכים ליחס אישי בכל קנייה. בשיחה שערכנו עם רמי, בעל המקום, הוא מספר "הלקוחות שלנו הם בני בית באטליז. אנחנו מכירים אותם ויודעים היטב איך הם אוהבים לקבל את הבשר שלהם. לכל מי שמעוניין אנחנו ממליצים על מתכונים מיוחדים לארוחות בשרים טעימות במיוחד."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אטליז גבעתיים. יח"צ,
אטליז גבעתיים/יח"צ

בחנות דאגו גם למי שאין ביכולתו להגיע לאטליז, ומפעילים משלוחים עד בית הלקוח לכל אזור המרכז והסביבה.

איכות הבשרים, טיב השירות ורמת הניקיון במקום אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות האטליז, שמרעיפים שבחים רבים על החנות. כך מספר תומי, לקוח קבוע: "אני רוצה להמליץ על אטליז גבעתיים. הבשר שלהם הרים לי את האירוע, רכשתי מהם בשר לאירוע קטן שערכתי בביתי וכולם אמרו שהיה עשר, האטליז מאוד נקי וכולם שם עובדים עם כפפות והבשר ממש טעים מעופות ועד הבקר, יש שם בחור שטיפל בי ביסודיות עד שאהיה מרוצה, מחירים ששווה להגיע, יש גם חלקי אווז למי שמתקשה להשיג. אצלהם יש כמעט את כל סוגי הבשר."

אטליז גבעתיים. יח"צ,
אטליז גבעתיים/יח"צ

בקרב עורכי מדור המומחים ישנם חובבי בשרים מושבעים שיודעים להעריך בשר איכותי. אטליז גבעתיים התברר כחנות בשרים משובחת ומיוחדת במינה.

אטליז גבעתיים

סירקין 15, גבעתיים

073-783-1882

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף אטליז גבעתיים, בשיתוף אטליז גבעתיים
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully