וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו תאורה שתגדיל את הסלון שלכם

בשיתוף ברק תאורה, בשיתוף ברק תאורה

22.6.2020 / 8:21

כדי שהסלון הקטן שלכם ייראה גדול אתם לא צריכים לשבור קירות, לערוך שינויים בריהוט או לוותר על שולחן הקפה העתיק שאתם כל כך אוהבים. בחירה נכונה של תאורה תאפשר ליצור תחושה שמדובר בחדר קצת יותר גדול ממה שהוא באמת. איך עושים את זה? התשובות לפניכם

תאורה. ברק תאורה,
תאורה/ברק תאורה

עניין של הגדרות

לפני שאתם יוצאים לדרך ובוחרים גופי תאורה לסלון, הגדירו את השטח המיועד, זה שתרצו להאיר. אם הסלון שלכם מחולק גם לפינת עבודה ולשולחן האוכל רצוי שתפרידו גם בין גופי התאורה. כך מומלץ להציב תאורה ישירה מעל לשולחן האוכל, גוף תאורה נפרד או נברשת מעל השטח המיועד לישיבה מול הטלוויזיה, ותאורה רכה באזור העבודה שלכם. נורות לד שיפיצו אור נעים יעשו את העבודה היטב, ואין ספק שיש להן כמה וכמה יתרונות, מחיסכון אדיר באנרגיה (ובעלויות החשמל) ועד לטמפרטורה שהם מפיצים, הנמוכה משמעותית מזו שנפלטת מתאורה רגילה.

מבחן הזמן

לאחר שתכננתם את חלקי הסלון השונים שתרצו להאיר, הגיע הזמן לבחור את גופי התאורה עצמם. רובנו פועלים בשלב הזה על פי תחושת בטן, ובעיקר על פי שנראה לנו יפה או מרשים. הבעיה היא שלא כל מנורה יפה תתאים לכל מטרה ולכל חלל. הנברשת הגדולה והמפוארת תעמיס על חדר העבודה הקטן ובוודאי תכביד מאוד בחדר השינה שלכם. לחלופי, גוף תאורה קטן מדי ייעלם בחלל גדול ומרווח מאוד. בנוסף, זכרו שעל עיצוב המנורה להתאים לעיצוב הכללי בחדר כולו. אם הסלון שלכם מודרני וחדשני יכול להיות שגוף תאורה מיושן ישתלב בו קצת פחות. אם אתם חובבי צבעים ופיזרתם כריות אדומות וירוקות בכל פינה, מנורה סגולה או כתומה תיצור עוד בלגן. יתרה מכך, כדאי שתזכרו שהבחירה שלכם היום תלווה אתכם שנים. רצוי שתיהנו ממנה גם בעוד שלוש שנים.

הדגישו את מה שחשוב

לבסוף, נסו להתמקד בכמה פריטים מרכזיים בבית ולהאיר עליהם במיוחד. ספוטים רכים יכולים להדגיש את כוננית התמונות, מדפי הספרים או את חפצי הנוי היוקרתיים שאספתם במרוצת השנים. אם יש פינה שאתם אוהבים במיוחד תנו לה את היחס הזה, האירו אותה, והיא תשדרג את החלל כולו. כל כך פשוט להפוך את החלל למרווח, נעים וגדול יותר, לא?

לפרטים נוספים כנסו לאתר הבית של: https://www.barak-lighting.co.il/

או חייג:

סניף ראשל"צ: 03-9614890
סניף אשדוד: 08-9206096

בשיתוף ברק תאורה, בשיתוף ברק תאורה
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully