וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיולים בקטנטנה - רעיונות לטיול ובילוי עם ילדים קטנים

בשיתוף AIG, בשיתוף AIG

18.6.2020 / 14:02

אם אתם אוהבים לטייל - ילדים לא אמורים למנוע מכם להמשיך בתחביב. קבלו מספר מסלולים שמתאימים לכל גיל וגם הילדים וגם ההורים יאהבו אותם

טיול עם הילדים. unsplash,
טיול עם הילדים/unsplash

זוגות אוהבי טיולים, אשר במשך שנים ארוכות יכלו לטייל כאוות נפשם ללא אחריות על ילדים, צריכים להתמודד עם שינוי מהותי בסגנון הטיול לאחר הפיכתם להורים. למרות הקשיים, יש מגוון עצום של דרכים לטייל עם ילדים. אולי סגנון הטיול יהיה שונה מזה אליו הייתם רגילים, אבל הסיפוק של להראות עולם חדש של טבע פראי בפעם הראשונה לילדיכם, יהיה שווה הכול.

אגמון החולה

טיול עם הילדים הוא טיול שחייב לעמוד במספר תנאים. הוא חייב לכלול הליכה של מרחק בו הילד יוכל לעמוד, כדאי מאוד שיכלול תחנות התרעננות וגישה מהירה חזרה אל הרכב, וכדאי מאוד שתהיה משולבת בו אטרקציה ייחודית, שתהפוך את הטיול כולו לחוויה שתיחרט בזיכרון הילד זמן רב, ומי יודע, אולי תהפוך גם אותו לחובב טיולים מושבע כשיגדל.

אגמון החולה הוא מסלול טיול אשר עונה על כל הדרישות הללו. הטיול באגמון החולה הוא במסלול מעגלי, אשר היקפו כעשרה קילומטרים. ניתן לעבור את המסלול בהליכה, או לשכור אופניים בכניסה לשמורה. תוכלו לשכור גם רכב קטן ופתוח ולטייל בתוכו, כאשר מעבר למחיר ההשכרה הוצאות נוספות כמו דלק או ביטוח רכב הן לא על חשבונכם. הזמן בו הטיול באגמון החולה הוא מומלץ ביותר, הוא בעונת הנדידה של העגורים. גם בלי משקפת, הילדים יידהמו מלהקות הענק של הציפורים הגדולות הללו, אשר גודשות את השמים ואת פני מי האגם. אם אתם באזור שלא בעונת הנדידה, עדיין לא כדאי לוותר על הביקור באתר, שמכיל תמיד מגוון נרחב של ציפורים. הילדים ישמחו לראות גם את הנוטריות, חיות שהובאו לארץ כחלק מניסיון כושל להתחיל תעשיית פרווה מקומית אך ברחו מהשבי והתרבו באגם.

נחל השופט

כדאי מאוד לוודא שיש לכם ביטוח רכב איכותי לפני ההגעה לנחל השופט, בגלל הקפיצות והמהמורות בדרך. מדובר במסלול טיול קליל יחסית, ומושלם עבור ילדים. המסלול אינו מעגלי, אך הוא קצר ביותר, ומשך הבילוי תלוי בכמה זמן ייהנו הילדים להשתובב בנחל. הנחל זורם כמעט לכל אורך השנה, והתוואי שלו מלא מפלים קטנים ובריכות שכשוך נעימות. המסלול כולו מיוער ומוצל, עם שפע של נקודות עצירה נהדרות לפיקניק. המסלול עצמו בנוי היטב, עם גשרי עץ וסימון שבילים ברור לכול אורכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מבצר יחיעם וקלעת נמרוד

הטיול במבצר יחיעם או במבצר נמרוד, הידוע גם בכינויו קלעת נמרוד, הוא טיול דומה, אשר האטרקציה העיקרית שהוא מציע היא מפגש בלתי אמצעי עם ההיסטוריה. ללמד את הילדים להיות סקרנים, זה כמעט בלתי אפשרי בלי לתת להם ללמוד ולחוות באופן אישי. הביקור במבצרים הענקיים הללו, שעומדים היום נטושים, יעלה אצל הילדים שאלות רבות בנוגע לעבר, וגם לעתיד. המבצרים העצומים שוקמו באופן חלקי, כך שניתן בקלות לטייל בין חדרים שונים, לעלות על חומות אבן נישאות, או פשוט להביט אל היערות העבותים שצמחו מסביב למבצר. הטיול הוא גם הזדמנות נהדרת ללמד את הילדים על בוני המבצרים הללו, מדוע הם נבנו ולשם מה.

שביל המעיינות בירושלים

שביל המעיינות בירושלים הוא טיול אשר כדאי מאוד לשלב עם בילוי באחת מהאטרקציות האחרות המתאימות לילדים בעיר, כמו האקווריום הגדול, עמק הצבאים או גן החיות התנכי. שביל המעיינות בירושלים מתחיל ליד בית החולים הדסה עין כרם. השביל נמתח לאורך מספר קילומטרים, ומכיל בתוכו שפע של מעיינות קטנים, המתאימים לשכשוך ולהתקררות בימי הקיץ החמים. תוכלו לשבת עם הילדים על שפת המעיין, עם אבטיח ביד ורגלים במים, ולהתבונן בנוף הירושלמי המהמם.

בשיתוף AIG, בשיתוף AIG
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully