וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלו איך בעלי עסקים הגדילו את המכירות שלהם במאות אחוזים בחודש באמצעות תוכן וידאו שיווקי

בשיתוף מאסטרס דיגיטל, בשיתוף מאסטרס דיגיטל

21.6.2020 / 15:42

העולם שלנו ויזואלי יותר מתמיד לכן צריך לנצל את היתרון הזה למינוף העסק שלכם, עומר תירם מראה לכם כיצד יצירת וידאו כחלק אינטגרלי מהעבודה הוא דבר הכרחי לכל אחד ואחת מאתנו. בשנת 2020 הכל מתחלף מהר ובקצב מסחרר דרך המסכים ובעיקר ברשתות החברתיות, אם אתה לא שם אתה

מאסטרס דיגיטל. יח"צ,
עומר תירם/יח"צ

מדוע לדעתך כ-40 אלף עסקים קטנים נסגרים כל שנה? מה הם לא מצליחים לפצח?

תופעה נפוצה שאני נתקל בה, אנשים פותחים עסקים חדשים , משדרגים את המקום הקיים או בכלל מביאים ציוד או סחורה חדשה שאמורה להיות עניין משמעותי עבורם ולא יודעים כיצד לתרגם את זה ללקוחות או ליצירת עניין כדי להרחיב את מעגל הקליינטורה שלהם.

חברות בינוניות - גדולות לרב משכילות להבין את גודל החשיבות ואת הכח הדיגיטלי שיש לעולם הווידאו להציע ואף מרחיבות את מימדי הפרסום בשלטי חוצות, טלויזיה ורדיו ובמקרים כאלה הם פונים אליי עם תקציב מוגדר מראש לרבעון , לחצי שנה ואף לשנה שלמה ובו אנו בונים תוכנית חלוקה של משאבים בהתאם למוצר או התוכנית שהם רוצים ליישם- אילו תנאי עבודה אידיאליים.

מאסטרס דיגיטל. יח"צ,
עומר תירם/יח"צ

עסקים פרטיים קטנים יכולים להשתמש בווידאו לשיווק העסק שלהם בכמה אופנים:

1. האומנותיים-זמרים, יוצרים, כוכבי רשת: זוהי קבוצה שזקוקה לייצור תוכן באופן שוטף כדי להישאר עם הראש מעל המים, שיזכרו אותם שיישארו מיוחדים כל הזמן במה שהם עושים כדי לייצר אינטראקציה עם הקהל. במצב כזה לרב, אם אתה לא מגיע ממשפחה מבוססת ועשירה אתה צריך לנתב את כל המשאבים הכלכליים שלך בצורה נבונה ולא לשים את כל הביצים בסל ולהתפוצץ עם קליפ מושקע או אתגר מוגזם שיגמור לכם את כל התקציב ולא תהיה לכם דרך המשך. הלחם והחמאה שלהם זה עקביות תוך שמירה על הסטנדרטים שלהם. כל הזמן לחשוב קדימה איך אני מנצל את המדיה החברתית לאינטרסים של בניית המותג שלכם.

2.ספקי שירותים: בין אם אתם נישה ספציפית או רשת בעלת מספר סניפים אלמנט החידוש אצלכם הוא הקריטי מכולם מהסיבה שיש לכם תמיד תחרות מקבילה ועדיפה במקום אחר. הפרסומים שלכם אקוטיים עבור נהירת הלקוחות שלכם .מציאת היתרון על פני המתחרים עושה את ההבדל כל עוד השוק מודע אליו אחרת אתם הולכים לאיבוד בים של היצע.

3.קמעונאות,משרדים והתנהלות פיזית מול לקוחות: עסקים מהסוג הזה אמורים להיות הקשובים ביותר לקהל שלהם מאחר והם במגע תמידי איתם ומנהלים דו שיח יומיומי, לכן יצירת כל דבר שמהווה נוחות עבור הקהל שלכם זה חשוב שידעו בצורה גלויה, הופעה של תכנים ומבצעים על המסכים במקום העבודה זה אלמנט בסיסי ואף מרשים לקהל קבוע שרואה כמה מתחשבים בצרכיו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאסטרס דיגיטל. יח"צ,
עומר תירם/יח"צ

אז איך בעצם עושים את זה?

היום לכל אחד ואחת מאתנו יש רשת חברתית פעילה בה הוא מציג את כל העולה על רוחו. זה המקור העצמאי שלכם שלא תלוי בדבר ודרכו אפשר לשתף את העולם בכל מה שתבחרו להגיד בצורה גלויה. ישנם פרסומים שהם מוגבלים לכמה שעות כדוגמת STORIES וישנם פוסטים שלא ייעלמו לעולם ויהיו חלק מהFEED-!

כשאתם מבינים כיצד לנצל את זה בצורה נכונה זה בדיוק השלב שאתם מגיעים אליי

• תחילה נסו להבין מי אתם מתוך הקטגוריות שהצגתי, לאחר מכן תדייקו את המטרה של העסק שלכם מה אני רוצה להשיג בווידאו, לדוגמא: להביא כמה שיותר לקוחות? למכור כמה שיותר את המוצר? להראות חדשניים? להציג תחרות? לקבע מעמד? למתג את עצמכם לפי קוד שבחרתם ?

• ספרו לי את הסיפור שלכם, אני רוצה להמחיש את המחשבות שלכם ולהעביר את הרגש דרך המסך כדי שיגע בכל אחד שנתקל בכם רק כי הוא צפה בווידאו שהכנו עבור העסק. אני דואג להכניס את הוויז'ן שלי בתוך החלום שלך כך שאתם מעורבים משלב התסריט ,הפקת היום צילום ועריכתו לשלבו הסופי עד לפרסום

• הבינו מה התקציב שלכם האם המנוע הכלכלי שלכם מסוגל לעמוד בדרישה שאתם מציגים, שהרצוי יהיה קרוב למצוי ולא נשאר עם החלומות בכיסים כי העם הישראלי תמיד רוצה להציג הוליווד בתקציב של שכונת התקווה אז להיות מציאותי זה הכרחי.

רוצים שעומר יפיק סרטון שיווקי עבור הכסף שלכם? היכנסו לאתר הרשמי : www.otp.co.il

בדקנו עם כמה לקוחות של עומר - מה הם באמת חושבים עליו:

• "עומר הוא הכי מקצועי שפגשתי בלי ספק - ופגשתי לא מעט. עומר עובד בתהליכי עבודה מסודרים המונעים טעויות מבעוד מועד. אותו תהליך עבודה נכון, המשולב עם תכנון וחשיבה מקדימים, יובילו ברוב המקרים לתוצאה הטובה ביותר - ואני יכול להעיד על כך, שכן הסרטון שעומר הפיק ביחד איתי עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, זכה לתשבחות מצד הלקוחות שלי והביא אותם, הלכה למעשה, להחלטה להצטרף אלי כלקוחות. מעבר לעבודה הקשה על הפרויקט, חווית העבודה עם עומר בשטח היא באווירה קלילה, מצחיקה ונהניתי מכל רגע. עומר הוא מקצוען ולא פחות חשוב מכך - בן אדם שכיף לעבוד ולהתנהל מולו. מאז אותו סרטון הפקנו עוד סרטונים ביחד ואני שומר אותו צמוד אלי כקלף מנצח."

אהרון אמיר, בעלים ומעצב חווית משתמש ב-Aaron Design Studio

• אני עובד עם עומר כבר כמה שנים טובות, אחד היתרונות הגדולים שלו הוא מענה מהיר לנוכח הדרישה ועצם היותו ONE STOP SHOP זאת אומרת שבשעת הצורך הוא ידאג לספק לי מענה עוטף לכל הקשור בהפקת המוצר אליו אני מכוון בצורה יוצאת מן הכלל.

מאיר סוויסה, יועץ אסטרטגיה וקמפיינר

• עומר, יצירתי רגיש ומוצא פתרונות תוך כדי תנועה. כיף לעבוד עם בחור שהוא 'ואן מן שואו' מצליח- במאי, עורך וצלם. עומר תרם מהידע והזמן שלו לעשות קליפ עם להקת "התקווה שש" ועמותת תקוות. עמותה למען פצועי צהל ונפגעי טרור המשתקמים דרך ספורט. במהלך הקליפ מצא פתרונות למכשולים שנוצרו תוך כדי עבודה ולא נתן לנו לרגע להרגיש שיש בעיה, הכל עבר חלק, בהנאה ובקלות.

סימון פרבשטין, מנכ"לית עמותת תקוות

בשיתוף מאסטרס דיגיטל, בשיתוף מאסטרס דיגיטל
  • עוד באותו נושא:
  • וידאו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully