וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבל שטראוס: פתרון בעיות בטיחות במקום אחד

בשיתוף ארבל שטראוס, בשיתוף ארבל שטראוס

17.6.2020 / 14:45

המודעות לבטיחות ונגישות בחניונים, מבני ציבור ותעשיה תוך שיפור חווית המשתמשים בהם צוברת תאוצה. תאורה, סימון, נגישות ובטיחות נסיעה, לצד עמידה בתקנים שונים שנאכפים יותר ויותר, הם הסטנדרט החדש אליו שואפים ומתכווננים היזמים ובעלי המבנים והמפעלים ברחבי הארץ

ארבל שטראוס. יח"צ,
ארבל שטראוס/יח"צ

חברת ''ארבל שטראוס'' הוקמה בשנת 2007 על ידי עמרי ארבל ועפרי שטראוס, תחילה כחברה המתמחה בתחום ניקיון חניונים. תוך זמן קצר זיהתה החברה את הצורך במוצרי בטיחות בחניונים ובאתרים רבים בהם עבדה והחלה בייבוא של מגוון מותגים מובילים ממיטב היצרנים בעולם. כיום, ''ארבל שטראוס'' נחשבת לפורצת הדרך בתחום אביזרי הבטיחות, ציוד לחניונים, פסי האטה, נגישות והגנות ומיגונים בישראל.

בשיחה עם עומרי ועופרי, הם מספרים: "כל מוצר שאנו מייבאים מגיע מתוך צורך ודרישה המגיעים ממעגל הלקוחות שלנו. כל מוצר או סדרת מוצרים חדשים, מרחיבה את השירותים אותם אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו ובכך גם חושפת אותנו ללקוחות חדשים. חשוב לנו לתת מענה מקצועי ומקיף לכל לקוח באשר הוא, בין אם מדובר בחניון, מפעל, רשת שיווק קמעונאית, מבני ציבור ומרכזי קניות, אצלנו הלקוחות יודעים שהם ימצאו מענה לכל צורך שלהם.

ארבל שטראוס. יח"צ,
ארבל שטראוס/יח"צ

"לדוגמא: מרכז קניות שפנה אלינו לצורך שיפור הסדרי התנועה על ידי התקנת פסי האטה או מעצורי חניה, מצא את עצמו רוכש מאתנו מוצרי נגישות, מוצרים למניעת החלקה, ביתן לשומר ומתקן חניה לעגלות הסופר. אנו מאמינים שמתן מענה כולל ומלא בכל אתר בו אנו נמצאים, זו הדרך הנכונה לצמיחה והתפתחות של החברה. מצב של WIN WIN. "

עם השנים והניסיון לצד התרחבות מעגל המוצרים, לחברה כיום מרכז לוגיסטי המרכז בתוכו תחומים רבים. מבין התחומים בהם החברה מתמחה, ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרי בטיחות לחניונים מתוצרת EVELUX כגון פסי האטה, מעצורי חניה ומראות פנורמיות לצורך שיפור הבטיחות באתרים שונים.

מגוון ביתני שמירה ושירותים ניידים, אשר נדרשים כיום כחלק מחוק השומרים ושיפור התנאים לשומרים באתרים השונים.

מוצרי נגישות כגון משטחי אזהרה ופסים מובילים ללקויי ראיה וכן מאחזי יד שונים הנדרשים ע"פ חוק להנגשת מבנים.

מוצרים למניעת החלקה של מיטב היצרנים בעולם, מחברי מתכת מודולאריים לבניית קונסטרוקציות מבית INTERCLAMP אנגליה.

מגוון סוגים של הגנות ומיגונים למערכות מידוף במפעלים ולשמירה על העובדים באתרי העבודה וכן הגנות ומיגונים לקירות בתוך בתי חולים ומוסדות של המותג ARFEN.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ארבל שטראוס. יח"צ,
ארבל שטראוס/יח"צ

כל המוצרים, למעט מוצרים CUSTOM MADE, מסופקים במהירות ממחסן החברה תוך זמן קצר, זאת בזכות צוות לוגיסטיקה המחולק למחלקת משלוחים ומחלקת התקנות שמקפידים על שרשרת אספקה יעליה ומהירה.

יתרון נוסף לעבודה מול החברה הינו שבארבל שטראוס דוגלים בהתאמת המוצר הנכון ללקוח תוך אופטימיזציה לתנאי השטח והתקציב של הלקוח. "כמעט ולא תמצאו אצלנו סוג אחד של מוצר. לצורך העניין אם מפעל מעוניין למגן את מערכות המידוף והמכונות בשטחו, חברתנו תדע לתת לו מספר אופציות והלקוח יוכל לבחור את המוצר המתאים לו בהתאם לתקציב העומד לרשותו וצרכיו המדויקים." כך מתארים עומרי ועופרי.

בנוסף לציוד הבטיחות לחניונים, לחברה מבחר גדול של מוצרי בטיחות המתאימים לשטחי תעשייה כגון מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ושטחי תפעול, בהם יש צורך להגן על העובדים ועל המכונות שבאתר, אשר נמצאים בסכנה מתמדת עקב עומס התנועה.

ארבל שטראוס. יח"צ,
ארבל שטראוס/יח"צ

חברת ארבל שטראוס יודעת לתת שירות לכל לקוח באשר הוא. בין אם מדובר בפרויקטים ציבוריים, חברות פרטיות או כל גוף אחר, או בין אם מדובר בלקוח פרטי שמבקש לרכוש מוצר ספציפי אליו לחניה, בארבל שטראוס הוא יוכל לקבל שירות.

מעבר לאיכות המוצרים ולהתאמתם לשוק הישראלי, הייחודיות של חברת ''ארבל שטראוס'' טמונה בשירות המוענק ללקוחותיהם. החברה חרטה על דגלה את נושא השירות כנדבך מרכזי. בנוסף למענה הטלפוני, החברה מעסיקה סוכני שטח הפזורים בכל חלקי הארץ ומסייעים ללקוחות. ברוב המקרים, תוך 24 שעות כל פנייה מטופלת וסוכני השטח מגיעים אל הלקוחות. השירות המוענק בחברה מספק מעטפת שלמה ללקוחות, החל מרמת הייעוץ, אספקת המוצרים האיכותיים ביותר באמצעות מלאי גדול ועד להתקנה בשטח על ידי נציגי החברה.

במבט לעתיד, בחברה לא נחים על זרי הדפנה ושואפים לגדול ולהתפתח, על כך מספר עומרי ארבל "אנחנו מסתובבים בתערוכות בעולם. מביאים טכנולוגיות חדשות, מוצרים חדשים, מגדילים ומפתחים את המוצרים של מחר, על מנת לתת את המגוון הגדול ביותר של המוצרים בטווח המחירים הטוב ביותר."

ליעוץ והזמנות 072-3940395

לקטלוג המוצרים

בשיתוף ארבל שטראוס, בשיתוף ארבל שטראוס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully