וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שמפרקים את החבילה, בואו לבנות אותה מחדש

בשיתוף אוניתא, בשיתוף אוניתא

18.6.2020 / 15:47

היועצת הזוגית אונית לביא חושפת מה מניעה אותה ומה סוד ההצלחה שלה

אונית לביא. יח"צ,
אונית לביא/יח"צ

''אני מאמינה שזוגיות היא דבר נפלא. אפשר לצמוח ולגדול מתוכה - אם לוקחים עליה אחריות ומתייחסים אליה בכבוד הראוי לה''. כך סיפרה לנו אונית לביא, יועצת ומאמנת זוגית מזה כעשור. לביא, בהכשרתה, היא עורכת דין, בוגרת MA בייעוץ ופיתוח ארגוני, מגשרת, מנחת קבוצות, מאמנת אישית ויועצת זוגית. כל ההכשרות שלה עוסקות במערכות יחסים ובמיומנויות אישיות וחברתיות.

על רקע גירושי הוריה, מדובר בעולם שתמיד ריתק וסיקרן אותה. אונית חקרה ולמדה אותו, עסקה והתמקצעה בו. עבורה, פתיחת העסק הייתה רק שאלה של זמן. הקליניקה שלה ברמלה, והיא מקבלת לקוחות מכל אזור השפלה. קהל לקוחותיה הוא בעיקר (לא רק) זוגות שמצויים במשבר, ונדמה להם שהמצב כבר בלתי אפשרי, ואפילו שוקלים לפרק את 'החבילה'.

אונית לביא. יח"צ,
אונית לביא/יח"צ

אז איך זה עובד?

בחלקו הראשון של מפגש היכרות עם הזוג, אונית מציגה את עצמה, הרקע ההכשרתי והמקצועי שלה, הניסיון, תפיסת עולמה ואת התהליך. בחלק השני של המפגש היא מבקשת להכיר את בני הזוג: להבין מה הביא אותם להחלטה לגשת לייעוץ זוגי, מה ציפיותיהם מהתהליך עצמו ומהי המטרה שהם מציבים לעצמם.

''הפגישה הזו מאפשרת לי לזהות את נקודות הכאב שדרושות מיקוד והכוון'' אמרה לביא. התהליך שהיא מציעה (לא כולל מפגש היכרות) הוא בן 10 מפגשים בני שעה וחצי כל אחד, אחת לשבוע; שתי הפגישות הראשונות הן פרטניות (לכל אחד מהם לחוד), והחל מהמפגש השלישי התהליך הוא יחד (אלא אם מתעורר צורך למפגש פרטני נוסף של מי מהצדדים). עלות מפגש היכרות היא 350 ₪, בעוד עלות סדרת המפגשים לאחריו, 3,000 ₪ (במקום 3,500 ₪).

אחת מלקוחותיה סיפרה לנו: "אני ממליצה על אונית כיועצת זוגית שמובילה במדויק למקום בו אנו חשים מלאים ומאושרים. במהלך הטיפול יש את ההבנה והתובנות שכל שאנו עושים בו הוא למען אושרנו. יש לאונית את היכולת לשים בפרופורציה כל סוגיה בחיינו. היא מורת דרך נפלאה, המעניקה ביטחון שהכול לא רק אפשרי אלא הכרחי לזוגיות מאושרת".

אונית לביא עצמה הוסיפה: " אני מאמינה, שאפשר לבנות זוגיות מחדש, גם אם וכאשר נדמה שזה כבר בלתי אפשרי. אני מרגישה מבורכת על היכולת והזכות להעניק לזוגות כלים, תובנות, ערך ומשמעות לחייהם האישיים והזוגיים ולהביא אותם למימוש חיי זוגיות ומשפחה מלאים ומאושרים''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אונית לביא. יח"צ,
אונית לביא/יח"צ

זה לא פשוט

"אני מבינה שקשה, מתסכל וכואב. אבל אני גם יודעת שאפשר לתקן את מה שנשבר, להחזיר אמון, ללמוד לאהוב מחדש ולדבר אחד עם השנייה כמו שמעולם לא דיברתם, שאפשר לייצר אווירה נפלאה בבית, לספק חוויית משפחה מחזקת, להוות מודל והשראה לילדים, כזו שתעצב בטוב את התפתחותם האישית ולהיות מאושרים. אני יודעת, כי זו המומחיות והאהבה הגדולה שלי, להיות במקום הזה''.

טלפון: 054-818-6681

שעות פעילות - א'-ה' מ 9:00-20:30 יום ו' 9:00-12:30

פייסבוק

אתר

אינסטגרם

בשיתוף אוניתא, בשיתוף אוניתא
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully