וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת אימון חדשנית עם אחד המומחים בתחום

בשיתוף בר פחימה, בשיתוף בר פחימה

17.6.2020 / 15:24

במערכת צוות "המומחים" סימנו לעצמנו בתי עסק במספר תחומים שונים, שלדעתנו עומדים להיות הכוכבים הגדולים של שנת 2020. אם עוד לא שמעתם את השם בר פחימה, סביר להניח שתשמעו בעתיד הלא רחוק בכלל

בר פחימה. יח"צ,
בר פחימה/יח"צ

כשהוא רק בן 20, מנכ"ל ובעלים של חברה בע"מ, עם מעל 300 לקוחות על בסיס חודשי, יכול בר פחימה, יועץ מקצועי בתזונה וכושר, להיות מרוצה ממה שהשיג עד עתה. פחימה מחזיק באחוזי הצלחה מדהימים ויוצאי דופן של 95 אחוזים עם כל המתאמנים שלו בתחום הכושר והתזונה. הייחודיות בתכנית שלו, היא ההתאמה לכל אדם ואדם, וכל זה, מבלי הצורך לצאת מהבית.

שוחחנו עם מספר לקוחות של פחימה, וכולם סיפרו כי הקונספט המיוחד שינה להם את החיים. הם סיפרו כי בר המאמן הראשון שפגשו שדיבר אליהם בגובה העיניים, מבין לליבם, מבין את הקשיים של לרצות להוריד במשקל או להתמיד באימונים קשים, יודע איך לגעת ולדרבן, עד להגעה לתוצאה מושלמת, כאשר בר מדריך אותם בסבלנות אין קץ עד שהם פועלים נכון, ועל הזמינות עבורם בכל שאלה לאורך כל שעות היממה.

הצצנו גם באתר הרשמי של בר, בחלק קטן בלבד מעשרות תמונות של לפני ואחרי - השינוי היה מטורף ממש. גברים שהיו עם אחוזי שומן גבוהים, חזרו לעמוד זקוף עם בטן שטוחה כמו קרש וקוביות משורטטות. בחורות שהתביישו לחשוף את גופן, התגאו בגזרת הגוף המחוטבת שטיפחו לעצמן.

בר פחימה. יח"צ,
בר פחימה/יח"צ

כיצד הקסם עובד?

"כל מתאמן חדש מקבל שאלון התחלתי עם מעל 40 שאלות, שיגידו לי הכל על המתאמן. תשובות המתאמן לשאלון מסייעות לי לדעת בדיוק איזו תכנית לבנות כדי להגיע למטרת המתאמן בזמן המוקצב. מה הוא מקבל ממני לאחר מכן? את כל מה שצריך כדי להגיע למטרה. שום אבקת קסם או תה מחטב. תזונה מדויקת ומותאמת אישית, עם המון גיוון ואופציות. אימונים בהתאם לרמה, ליכולת, ולנגישות. איפה שרק ירצה. מעקב צמוד 24/7, עם ליווי אישי ומקצועי עד השגת המטרה".

שאלנו את בר כמה זה עולה. נדהמנו ממחיריו הזולים והגישה: "לאחר שלושה חודשים של אימון, אני מתחייב להחזר כספי מלא במידה והמתאמן לא היה מסופק מהתוצאות. אני מאמין שמי מגיע אליי מוכן להשקיע בעצמו ולהגיע למטרה שהוא שואף אליה. ואני מאמין בניסיון שצברתי בזכות המתאמנים שלי. לכן אין לי ספק שמי שיקשיב, ישיג את המטרה". אמר פחימה.

הופתענו ושאלנו, האם זה משתלם לו? בר השיב: "ממש אין לי בעיה עם זה, אני רואה מקרוב את התוצאות בשטח, יש לי אחוזי הצלחה של למעלה מ- 95, הכי קרוב לתעודת ביטוח שאני מכיר".

יש מספר מסלולים לבחירה, חודש של פעילות ללא התחייבות, מסלול לשלושה חודשים גם בעלות מוזלת, וגם עם התחייבות להחזר. כמובן שבר גם מציע מסלולי זוגות בעלות משתלמת יותר.

בר מחזיק באתר מרשים, שם יש מאגר גדול של מאמרים שהוא בעצמו כתב, מתכונים לאוכל בריא שניתן לשלב בדיאטה (מפרנץ' טוסט ועד מלאווח), סרטוני הדרכה לאימונים, ועוד המון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בר פחימה. יח"צ,
בר פחימה/יח"צ

כיצד הגעת למאות מתאמנים בגיל 20 בלבד?

"חלקם הגיעו דרך הרשתות החברתיות, וחלקם דרך פרויקטים מסוימים. יש כאלה שרוכשים באתר שלי תכנית כלשהי, שאין לי מושג איך הגיעו לאתר - ואז אני יוצר איתם קשר מיידי בוואצאפ לאחר הרכישה. רוב המתאמנים הם הפניות של מתאמנים אחרים. זה מה שאני הכי אוהב, עדות ממקור ראשון. לעולם לא אקח את זה כמובן אליו".

איך אתה יודע מה הנוסחה עבור כל מתאמן?

"לאחר שליוויתי אלפי אנשים באופן אישי והבאתי אותם למטרות הגופניות שלהם - אני מאמין בלב שלם שמצאתי את הנוסחה המושלמת עבור כל סוג גוף. אני מאמין במתאמנים שלי, הרי כל מי שפונה אליי רציני לגבי המטרות שלו. זו אחת מהסיבות שאני בעצם מתחייב לתוצאות והחזר כספי מלא במידת הצורך. אני בטוח שכל לקוח שיקשיב ויהיה רציני אכן יגיע לאיפה שהוא שואף להגיע".

בר פחימה. יח"צ,
בר פחימה/יח"צ

למה אונליין כשאפשר לשכור מאמן אישי צמוד?

"בתור מאמן אישי בעברי, ומאמן אונליין בזמן זה, אני יכול להעיד מניסיון על האפקטיביות של אונליין אל מול אימון פרונטלי. יתרון ראשון הוא מהפן הכלכלי. רוב האנשים יצטרכו בין 2-3 אימונים בשבוע על מנת להתקדם, ואימון אישי איכותי לא ירד מאיזור 100 שקלים לאימון. יתרון שני בוהק הוא חוסר התלות. כלומר, המתאמן לא יצטרך להיות מוגבל ע"פ לו"ז של מאמן אחר - ויוכל לקבוע לעצמו שעות/ימים על פי העדפה. יתרון שלישי הוא זמינות המאמן 24/7 עבור הלקוח. אימון אישי הוא שירות יקר ולכן, ברגע שלקוח נמצא עם המאמן, הוא מצפה שהמאמן לא יגע בטלפון ויהיה רק איתו ובצדק. אך מה עם כל שאר הלקוחות של המאמן שצריכים תמיכה והכוונה? באונליין זה לא קורה''.

יש לנו עוד מספר שאלות כלפי בר והתהליך שלו, ואנו בטוחים שגם לכם. לכן אם התעניינתם בעבודה עם אחד ממיטב המומחים בתחום שיקח אתכם לשיא - אל תהססו ליצור קשר. בר זמין 24/7 לכל שאלה, אך ייתכן שהאתר שלו כבר יענה לכם על הכל.

צוות המומחים שלנו יצא בתחושת יעילות גבוהה מהפגישה עם בר פחימה. על התוצאות של הצוות שלנו כבר תשמעו בכתבה הבאה, אחרי שנסיים שלושה חודשים עם פחימה. "השאיפה היא לגדול ולהגיע לכמה שיותר אנשים, לקחת אנשי תחת חסותי וללמד אותם בבוא הזמן, אני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים בעתיד". סיכם פחימה.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: info@barpahima.co.il

טלפון: 050-760-5259

בשיתוף בר פחימה, בשיתוף בר פחימה
  • עוד באותו נושא:
  • אימון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully