וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה החשבון אורן לוי מסייע לעסקים לעבור את משבר הקורונה בהצלחה

בשיתוף אורן לוי, בשיתוף אורן לוי

22.6.2020 / 13:37

התפשטות נגיף הקורונה הביאה לכך שבעלי עסקים רבים בישראל מתמודדים עם משבר כלכלי הפוקד את המשק. דווקא בתקופה זו, מתחדדת ההבנה כי עסק זקוק לסיוע וליווי צמוד של רואה חשבון איכותי, שבמרבית המקרים יכול לחולל את ההבדל בין עסק שמצליח לשרוד בקושי רב, לבין עסק מצליח

אורן לוי. יח"צ,
אורן לוי/יח"צ

מדור המומחים יצא לחפש עבורכם את רואי החשבון המובילים בישראל, כאלו שעושים את ההבדל עבור העסקים השוכרים את שירותיהם. אחד מהשמות הבולטים בתחום הינו אורן לוי, בעל משרד לראיית חשבון בחולון.

אורן, בן 50 ואב לשלושה, הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום הפיננסי. אורן הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים והתמחה בפירמת ראיית החשבון זיו האפט. לאחר שצבר ניסיון כמנהל כספים והתמחה כרואה חשבון במשך מספר שנים, החליט אורן לפתוח משרד לראיית חשבון, על מנת להעניק ללקוחותיו יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך.

אורן לוי. יח"צ,
אורן לוי/יח"צ

אורן הינו חבר בוועדת הקשר של לשכת רואי החשבון עם מס הכנסה ובוועדת הקשר של הלשכה עם מע"מ.

ברשותו של אורן ניסיון רב בכל תחומי הענף, והוא מציע מגוון שירותי ראיית חשבון עבור עוסקים מורשים וחברות פרטיות, קטנות ובינוניות - החל משירותי הנהלת חשבונות ושכר, ביצוע ביקורת לדוחות כספיים, ייצוג מול רשויות המס והגשת דוחות שנתיים למס הכנסה, דרך תכנון מס לניצול מקסימלי של הטבות מס, הצהרות הון עבור עוסקים פטורים ומורשים ועד להפקת דוחות כספיים לחברות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אורן לוי. יח"צ,
אורן לוי/יח"צ

הייחודיות בשירות של אורן טמונה בעיקר ביחס האישי ובקשר הקרוב שהוא מקיים עם לקוחותיו. "המשרד שלנו נפתח מלכתחילה כמשרד בוטיק," הוא מספר. "על אף היכולת שלי לגדול ולהתפתח למשרד שמטפל בהמון לקוחות, אני בוחר בקפידה את לקוחותיי, על מנת שאוכל להעניק לכל אחד יחס אישי וקרוב. אני זמין עבור הלקוחות לאורך כמעט כל שעות היום, גם כשמדובר בזמנים בהם המשרד סגור."

אחד מהערכים שאורן חרט על דגלו הינו השקיפות ללקוח. "מעבר לשירות שאני מספק להם, חשוב לי מאוד שבעלי העסקים יבינו מה קורה בעסק שלהם ומה נדרש מהם. בכל חודש, כל לקוח שלי מקבל פירוט נרחב באפליקציה לגבי כל מה שנעשה מבחינה פיננסית באותו החודש."

אורן לוי. יח"צ,
אורן לוי/יח"צ

המקצועיות והשירות של אורן אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המשרד, שמרעיפים עליו שבחים רבים. כך מספר אחד הלקוחות, גיא זוהר: "אורן הוא האיש בשבילכם. הוא פועל באמינות, באכפתיות, במקצועיות שהיא מעל לכל, ונותן שירות מדהים לכל לקוח - כל מה שאנחנו מצפים מאיש מקצוע ובפרט מרואה חשבון. " טובה, לקוחה נוספת משתפת גם היא: "אורן איש מקצוע אמיתי, מסודר, קפדן, מעניק ללקוח את התחושה שהוא תמיד לצידו. הלוואי עלינו עוד אנשים כאלה."

אורן ער לעובדה כי עסקים רבים חווים משבר כלכלי בימים אלו בשל השלכות נגיף הקורונה. לטענתו, התקופה הנוכחית מחזקת את חשיבותם של החסכונות שבעלי העסקים צוברים. "משבר הקורונה מדגיש את הצורך של בעלי העסקים לחסוך כספים בהתנהלות השוטפת. אני ממליץ לחסוך לטווח הקצר, הבינוני והארוך. קופת גמל להשקעה מתאימה במיוחד לחסכון מכל הסוגים, במסגרתה לקוח יכול להשאיר כסף בצד להוצאות בלתי צפויות או לעת צרה. אפיק חסכון נוסף הינו קרן השתלמות. מוצר חסכון לטווח בינוני, ללא רכיבי ביטוח, הניתן למשיכה לכל מטרה בתום 6 שנים. היתרון המשמעותי של הפרשה לקרן השתלמות הינו שהיא מזכה בהטבות מס עבור בעלי העסקים."

לסיום, ביקשנו מאורן טיפ לבחירת רואה החשבון שלכם. "שני הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת רואה חשבון קשורים במקצועיות ובשירות. מבחינה מקצועית, חשוב שרואה החשבון יהיה חבר לשכת רואי החשבון בישראל ומעודכן מקצועית, וזאת משום שבישראל מתרחשות רפורמות כלכליות ושינויים בחוקי המס באופן תכוף. בנוסף, חשוב לבדוק האם בעל המקצוע מעניק ללקוחותיו יחס אישי וליווי קרוב, על מנת לקבל את המענה הטוב ביותר."

אורן לוי רואה חשבון

אילת 36, חולון

ליצירת קשר 050-595-5601

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף אורן לוי, בשיתוף אורן לוי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully