וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: אולטרה בר, חברת שירותי בר אקטיבי שמשדרגים כל חגיגה ואירוע

בשיתוף אולטרה בר, בשיתוף אולטרה בר

21.6.2020 / 13:47

לאט לאט המשק הישראלי כולו חוזר לשגרת חיים בה ניתן לערוך אירועים פרטיים, אומנם תחת מגבלות וחוקי קורונה החדשים אבל זו בהחלט סיבה לחגיגה

אולטרה בר. יח"צ,
אולטרה בר/יח"צ

במערכת "המומחים" ביקשנו לבדוק כיצד נערכים בתעשייה ספקי שירותי הבר השונים, לצורך כך נעזרנו ב-1,500 קוראים הרשומים במערכת, מהם ביקשנו לשמוע המלצות ומי שקיבלו את מירב הקולות היו "אולטרה בר", חברה אשר מספקת ברים אקטיביים ניידים לחגיגות ואירועים מכל הסוגים כבר למעלה מ-3 שנים.

סביר להניח שאם בתקופה זו יצא לכם להיות מוזמנים לחתונה, חינה, בת או בר מצווה ברחבי הארץ, נהנתם גם בזכות שירותי הבר שהם מעניקים כאשר כבשו את השוק המקומי בצורה חסרת תקדים.

מי שמנהלים את "אולטרה בר" הם שלושה שותפים צעירים, עדי לוי (29) והאחים אורן (28) וירדן (26) בן חיים ואל עולם האירועים הם נכנסו לאחר שבמשך שנים צברו ניסיון עשיר בחיי הלילה. עדי היה מפיק של מסיבות מגיל 19, ירדן ניהל ברים וגני אירועים במשך שבע שנים ואורן העניק את שירותיו כמנהל בר ומכירות במקומות הכי נחשבים בארץ ובחו"ל.

השאלה הראשונה שעולה מדוע בכלל צריך להיעזר באולטרה בר כאשר ישנם ברים מובנים בכל אולם או גן אירועים. הנה כמה סיבות: בברים המובנים כמעט תמיד נמצאים עובדים ללא ניסיון, בעיקר חבר'ה צעירים לפני גיוס שיום אחד הם ממלצרים באולם וביום השני מגישים בירה.

הברמנים של אולטרה בר נבחרים אחרי שסיימו קורס ברמנים והתמחות בבר ומיקסולוגיה עם ניסיון והבנה של עולם האלכוהול, כך שלא רק מגישים עוד משקה אלא יכולים להרכיב את הקוקטיילים הכי מפורסמים וגם להתאים לכל אחת ואחד את המשקה לפי ידע רחב של טעמים.

אולטרה בר יספקו לכם את הקוקטיילים הכי קלאסיים כמו מוחיטו ומרגריטה ובאותה עת מוכיחים חדשנות עם קוקטיילים ייחודיים להם כמו "קרייזי מורנינג" והטוויסט שלהם לכל קוקטייל.

אולטרה בר. יח"צ,
אולטרה בר/יח"צ

מעבר לזה אולטרה בר מספקת שירותי בר מקצועיים ונותנים את כל סוגי השירות, בר אלכוהול, בר שייקים, בר קוקטיילים, בר מולקולארי, בר קפה ועוד.

ב"אולטרה בר" דואגים שהניקיון יהיה מופתי גם אם זה אומר לנגב פעם ועוד פעם את הדלפק וכמובן, שהעיצוב ונראות יהיו מזמינים, החל מסידור הקשים המעוצבים ועד ללבוש של הברמנים.

אחד הדברים הנוספים שמבדילים את הבר האקטיבי של "אולטרה בר" לעומת אחרים זה מבנה בר חדש אותו הביאו לארץ, כזה שמפיץ תאורה צבעונית שניתן לשחק בה בהתאם לאווירה וקצב המוזיקה באירוע.

בנוסף הם הכניסו נישה חדשה של בר שייקים שנעשים עם פירות טריים שנחתכים במקום, מצויין לחודשי הקיץ הקרובים.

התפריט הסטנדרטי של "אולטרה בר" כולל בתוכו מגוון עשיר של אלכוהול וליקרים של המותגים המוכרים ביותר וזאת בנוסך לבירות מחבית, יינות ומבעבעים, כך שגם "מנת הפתיחה שלהם" עשירה ומפקנת ובדרך כלל כל תפריט משתנה ומותאם לצורך הלקוח.

באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט מצאנו כמה וכמה חוות הדעת מפרגנות מצד לקוחות שהשתמשו בשירותים של "אולטרה בר", חגית גבאי כתבה: "חגגנו לחברה מסיבת רווקות, הזמנו את שירותי הבר כדי לעשות לנו שמח ולהגיש קוקטיילים ויינות ובדיוק כמו שביקשנו הגיעו שני ברמנים חתיכים שעשו אווירה טובה, ממליצה בחום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אולטרה בר. יח"צ,
אולטרה בר/יח"צ

ערן הרצוג שחיתן את הבת שלו כתב: "הצוות של אולטרה בר היה מעולה, קיבלתי שירות ברמה גבוהה החלט משיחת הטלפון הראשונה. הצוות עזר לי לבחור את המשקאות והסידור הנכונים כדי שיתאימו לאירוע, המחיר היה מעולה ועשיתי השוואה אל מול מספר ספקים אחרים, הצוות היה כייפי שהרים את האווירה והיה חלק בלתי נפרד מהחתונה".

השם הטוב שעשו לעצמם "אולטרה בר" בתעשייה הגיע גם לסלבריטאים השונים שביקשו את שירות הבר האקטיבי, בין היתר ניתן למנות את אביבית בר זוהר, שי רגב, נופר סלמאן יעל בר זוהר קובי מחט ועוד.

למרות הרזומה החבר'ה של "אולטרה בר" מתאימים את עצמם לכל סוגי האירועים, אין להם בעיה אם מדובר בחתונה גדולה, אירוע חברה מפואר או חגיגת יום הולדת צנועה בבית פרטי.

אם גם אתם מבקשים לקבל את שירותי הבר המקצועיים ביותר, אנשי הצוות של הבר מחכים לטלפון שלכם: 0525669008/054267029.


לאתר החברה

בשיתוף אולטרה בר, בשיתוף אולטרה בר
  • עוד באותו נושא:
  • בר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully