וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימרים? החנות הזאת לא תשאיר אתכם אדישים

בשיתוף אנג'ויסטיק, בשיתוף אנג'ויסטיק

18.6.2020 / 12:18

הסניף הראשי של רשת אנג'ויסטיק ממוקם בראשון לציון והוא הוקם לפני 17 שנה. את מוצרי החברה ניתן להשיג בחנות וכמובן באתר האינטרנט. צוות המומחים בחן מספר חנויות גיימינג והגיע למסקנה שחברת אנג'ויסטיק מתמחה ומובילה בתחום קונסולות המשחק בשוק הישראלי

אנג'ויסטיק. יח"צ,
אנג'ויסטיק/יח"צ

המכשירים בדור החדש של הקונסולות מעודדים אותנו לשחק ברשת עם אנשים מכל העולם, וכמובן עם חברים. בדרך כלל, הבחירה הטובה עבורכם תהיה לקנות את אותו המכשיר שיש לחברים שלכם על מנת לשחק איתם ביחד ברשת ולהחליף משחקים אחד עם השני. בשנים האחרונות רוב המשחקים הם 'מולטי פלטפורם' (יוצאים לכל סוגי הקונסולות), על כן ההבדל בין המשחקים האקסקלוסיביים יכול להיות גורם מכריע. ברחבי הרשת יש אין ספור ביקורות של משחקים כדי לדעת מה קולע לטעם שלכם ומה לא, אבל על מנת להשיג את הטוב ביותר, במקום אחד, צוות המומחים שלנו מזמין אתכם ל-enjoystick, החברה אשר עוסקת בשיווק והפצה של קונסולות משחק, משחקים, מגוון רחב של אביזרים נלווים ועוד.

אנג'ויסטיק. יח"צ,
אנג'ויסטיק/יח"צ

הייחוד של אנג'ויסטיק נובע משרותי המעבדה הפרטית של החברה הכוללת טכנאים מומחים בתחום עם ניסיון מוכח של מעל עשור. יגאל, הבעלים של החברה אמר: "מטרת העל של אנג'ויסטיק בעולם התוכן של קונסולות המשחק, משחקים ומגוון אבזרים נלווים שאנו מציעים, היא הקפדה על שירות איכותי, יחס ראוי ללקוחות, עמידה בלוח זמנים ומקצועיות. חלק מרכזי מחזון החברה שם דגש מרכזי על הימצאות בחזית הטכנולוגיה, יבוא ארצה של מוצרים, קונסולות ומשחקים, בסמוך להשקתם בעולם''.

ואיך זה בא לידי ביטוי?

"בזכות ניסיון רב שצברנו בתחום, קשרים ייחודיים בחו"ל ועבודה יום יומית עם כ-500 מפיצים ברחבי העולם בתחום. כמו כן אנו עובדים על פי תקני איכות גבוהים, הן של המוצרים הנמכרים על ידנו והן של רמת שירותי המעבדה ושירות הלקוחות שלנו. כתוצאה מכך, אנו זוכים לציונים גבוהים בסקרי השירות וללקוחות נאמנים אשר נוהגים לחזור ולקנות דרכנו''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנג'ויסטיק. יח"צ,
אנג'ויסטיק/יח"צ

רשת אנג'ויסטיק, מתמחה בתחום קונסולות המשחק, אשר מתחייבת לשמור על רמת פיתוח, אינטגרציה, שירות גבוה, שירותי מעבדה ורמת איכות מוצרים גבוהה. החברה מוכרת מגוון מוצרים של החברות המובילות בתחום הגיימינג כגון:Sony, Nintendo, Microsoft, EA, ACTIVISON, ATARI, KONAMI, SEGA, CAPCOM ועוד.

תחום נוסף שרשת אנג'ויסטיק יחודית בו הוא סימולטור הטיסה: בחנות תוכלו למצוא ג'ויסטיק לסימולטור טיסה לאקס בוקס 1, PS4 ולמחשב. הג'ויסטיק ראליסטי, בעל יחידת מהירות הניתנת לניתוק ומערכת RUDDER המאפשרת לשלוט במטוס כמו בחיים האמיתיים. ומה לגבי חווית הנהיגה? בחנות תוכלו למצוא כסאות סימולטור מירוצים, עליהם תוכלו לשבת ולנהוג מהר ככל שאפשר כדי לדמות מרוצים וללמוד מסלולים חדשים.

בקרוב מאד סוני תשווק את מכשיר הפלייסטיישן 5. הגיימרים היו במתח בתקופה האחרונה, במיוחד לאור העובדה שאחרי חודשים ארוכים של שמועות והדלפות, סוף סוף סוני הציגה את העיצוב החדש של המכשיר. בענקית הגיימינג בחרו ללכת על עיצוב עתידני, עם צבעי שחור-לבן ונגיעות של כחול. עיצוב הקונסולה נחשף בטריילר אחרי אירוע ארוך שהציג את כל המשחקים שעתידים להגיע לפלייסטיישן 5. העיצוב הלבן העתידני, בשילוב שחור ותאורה כחולה, שומר על הקו העיצובי של בקר השליטה שנחשף רק לפני כחודש.

אנג'ויסטיק. יח"צ,
אנג'ויסטיק/יח"צ

תודעת השירות הינה ערך עליון בחברה ושביעות רצון הלקוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות של הבעלים, יגאל. יחד עם מחירים הוגנים ומוצרים אקסקלוסיביים ומגוונים אשר יספקו רצונותיו של כל לקוח, אנו יכולים לומר כי באנג'ויסטיק ישמחו לעמוד לשירותכם ולספק ייעוץ חינם בתחום הקונסולות ומשחקי המחשב.


אתר

פייסבוק

אינסטגרם

טלפון: 0732290811

כתובת הסניף הראשי: ז'בוטינסקי 51 ראשון לציון

info@enjoystick.co.il

בשיתוף אנג'ויסטיק, בשיתוף אנג'ויסטיק
  • עוד באותו נושא:
  • גיימרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully