וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמן קוקוס לשיער - מדוע יותר ויותר ישראליות מגלות אותו

בשיתוף C.O.

18.6.2020 / 13:41

הוא לא כל כך בריא למאכל אבל שמן קוקוס עושה פלאים בטיפוח השיער - ויותר ויותר נשים בישראל מגלות את זה

שמן קוקוס. יח"צ,
שמן קוקוס/יח"צ

שמן הקוקוס הוא שמן שמופק מאגוז פרי הקוקוס בשיטת כבישה קרה. בדרך כבישה זו, השמן אינו מתחמם וכך לא נפגע. אנשים רבים משתמשים בשמן הקוקוס לטיפוח הגוף והשיער. מכיוון שסוג שמן זה הוא בעל תכונות של שומן רווי אשר ידוע כפחות בריא לתזונה, חוקרים שונים ממליצים להמעיט בשימושו במאכלים שונים.

אבל מה לגבי שימושים אחרים? חברת C.O , המייצרת מוצרי שיער המבוססים על שמן הקוקוס, עזרה לנו להכין כתבה מעניינת שתשפוך אור על השאלה מדוע יותר ויותר ישראליות מגלות את שמן הקוקוס כתכשיר מעולה עברו שיערן.

שמן הקוקוס כתכשיר טבעי לטיפוח השיער

כנראה בגלל ההמלצה לא לצרוך הרבה שמן קוקוס כמאכל, רבים גילו אותו כבעל תכונות נפלאות בכל הנוגע לטיפוח הגוף והשיער והענף התפתח מאוד מסביב לעולם. לאחרונה, גם אנחנו בישראל גילינו את היתרונות הנהדרים שלו ויותר ויותר ישראליות עושות בו שימוש. מעניין לדעת שכבר בשנים עברו נשים מאזורים כמו הודו, פיליפינים וסרי לנקה השתמשו בשמן הקוקוס כחומר טבעי לטיפוח שערן, וחברות רבות משתמשות בחומר הפלא הטבעי הזה במגוון מוצרי קוסמטיקה שונים כמו קרם גוף, קרם ידיים, שמפו, מסיכה לשיער ועוד.

איך שמן קוקוס מסייע לשיער?

שמן קוקוס כולל רכיבים מזינים, אשר בכוחם לסייע הן לריפוי בעיות עור שונות באזור הקרקפת והן להזנת השיער, מניעת נשירה וחיזוק התאים. התועלות הרבות של שמן קוקוס לשיער באות לידי ביטוי הן בבריאות והן בנראות - השיער גדל בצורה בריאה יותר ומתאפיין במראה זוהר ומרשים יותר.

כמובן, שבכדי ליהנות מיתרונותיו של שמן הקוקוס חשוב להתמיד בשימוש בו, אבל גם לבחור נכון את אותם מוצרי שיער המבוססים על שמן קוקוס בהם אנו רוצים להשתמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כיצד משתמשים בו?

מה שיפה בשמן הקוקוס זה שיש לו ורסטיליות של שימושים, וכולם מוצלחים! בגדול, נהוג להשתמש בשמן הקוקוס או ביום או בערב. אם מדובר על הערב, פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס לאחר שחפפתן את השיער והברישו את השיער טוב טוב. שמן הקוקוס יחדור לעומק השערה ולקרקפת ויעניק לה מראה בריא, מבריק ונעים. אם מדובר על שימוש ביום, ישנן נשים רבות אשר מעדיפות למרוח את השמן דווקא בבוקר לפני צאתן לעבודה, דבר שמעניק לשיערן מראה בריא ומבריק במשך היום.

לסיכום

שמן הקוקוס טומן בחובו עולם שלם של תועלות למגוון רחב של שימושים. קוקוס נחשב כיום לאחד מהחומרים השימושיים והפופולאריים ביותר בעולם הטיפוח, ובפרט טיפוח השיער. כיף לשמוע כל פעם מחדש שנשים רבות אשר מצאו את עצמן מתמודדות עם מצבים לא נעימים הקשורים לשיער שלהן, הן לגבי הנראות שלו והן לגבי הבריאות והחיוניות שלו, גילו כי שמן קוקוס לשיער יכול לסייע להן בכל אותם מצבים לא נעימים. כידוע, השיער של כל אחד מאתנו חשוף למגוון רחב של נזקים אשר מקורם במזג האוויר, בלכלוך, באבק ובזיהומים נוספים, לעיתים אפילו נפשיים. שמן הקוקוס עוזר לטפח את השיער ולשקם אותו, והכל ללא תכשירים כימיים מיותרים.

אז אם הנושא נשמע לכן מעניין, אנו מזמינים אתכן לקבל מידע רב על שימושיו של שמן קוקוס לשיער באתר של C.O, ואף תוכלו להזמין בקבוק שמן קוקוס בפורמולה ייחודית אשר פיתחה החברה. בהצלחה!

  • עוד באותו נושא:
  • שמן קוקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully