וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוס אל סאחה - המנה הכי מדוייקת שתמצאו בצפון

בשיתוף חומוס אל סאחה, בשיתוף חומוס אל סאחה

18.6.2020 / 11:46

הטחינה בדיוק במידה הנכונה, הבשר והירקות מוכנים על המקום והמסעדה נקייה מקצה עד קצה. מצאנו את מנת החומוס המועדפת שבצפון

חומוס אל סאחה. יח"צ,
חומוס אל סאחה/יח"צ

חומוס טוב באמת הוא שילוב של טעמים, תבלינים ומתכונים מיוחדים שהועברו מדור לדור. אותם תבלינים שעושים את ההבדל בין חומוס לחומוס נוסחו מחדש במהלך השנים עד שהפכו למאכל שכולנו אוהבים. אז אם אתם מנגבים בדוך ואם בסיבוב, על דבר אחד כולם מסכימים: ברגע שמוצאים חומוסיה טובה זו אהבה לכל החיים. צוות המומחים שלנו בא לעזרתכם ומודיע שאתם יכולים לצאת להפסקה מהחיפושים כי חומוס אל סאחה שבצפון (דלית אל כרמל וכפר ראמה) עשה עבורנו את ההבדל.

בחומוס אל סאחה תקבלו כל מה שתצטרכו בשביל להפוך את ארוחת החומוס הבאה שלכם למושלמת. חומוס אל סאחה עשוי מחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר, תוך דגש על טחינה מדויקת של הגרגרים ומצע הפטרוזיליה שמעניק מרקם משובח - כזה שלא מוצאים בכל מקום. באחריות. אגב, הליך הטחינה וההכנה של החומוס מאפשר ליצור חומוס בעל ערכים תזונתיים איכותיים.

חומוס אל סאחה. יח"צ,
חומוס אל סאחה/יח"צ

רוצים יותר מחומוס? אין בעיה. במקום ישנן מגוון מנות מעולות, אמנם לצוות שלנו היה קשה לקבוע מה הטובה אז נשאיר לכם את הבחירה. בעלי המסעדה פינק את הצוות בשלל טעמים, החל מחומוס עם טחינה, גרגרים, משאוושה, פול, פטריות ושקשוקה. מדובר רק בחלק מהמבחר שבמקום, ובעוד שכל המנות מגוונות להפליא, גם צלחת החומוס הבסיסית עושה את העבודה ומספקת מנה מרשימה מאד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חומוס אל סאחה. יח"צ,
חומוס אל סאחה/יח"צ

רוצים תוספת? תוכלו ליהנות מתוספות של עוף בגריל, מנות של חזה עוף, שניצל, מעורב ירושלמי וכנפיים. בכל הקשור למחירים הם עממיים: מנת חזה עוף + סלטים ופיתות 35₪.

מנת מעורב + סלטים ופיתות 35₪. חומוס + סלט + פיתות 25₪. עוף בגריל + חומוס + ציפס+ סלטים100 ₪.

חומוס אל סאחה. יח"צ,
חומוס אל סאחה/יח"צ

בעלי החומוסיה עורכים במקום אירועים קטנים באווירה ביתית. במסעדה יש שמונה שולחנות והמטבח פתוח, הכל נעשה בשקיפות מול הסועדים. "אנחנו לא מכינים שום מנה מראש". אמר נעמת אחמד, הבעלים, והוסיף: "ברגע שמישהו מבקש מנת חומוס עם בשר אז מכינים אותה על המקום, ברגע שההזמנה מתקבלת. הירקות לסלט נחתכים באותו הרגע שהלקוח מבקש. הכל טרי, בצורה הראויה ביותר. כמו כן הכי חשוב לי בעסק זה הניקיון. אם אגיע לעסק ואראה את הדבר הכי קטן מלוכלך, זה יכול להוציא אותי מהכלים. אצלי מגיעים למקום הכי נקי בארץ, החל מהצלחות, הסכו''ם ועד השירותים. הכל נקי".

חומוס אל סאחה. יח"צ,
חומוס אל סאחה/יח"צ

לסיכום, עם אדיבות ומקצועיות כזאת כמו שקיבלנו בחומוס אל סאחה אין לנו ספק שעוד נחזור לשם שוב ושוב. זכינו לחווית אירוח מוצלחת, מקום יפה ונעים שפשוט כיף לשבת בו עם חברים או משפחה. המקום סיפק חוויה קולינרית.

פייסבוק

כתובת: דלית אל כרמל
טלפון: 049844144

כפר ראמה
טלפון: 04-6386777

שעות פעילות:
א-ה 8:00 - 17:00
שישי-שבת: 8.00-19.00

בשיתוף חומוס אל סאחה, בשיתוף חומוס אל סאחה
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully