וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון שלא נגמר: האם חברת ניקיון עדיפה על מנקה פרטי?

בשיתוף פרפקט שירותי ניקיון לעסקים, בשיתוף פרפקט שירותי ניקיון לעסקים

22.6.2020 / 9:28

בין אם קיבלתם את ההחלטה אבל אתם לא לגמרי שלמים עמה, ובין אם אתם מתמודדים עם הדילמה הזו ממש ברגעים אלה, הגיע הזמן להבין מה באמת עדיף. האם חברת ניקיון טובה לכם יותר ממנקה פרטי, ואיפה תחסכו כסף? התשובות עשויות להפתיע אתכם

נקיון. depositphotos,
ניקיון/depositphotos

סוגיית העלות: לא מה שחשבתם

על פניו, השכר השעתי של עובד הניקיון הפרטי נראה נמוך יותר. בפועל, אל השכר הזה צריך להוסיף עוד כמה פרטים, כמו הפרשות סוציאליות, ביטוח לאומי ואפילו פיצויים ותשלום על ימי חופשה. בפועל אתם מגלים מהר מאוד שהחיסכון הזה לא לגמרי משתלם לכם. עם חברת ניקיון המצב שונה לחלוטין, והסכום שאתם משלמים על השירות קבוע וידוע מראש. אין הפתעות, אין תוספות ואין דמי הבראה או פיצויי פיטורים.

סוגיית הזמן: מי מנקה כשהמנקה חולה?

עובדי הניקיון המסורים והטובים ביותר זקוקים לחופשה, למחלה או לזמן פנוי לצורך סידורים. הם עשויים להתריע על כך שבוע או חודש מראש, והם עשויים להתעורר בבוקר עם 39 מעלות ולהודיע שהם חולים שעה לפני שאמורים היו להגיע. בשלב הזה אתם נדרשים להסתדר לבד, למצוא לעצמכם מחליף או לפנות את הזמן כדי להתחיל לנקות לבד. לרוב אין לכם את הזמן, וכשמדובר על ניקיון העסק שלכם זו כבר בהחלט מטלה מורכבת יותר. שירותי ניקיון מקצועיים פועלים אחרת לחלוטין: החברה דואגת שיהיה לכם מחליף בלי שתרגישו בהבדל, ובלי שתיפגע איכות העבודה אליהם התרגלתם.

סוגיית השירות: כשיש פרויקטים מיוחדים

בימי שגרה אתם זקוקים לניקיון יסודי של הריצוף, המטבח והשירותים - אבל יש גם מצבים שבהם נדרש ניקיון קצת אחר. הכנת הבית לפסח או ביצוע פוליש לריצוף הן רק דוגמאות פשוטות לצרכים מיוחדים ומורכבים יותר. חברה מקצועית תוכל להציע לכם ניקיון לאחר שיפוץ שיתבצע בקלות וביעילות רבה יותר, להעמיד לרשותכם את הצוות ואת הציוד להברקת הריצוף הישן, או לנקות את השטיחים היטב עם המכשור הייעודי לכך. אלה שירותים שלרוב תקבלו רק מחברה מקצועית ואיכותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בשורה התחתונה: חברת הניקיון משתלמת

אז לפני שאתם ממהרים לקבל החלטה, עצרו ובדקו קצת יותר לעומק מה אתם צריכים, מה נכון עבורכם ואיפה תקבלו מענה טוב יותר לצרכים האישיים שלכם. בין אם אתם מחפשים שירות ניקיון קבוע לבית או פתרון איכותי לניקיון המשרד, כל החלופות פרושות לפניכם. אתם רק צריכים לבחור את מה שבאמת מתאים לכם.

בשיתוף פרפקט שירותי ניקיון לעסקים, בשיתוף פרפקט שירותי ניקיון לעסקים
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully