וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידורית Proxtone Air3000 Premium - האם ניתן לשחזר את ההצלחה?

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

17.6.2020 / 14:08

מותג Proxtone משיק דגם חדש בסדרת Air הפופולארית, עם דגם שנקרא Air3000, לקחנו את הבידורית הזו לנסיעת מבחן... התוצאות מחמיאות...

Proxtone Air3000 Premium. מרכז הסאונד,
Proxtone Air3000 Premium/מרכז הסאונד

היום נדבר על מוצר חדש המגיע מחברה שאנו מכירים לא מכבר, הבידורית Air3000 החדשה של Proxtone היא בידורית עוצמתית ואימתנית המצוידת הוופר במידת 15 אינצ'ים וטוויטר במידה 1.5 אינצ'ים, היא מצויידת בכל התוספות ואפשרויות החיבור העדכניות, נוסף על כך מצורפים שני מיקרופונים אלחוטיים בתצורת UHF האיכותית יותר. וכמובן כל אלו מופעלים באמצעות סוללת ליתיום איכותית המספקת עד 10 שעות עבודה.

כבר יצא לנו להכיר בעבר את בידוריות Proxtone, וכמה ממוצריה שינו לגמרי את הצורה שבה אנו מסתכלים על בידורית.

(ראו כאן קטלוג ומחירון בידורית מהיבואן)

בפתיחת האריזה אנו רואים את החלק העליון של הבידורית, הבידורית עצמה די גדולה בהתאם למידות האלמנטים שבה, באחורי הבידורית נמצאים כל החיבורים מחוונים וחוגות, כל אלו נועדו לחיבור מוצרים שונים כמו מחשב או סמראטפון לבידורית וכמוכן לחבר את ה- Air3000 דרך Bluetooth או הזנת usb עם שירים או קטעי קול.

בחלקה העליון ישנה ידית נשיאה טרולי הנמשכת החוצה ומסייעת מאוד בניוד הבידורית ממקום למקום.
בתחתיתה מצויידת הבידורית בשני גלגלים איכותיים וכמובן במקום יעודי לחצובה, כדי להעמיד את ה- Air3000 בגובה אופטימלי.

Proxtone Air3000 Premium. מרכז הסאונד,
Proxtone Air3000 Premium/מרכז הסאונד

שימוש ראשוני

בחיבור ה- Air3000 מיד ניעורה הבידורית לחיים וניגשנו להשמעה של מוזיקה וסרטונים דרך חיבורי האודיו הכוללים חיבור aux, חיבור USB, וכמובן Bluetooth, וכרטיס זיכרון, כל החיבורים עבדו מיד וכראוי, הסאונד הבוקע מן הבידורית מגיע לרמות עצמה מחרישות אוזניים, האיכות גם היא נשמרת ברמה גבוהה מאוד במיוחד בהתחשב שמדובר על בידורית, שני המיקרופונים המצורפים מרגישים איכותיים למגע ואכן גם הצליל הנובע מהם מאוד מדויק וחף מזיופים מיותרים, ניתן לכוון את המיקרופונים ואת הסאונד באופן כללי באמצעות החוגות באחורי הבידורית, אחרי שעשינו זאת אנו מקבלים תוצאה מרהיבה והסאונד נשמע מלא וחם, וכמובן עוצמתי בהתאם, הבידורית הזו כמו קודמותיה מבית Proxtone תהיה להיט גדול בערבי קריוקי ומוסדות חינוך, היא נוחה ופשוטה מאוד לתפעול ועם זאת חזרה ואיכותית מאוד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שורה סופית

אחרי שימוש לא קצר בכל תכונות ה- Air3000 ניתן לומר בפה מלא שבחברת Proxtone עשו זאת שוב, הבידורית עמדה בכל המבחנים שלנו באומץ וגבורה וביצעה אותן על הצד הטוב ביותר, העצמה של ה- Air3000 באמת מרהיבה והיא מסוגלת להגביר חללים מאוד גדולים בסאונד איכותי, המיקרופונים המצורפים גם הם מראים יכולת גבוהה ומתפקדים לא פחות טוב ממיקרופונים אחרים נחשבים יותר.

כמוכן דבר נוסף שחשוב לציין, חיי הסוללה, בחוברת המוצר כתוב עד 10 שעות, ובכן, אנחנו הצלחנו להחזיק עם הבידורית 7.5 שעות של עבודה, בהחלט מספר קרוב מאוד למה שהיצרן הצהיר.

בסופו של דבר כל מי שמחפש ערכת קריוקי, בידורית או מערכת הגברה איכותית ועוצמתית, ומחפש מוצר עמיד ואמין המצוייד בכל הדברים הנחשקים, אז ה- Air3000 החדש מבית Proxtone הוא המוצר בשבילך.

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully