וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תספורת הפרימיום שמשגעת את תושבי באר שבע

בשיתוף ג'ייקוב ברבר שופ, בשיתוף ג'ייקוב ברבר שופ

18.6.2020 / 9:13

בדיוק כשנה פעילה מספרת גברים יוקרתית בשם "ג'ייקובס ברבר שופ" בבאר שבע, למערכת "המומחים" הגיעו שמועות כי אליה נוהרים חבר'ה צעירים ומבוגרים מכל אזור הדרום

ג'ייקוב ברבר שופ. יח"צ,
ג'ייקוב ברבר שופ/יח"צ

מפיק חבר המערכת קפץ גם הוא לבקר במספרת "ג'ייקובס ברבר שופ" שעשתה לעצמה שם גדול, הוא חזר מאוהב בשיטת העבודה של ספר מוכשר שמעניק שירות ופינוק מושלמים.

מספרת הגברים "ג'ייקובס ברבר שופ" של קובי כהן עשתה לעצמה שם אדיר בכל אזור דרום הארץ, למערכת "המומחים" הגיעו דיווחים על ספר ששינה מקצה לקצה את כל התפיסה שהיתה נהוגה עד כה במספרות ברחבי הארץ. לא עוד מספרה שמתנהלת כמו "תחנת רכבת" אלא הענקת שירות ייחודי וארוך שלאחריו הלקוחות יוצאים מתוקתקים ונקיים כאילו נמצאים בדרך למסיבה.

ג'ייקוב ברבר שופ. יח"צ,
ג'ייקוב ברבר שופ/יח"צ

אחד המפיקים חבר המערכת החליט לקפוץ לרחוב אטד 114 בבירת הנגב ולחוות בעצמו את שיחת העיר באר שבע. כבר בכניסה למספרת "ג'ייקובס ברבר שופ" הרגשתי כי לא מדובר בעוד מספרה, העיצוב מסביב העניק תחושה של מועדון חברים, אופנוע ה- R1 המדהים של בעלי המקום קובי כהן שנמצא בתוכה כאילו מצהיר, זה מקום לגברים וכל הציוד הנלווה לא משאיר מקום לספק, זו מספרה של מקצוען שיודע את העבודה.

רגע לפני שהגיע התור שלי הצלחתי להחליף מספר מילים עם הלקוח שהיה לפני וסיים את התספורת שלו, שמו רונן אביטן והוא תושב העיר. לי הוא סיפר: "המספרה הזו היא רמה אחת מעל כולם, לא נתקלתי קודם לכן ביד של ספר כל כך מקצועי כמו קובי, אני אישית עשית את תספורת הפרימיום והיא שווה כל שקל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ייקוב ברבר שופ. יח"צ,
ג'ייקוב ברבר שופ/יח"צ

תספורת פרמיום? שאלתי את קובי במה מדובר כאשר התיישבתי על הכסא, הוא הסביר: "בדרך כלל תספורת רגילה יכולה לקחת בין 10 עד 20 דקות, אבל אני לא רוצה להיות כמו כולם וגיבשתי צורת עבודה שבה כל אחד יכול לקבל תספורת פרמיום שכוללת תספורת דקדקנית בטירוף, כך שמראש אני מכין את הלקוחות כי תספורת לוקחת במינימום 40 דקות שבהן אני לא נמצא בלחץ של זמן להכניס עוד ועוד לקוחות, אלא מעניק את מלוא תשומת הלב לכל תספורת ולכל בקשה, אם זה בכל הנוגע לעיצוב השיער או הזקן".

תספורת הפרימיום יכולה לכלול בתוכה גם צבע שורש ושבבי שיער כך שבסוף התהליך התוצאה יוצאת מושלמת מכל זווית, אם בזכות הבלטה של קווים, חללים כהים יותר כשאי אפשר לראות את הקרקפת בנקודות החשובות שעל הראש.

יש לציין כי באמצע התספורת נעשית חפיפה מקצועית כך שהלקוחות יוצאים נקיים כמו בדרך ליציאה ורק לאחר מכן מגיע השלב שבו מעצבים את השיער.

ג'ייקוב ברבר שופ. יח"צ,
ג'ייקוב ברבר שופ/יח"צ

הניסיון של קובי בתחום החל עוד בזמן שירותי הצבאי אז שימש כספר בבסיס בו שירת, לאחר מכן ובמשך קרוב לעשור הוא עבד מביתו עד שהלחץ של חבריו הקרובים שהאיצו בו לפתוח מקום מסודר עשה את שלו.

מעבר לתספורות שעל הראש קובי מתמחה גם בעיצוב כל הזקנים למינהם, בעבור זה הוא עובד רק עם החומרים האיכותיים ביותר בשוק, של חברת דאפר דן ופצ'ינוס.

בנוסף הכסאות המיועדים לתספורת של זקנים הם כסאות מיוחדים שאפשר לשחק איתם מבחינת כיוונים כדי להגיע לכל זקן מכל זווית אפשרית.

כאשר סיימתי להסתפר נעמדתי מול המראה ובחנתי את עצמי למשך כמה שניות טובות, התוצאה? מושלמת! לעולם לא הייתי יכול להגיע לתוצאה הזו בצורה טבעית.

הרבה זמן לא נהנתי להסתכל על עצמי כפי שעשיתי באותם הרגעים.

לפני שנפרדתי לשלום הייתי חייב לשאול את קובי עוד שתי שאלות, הראשונה היתה איזה סוג תספורת היא הפופולרית ביותר כיום מצד רוב רובם של הלקוחות, הוא ענה: "הארכת שיער מחדש, זה הקו שחזר לאופנה, בלורית למעלה, מראה קלאסי, בדיוק כפי שהיה בשנות ה 90'.

השאלה השנייה היתה בדבר אופנוע ה R1, קובי חייך וסיפר: "אופנועים זו האהבה השנייה שלי בחיים ביחד עם עולם התספורות, ירשתי זאת מאבא שלי שגם הוא משוגע לדבר ומחזיק בעצמו בכמה אופנועים נדירים".

"ג'ייקובס ברבר שופ", היתה לי חוויה נהדרת אצל מספרת גברים ייחודית שמציעה תספורת פרימיום כמוה לא נתקלתי קודם לכן.

ג'ייקוב ברבר שופ

אטד 114, באר שבע

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר טלפון: 054-6783555.

עמוד האינסטגרם


בקר/י כדי לסמן לייק בדף שלי -
https://www.facebook.com/2446307982086640?referrer=whatsapp

בשיתוף ג'ייקוב ברבר שופ, בשיתוף ג'ייקוב ברבר שופ
  • עוד באותו נושא:
  • מספרה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully