וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת ההפגנות הגיעה - ציוד הגברה נייד להפגנות ואירועי שטח

בשיתוף טרטל – ציוד הגברה מקצועי, בשיתוף טרטל – ציוד הגברה מקצועי

18.6.2020 / 14:45

העולם סוער ואנשים רבים יוצאים למלא את הרחובות ולהפגין על הנושאים החשובים להם. ציוד ההגברה הנכון יעזור להם להעביר את המסר

מגאפון. depositphotos,
מגאפון/depositphotos

קיץ 2020 מסתמן עד כה כתקופה תוססת במיוחד מבחינה פוליטית בכל רחבי העולם, עם הפגנות המוניות אשר שוטפות את רחובות ארצות הברית, אירופה ואסיה. גם בישראל הפגנות הן לא דבר נדיר במיוחד, כאשר מדי כמה ימים מתאספים אלפי אנשים בכיכרות ורחבות שונות בתל אביב וברחבי הארץ במטרה למחות ולהפגין נגד עוול זה או אחר. אחד הדברים הנחוצים ביותר בכל הפגנה ואשר יכול להפוך את המחאה למורגשת ואפקטיבית הרבה יותר, הוא ציוד הגברה נייד ואיכותי.

מבידוריות עצמתיות ועד מגאפון - מערכות הגברה ניידות המתאימות להפגנות

כאשר מדובר בהפגנות גדולות ומאורגנות, כאלו המקבלות את כל האישורים הנדרשים וכוללות במה גדולה וכו', מערכות ההגברה בהן ישתמשו יהיו מערכות הגברה "רגילות", מהסוג שמשמש בהופעות חיות, למשל. אך במקרים בהם מדובר בהפגנות מאולתרות או "מחתרתיות" (ואלו הן מרבית ההפגנות, הן בארץ והן בחו"ל), כמו גם בהפגנות הנערכות בצורת מצעד מנקודה מסוימת בעיר לנקודה אחרת - ציוד הגברה נייד וקומפקטי הוא שם המשחק.

ואכן, במרבית ההפגנות הללו ניתן לראות לא מעט אנשים עם מגאפון, הנחשב לאמצעי הגברה סמלי ואופייני עבור מחאות עממיות והפגנות למיניהן, בכל נושא שהוא. בנוסף לכך, ניתן למצוא כיום לא מעט סוגים נוספים של מערכות הגברה ניידות וקומפקטיות, מהסוג שניתן להביא בקלות לכל מקום ואפילו לסחוב עלינו במהלך ההפגנה, כפי שקורה במצעדים רבים. דוגמה טובה לציוד הגברה מסוג זה הן הבידוריות - אותם רמקולים ניידים בגדלים שונים המיועדים למסיבות קריוקי בחוף הים או לעבודתם של מדריכים, מאמנים ואנשים המעלים מופעים שונים. כיום, ניתן להשיג בידוריות איכותיות ועוצמתית במיוחד, כאלו אשר לא היו מביישות אף רמקול גדול הפועל באמצעות חיבור לחשמל (בעוד הבידורית פעולת על סוללות כמובן...), וגם המחיר שלהן נמוך בורה מפתיעה.

בקיצור, לא חסר ציוד הגברה נייד, עוצמתי, איכותי, קומפקטי וזול יחסית, עימו ניתן להגביר את עצמכם במהלך הפגנה או מצעד בכל נושא שהוא. רק צריך לדאוג להצטייד בפריטים אלו מבעוד מועד.

להשיג אפקט שקשה להשיג בדרכים אחרות - ציוד הגברה נייד

לא בכדי השימוש במגאפון, בידוריות חזקות ושאר סוגי מערכות הגברה ניידות וקומפקטיות הוא נפוץ כל כך בהפגנות ומצעדים - ציוד הגברה מאפשר לנו להשיג אפקט שלא נוכל להשיג בדרכים אחרות. מדובר בדרך להשמיע, מילולית, את הקול שלנו ואת קול המחאה, כך שכל מי שבסביבה יישמע. גם עדשות המצלמות והמיקרופונים של מהדורות החדשות תופסות הרבה יותר טוב מפגינים אשר משמיעים קולם בצורה ברורה וחזקה, בעיקר אלו המשתמשים בציוד הגברה מסוג זה או אחר.

אם אתם משתתפים בהפגנה או מצעד ובטח אם אתם מארגנים בעצמכם מחאה כזו או אחרת, ציוד הגברה הוא משהו שכדאי לקחת בחשבון בעת התכנון. מדובר בהוצאה מינימאלית, אשר הופכת מזערית עוד יותר ביחס לערך המוסף המתקבל, ולאפשרות להשמיע בקול רם ובולט את המסר שאנחנו מעוניינים להעביר...

בשיתוף טרטל – ציוד הגברה מקצועי, בשיתוף טרטל – ציוד הגברה מקצועי
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully