וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הנדל"ן המסחרי בישראל לא עומד במקום

בשיתוף Keller Williams, בשיתוף Keller Williams

21.6.2020 / 16:36

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על עולם הנדל"ן הישראלי החלטנו להתמקד גם בכל נדל"ן המסחרי. כדי לקבל תמונת שטח מציאותית וללמוד על ההבדלים ודקויות בין נדל"ן של דירות לזה של חנויות, בחרנו לשוחח עם שי אנקורי, מנהל המחלקה המסחרית בסניף Keller Williams בבת ים

שי אנקורי. יח"צ,
שי אנקורי/יח"צ

חברת Keller Williams הינה רשת תיווך אמריקאית בינלאומית הפרוסה במעל ל 45 מדינות ברחבי העולם. אל ישראל היא נכנסה לפני כ-3 שנים ותוך זמן קצר השתלטה על השוק המקומי.

מפיק חבר המערכת יצא לפגישה עם אנקורי במשרדי החברה בקניון בת ימון. הוא התרשם עמוקות מאיש מקצוע מבריק ויסודי. שי אנקורי הוא איש מכירות בכל רמ"ח אבריו. בן 45 נשוי פלוס 5 מאחוריו ניסיון גדול בניהול ומכירות בכמה תחומים שונים.

לאחר סיום שירותו הצבאי בחיל האוויר ביחידת חילוץ והצלה את תחילת דרכו המקצועית עשה אנקורי בסוכנות ביטוח שם מכר ביטוחי חיים ובריאות, לאחר מכן עבר אל חברת אל על ועולם התיירות ולפני קצת פחות מעשור פנה אל תחום הנדל"ן.

"כן, יש לי את הכישרון לדעת איך למכור פתרונות לאנשים אבל בעולם הנדל"ן הדברים מתנהלים אחרת לגמרי, גם בעבודה מול אנשים בכל הנוגע לנדל"ן הפרטי ועוד יותר כאשר עוסקים בנדל"ן המסחרי", סיפר אנקורי.

בימים אלו הוא כאמור מנהל את המחלקה המסחרית והעסקית של קלר וויליאמס בסניף בת ים, זו מטפלת בכל מה שקשור לנדל"ן מסחרי וזה כולל בתוכו מכירה והשכרה של חנויות, משרדים, מגרשים, עסקים פעילים, שיווק פרוייקטים מסחריים עבור יזמים, פרוייקטים של תמ"א 38 והשקעות בחו"ל, למדתי כי היעדים "החמים" כרגע נמצאים באוקראינה וגיאורגיה.

על השוני הגדול בין הנדל"ן הפרטי למסחרי מהצד המקצועי של אנשי התיווך הסביר לי אנקורי: "ההבדל הגדול הוא שבנדל"ן פרטי המשא ומתן של לקוחות נובע יותר מהצד הרגשי, מעורבים בו הרבה אמוציות ולכן איש המקצוע צריך להתנהל כמו פסיכולוג לכל דבר, לדעת מתי ללחוץ ועל איזה רגש.

כאשר מתנהלים מול חברות מסחריות ואנשי עסקים השפה היא שונה לגמרי, מדובר במשא ומתן קר שנשען על מספרים, חישובי תשואה, השבחות הון וכדומה".

בהכשרתו המקצועית שי אנקורי הוא גם מאמן ויועץ עסקי, מעבר ללימודיו האקדמאיים במנהל עסקים את לימודיו המקצועיים עשה במכללת גומא אצל המאמן העסקי ניר דובדבני ממנו ספג רבות.

ברשת קלר וויליאמס, אנקורי היה שותף בפתיחת קורסים מסחריים כאשר הוא משלב בהם גם סוכנים מרשתות וסניפים אחרים שביקשו לשתף איתו פעולה.

"היעד הבא שלי הוא לפתוח בית ספר עבור אנשי מקצוע שיבקשו לעסוק בנדל"ן המסחרי", סיפר אנקורי והוסיף, "לצערי כרגע רוב רובם של המתווכים עוסקים בנדל"ן הפרטי ומי שרוצה להיכנס לתחום המסחרי צריך ללמוד לעשות זאת לבד, בלי שום הדרכה והכוונה כאשר מדובר במקצוע שונה לכל דבר, לכן אני רוצה לחדד את החשיבות של הצד הזה בעסקי הנדל"ן".

אימרה ידועה היא כי בכל הנוגע לנדל"ן, ה"לוקיישן" הוא החשוב מכל, הדברים נכונים גם לנדל"ן המסחרי, אנקורי הסביר: "יש מספר גורמים שיכולים לעזור ולקדם עסקת נדל"ן מסחרית, יש יתרון גדול לאיזורי תעסוקה הקרובים לתחנת רכבת, כשיש מסביב מספר צירי תנועה, שיתוף פעולה ועידוד של הרשויות המקומיות שמעודדות עסקים בקרבת מקום כמו סבסוד של מיסים וארנונה".

זו אחת הסיבות שבשנים האחרונות ראינו זליגה של חברות ענק כמו אינטל שהעבירה את עיקר פעילות החברה למבנה בקריית גת, כמוה יש עוד חברות אחרות שעברו לאזורי התעשייה ומרכזים בפריפריה.

בימים אלו עוסק שי אנקורי ומשרדו בשיווק פרוייקט ייחודי למשרדי בוטיק בעיר ראשל"צ.באיזור התעשיה החדש. מדובר על כ 1000 מטר בקומה שלמה במבנה תעשיה שיעבור הסבה לקומפלקס משרדים בהתאמה אישית בשיטת "הכל כלול".

שי אנקורי מנהל מחלקה מסחרית בסניף רשת קלר וויליאמס בבת ים, היתה לי פגישה מרתקת עם איש נדל"ן חכם ואמין שיודע לנווט בצורה מרשימה משאים ומתנים קטנים וגדולים.

לשיחת ייעוץ ניתן להתקשר לטלפון: 054-247-4592.

לעמוד הפייסבוק

לאתר החברה

בשיתוף Keller Williams, בשיתוף Keller Williams
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully