וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת אלסולטאן: אוכל מושלם עם נוף לכינרת

בשיתוף מסעדת אלסולטאן, בשיתוף מסעדת אלסולטאן

22.6.2020 / 12:07

10 דקות נסיעה מהכינרת תוכלו ליהנות מארוחת מלכים על בסיס המטבח והאירוח הערביים. וכמו שהאוכל ינעם לחיך - הנוף ינעם לעין

מסעדת אלסולטאן. יח"צ,
מסעדת אלסולטאן/יח"צ

על מנת לחגוג את החזרה לשגרה החדשה של תקופת הקורונה, החלטנו במערכת "המומחים" לערוך ישיבת צוות במקום מיוחד, עלו מספר הצעות על השולחן ולבסוף הוחלט לנסוע לכנרת, בלי לדעת להיכן בדיוק. תוך כדי תנועה הגענו ל"מסעדת אלסולטאן", אשר ממוקמת במרחק של 10 דקות מהכינרת. שמחנו לגלות כי הם שומרים על הכללים החדשים כאשר בכניסה כל סועד עבר בדיקת חום וגם השולחנות בפנים היו מפוזרים תוך כדי שמירת מרחק בין האחד לשני.

מדובר במסעדה אשר פעילה כבר תשע שנים ומנוהלת על ידי שני אחים - מסעוד ועומר אבולל. כבר בכניסה למסעדה קיבלו אותנו בקבלת פנים חמה. "מסעדת אלסולטאן" מתמחה באוכל מזרחי אותנטי ולכן מיד לאחר שהתיישבנו סביב השולחנות, קיבלנו עשרות מנות של סלטים שונים ומגוונים.

מסעדת אלסולטאן. יח"צ,
מסעדת אלסולטאן/יח"צ

מסביבנו היו לקוחות נוספים, אחד מהם, יואב שעצר עם משפחתו בדרך לחרמון ובדיוק עמדו ללכת. הוא סיפר לנו על הטעמים ושירות שקיבלו, "לא מתפשרים פה על הטריות זה בטוח, כמה שיותר טרי ככה טעים, זה בדוק. הכול התחיל במרכז השולחן עם לאפות חמות שהוציאו לנו מהטאבון, החומוס מושלם ומגוון סלטי הבית גם.

"טעמנו מהכל ונהנינו מכל ביס, וכבר חשבנו שהגענו לשיא ואז הגישו לנו עיקריות, בשרים ודגים, חבל על הזמן איזה מטעמים. קינוח מושלם כולל אבטיח וקפה על חשבון בעל הבית היה בגדר סיום מושלם לשעה וחצי של עונג צרוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסעדת אלסולטאן. יח"צ,
מסעדת אלסולטאן/יח"צ

הגיע זמן הארוחה שלנו והמנה שלא הפסקנו לדבר עליה היתה האוסובוקו - שוק כבש מבושל יחד עם אורז ופריקה ותפו"א, ביחד עם מנה נוספת, עוף ממולא, מנה בעבודת יד שמילאה לנו את הנפש בהרגשה חמימה ונעימה.

לאחר סיום הארוחה, חברי הצוות כולו ניגש בתורו להודות לאחים ושאר עובדי המסעדה על קבלת הפנים, הארוחה הטעימה ושירות של מלכים.

מסעדת אלסולטאן. יח"צ,
מסעדת אלסולטאן/יח"צ

"מסעדת אלסולטאן", זו היתה חוויה אותנטית שהיינו צריכים כמו אוויר לנשימה, של אוכל טעים מול נוף מדהים. לוקחים ביס ומשקיפים על הכנרת והעמק, שילוב שלא קיים בשום מקום אחר בעולם.

אם אתם מתקשים להגיע באמצע השבוע, המקום פתוח גם בשבתות, אז ההמלצה שלנו היא, אין מה לחכות, לקחת את המשפחה ולבוא ליהנות.

ליצירת קשר: 04-6733488/ 050-9600078

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מסעדת אלסולטאן, בשיתוף מסעדת אלסולטאן
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully