וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלוס סניף בסר: חגיגה של טעמים

בשיתוף מרסלוס, בשיתוף מרסלוס

21.6.2020 / 15:22

מזה מספר חודשים פועל בבני ברק סניף חדש של רשת הבשרים מרסלוס המושך אליו לקוחות רבים הפוקדים את המקום באופן קבוע בזכות האוכל הנהדר והשירות יוצא הדופן המוענק במקום

מרסלוס. יח"צ,
מרסלוס/יח"צ

לפני כ-20 שנה נפתחה מסעדת ''מרסלוס'' ברחוב ריבל בתל אביב, ומאז המקום הפך לשם דבר בקרב תושבי המרכז, שפוקדים את המסעדה באופן תדיר. בשנה האחרונה נפתח סניף נוסף של המסעדה, ברחוב מצדה בבני ברק, במגדל ב.ס.ר, עורכי המערכת, הידועים בתור חובבי בשר מושבעים, קיבלו המלצות רבות אודות האוכל המיוחד בסניף, וגילו כי להמלצות יש תוקף.

בעל המקום הוא צח חדד, שעבד במשך שנים בסניף ''מרסלוס'' בתל אביב. צח התאהב בקונספט של הרשת, והחליט לעשות צעד קדימה ולפתוח סניף של המסעדה בבני ברק. לצח התלווה חיים כהן, שף מצליח ומוערך, ושותף נוסף בשם קובי זזון, יחד פתחו השלושה את הסניף בבני ברק, על כך הם מספרים "אנחנו מגיעים מתוך תשוקה לאוכל ואהבה לאנשים. ניהול המסעדה מאפשר לנו ליהנות משתי האהבות בו זמנית באמצעות הכנת אוכל איכותי שגורם לאנשים ליהנות."

מרסלוס. יח"צ,
מרסלוס/יח"צ

במרסלוס סניף ב.ס.ר תוכלו ליהנות מחווית בשרים איכותיים במיוחד. התפריט כולל מנות ראשונות בדמות חומוס וטחינה. המשותף לשניהם הוא שאת שתי המנות הללו מייצרים בסניף באמצעות מתכון סודי שמזכיר חומוסיות איכות. המנות העיקריות בתפריט כוללות חגיגת בשרים, החל ממוצרי עוף כגון שניצל, חזה עוף, כבד, נקניקיות חריפות ומעורב, מנות בקר משובחות כגון המבורגר הבית, סטייק אנטריקוט עסיסי ועד למנות דג עילית כגון דניס וסלמון. אחת מהפנינים בתפריט של המסעדה היא קציצות הדגים עם רוטב מרוקאי, מדובר במעדן אמיתי.

המשותף לכל המנות הוא הגודל שלהן. על אף איכות הבשרים העילאית, במסעדה דוגלים במנות גדולות במיוחד כך שהלקוח יוכל ליהנות ולשבוע היטב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרסלוס. יח"צ,
מרסלוס/יח"צ

לצמחונים והטבעונים שבנינו בהחלט יש מה לחפש ב''מרסלוס''. מעבר לחומוס והטחינה הנפלאים, מנת הדגל של הטבעונים במסעדה היא ההמבורגר הטבעוני "ביונדבורגר". מדובר בלהיט של ממש שהלקוחות מתארים כתחליף האופטימלי לבשר. לצד ההמבורגר הטבעוני, ניתן ליהנות מהפירה של המסעדה, שיש כאלו שמוכנים להתחייב שמדובר בפירה הטוב ביותר שהם אכלו בחייהם. בנוסף, במסעדה מציעים סלטים בריאים ומזינים מירקות טריים שנחתכים ממש ברגע ההזמנה.

במסעדה חרטו על דגלם את תודעת השירות ללקוח. בנוסף לטעם יוצא הדופן של האוכל במקום, אין ספק כי הייחודיות של המקום טמונה בשירות שצוות המסעדה מעניק ללקוחות. צח וחיים טוענים כי השירות היא אבן היסוד של המקום "הלקוחות שלנו הם כמו בני בית במסעדה. חשוב לנו מאוד שהם יחוו חוויה כשהם מגיעים לאכול במסעדה. אני אוהב לראות את הלקוחות עם חיוך על הפנים."

מרסלוס. יח"צ,
מרסלוס/יח"צ

דבריהם של צח וחיים מקבלים תוקף מהעובדה שעל אף שהמסעדה קיימת רק מספר חודשים, היא רכשה לעצמה קהל לקוחות נאמן שפוקד את המקום באופן קבוע.

החוויה הקולינרית הכוללת במרסלוס אינה נעלמת מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים אודות המסעדה, כך למשל מספרת נופר " חוויה טובה מאוד!! אוכל של בית, הכי טרי וטעים שיש, שירות מדהים ומהיר. מתאים מאוד לאמצע היום. השניצל והפירה הם ה-מנות שלהם. ממליצה בחום."

ב"מרסלוס" סניף בסר יש מערך משלוחים מהיר במיוחד לאזורים בני ברק, פתח תקווה, קריית אריה, רמת גן, תל אביב והסביבה.

מרסלוס סניף בסר

כשר בהשגחת הרבנות

המצדה 5, בני ברק

לאתר מרסלוס

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מרסלוס, בשיתוף מרסלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully