וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון שטיפת הרכבים היעיל והמהיר שאתם המלצתם עליו

בשיתוף מאסטר קלין, בשיתוף מאסטר קלין

22.6.2020 / 11:37

הקיץ כבר כאן וזה בדיוק הזמן לקחת את הילדים ולנסוע לים ולבריכה וגם לחיק הטבע. יחד עם זה כל הורה יודע, לאחר יום של כיף עם הילדים הרכב נראה כאילו היה אחרי מלחמה ויש צורך בניקוי יסודי שיבריק את הכל מחדש

מאסטר קלין. יח"צ,
מאסטר קלין/יח"צ

במערכת "המומחים" החלטנו לבדוק מי הם מכוני שטיפת הרכבים היעילים ביותר בסביבה, התחלנו עם אזור גוש דן. על מנת לקבל את התוצאות המדוייקות ביותר נעזרנו ב-2,500 קוראי מדור אשר רשומים במערכת ומתגוררים בתל אביב והערים השכנות לה. כל אחד מהם קיבל שאלון ובו התבקש לדרג את מכוני השטיפה המומלצים ביותר. המכון שקיבל את מירב הקולות היה מאסטר קלין בראשון לציון.

מפיק חבר המערכת לקח את רכבו שלא עבר ניקיון מספר שבועות ונסע למכון השטיפה המדובר כדי לבדוק מקרוב את טיב השירות והניקון.

מאסטר קלין. יח"צ,
מאסטר קלין/יח"צ

מכון השטיפה מאסטר קלין נמצא ברחוב רוז'נסקי 2 בראשון לציון בתוך תחנת הדלק סונול באזור התעשייה החדש בעיר ומי שמנהל אותו הוא הבעלים ויסאם.

מאסטר קלין מעניקים שירות למכוניות פרטיות. שירותים אלו כוללים בתוכם את כל סוגי הניקון, שטיפה יסודית של תוך ופנים האוטו, פוליש ווקס, חידוש ג'נטים, ליטוש פנסים והכנה למכירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאסטר קלין. יח"צ,
מאסטר קלין/יח"צ

מכונת השטיפה במקום הינה מהמתקדמות בעולם ניקיון הרכב, הפעולה נעשית על בסיס ג'ילדו ולכן היא לא משאירה סימנים או שריטות.

כאשר המתנתי בחדר השירות הנוח יכולתי לבחור בין מספר אביזרי רכב משלימים אשר מוצעים למכירה במקום וניצלתי את ההזדמנות כדי לשוחח עם כמה לקוחות נוספים. אחד מהם, יובל בדש תושב חולון, סיפר לי: "לפני שנה הגעתי לפה בפעם הראשונה עם רכב שקיבלתי מהעבודה והיה במצב נוראי, מלוכלך ומטונף בצורה לא אנושית. לתדהמתי במשך שעה שלמה טיפלו ברכב שלי ביסודיות מרשימה שני אנשים והחזירו לי אותו כמו חדש, מאז אני לקוח קבוע של מאסטר קלין".

מאסטר קלין. יח"צ,
מאסטר קלין/יח"צ

בעלי המכון ויסאם חי ונושם את עולם ניקיון הרכבים לאורך שנים ארוכות, בנוסף למכון השטיפה בראשון לציון יש לו עוד 12 נקודות נוספות לשטיפת רכבים בחברות הייטק כאשר הוא מעניק שירות לבעלי רכב ליסינג של חברת שלמה סיקסט.

הרכב שלי היה מוכן ולאחר בדיקה אישית שלי מצאתי אותו נקי ומריח נהדר, כולל ריפוד ושטיחים, כך שביחד עם זמן ההמתנה הקצר ויחס אישי מאסטר קלין מקבלים את הציון 10!

מאסטר קלין. יח"צ,
מאסטר קלין/יח"צ
בשיתוף מאסטר קלין, בשיתוף מאסטר קלין
  • עוד באותו נושא:
  • ניקוי רכב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully