וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידורית מקצועית Spirit 2000 - בידורית קריוקי חזקה ואיכותית !

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

17.6.2020 / 11:50

לקחנו למבחן את ה- ספיריט 2000 וניתן לקבוע כי זו בידורית קריוקי מקצועית, חזקה ואיכותית שנותנת מענה למגוון סוגים של אירועים

Spirit 2000. מרכז הסאונד,
Spirit 2000/מרכז הסאונד

סדרת Spirit (ספיריט) של חברת Proxtone היא מבין אחת הסדרות הנמכרות ביותר בתחום הבידוריות. האהדה של הלקוחות כלפי המוצרים של החברה ברורים לכל חנות סאונד והגברה. הפעם החלטנו לסקור את אחד מהדגמים החדשים של החברה Spirit 2000 - האם הדגם הזה ממשיך את המורשת המכובדת של הסדרה? יצאנו לבדוק!

על הדגם

אז מה בעצם אנחנו מצפים לקבל? דגם Spirit 2000 היא למעשה בידורית קריוקי ניידת מקצועית עם נתונים די מרשימים. למעשה זו מערכת הגברה ניידת עם עוצמה של 600 וואט, אלמנט וופר של 12 אינץ', ומגוון מצבים שונים. בזכות המצבים השונים שיש לבידורית זאת, מגוון רחב של לקוחות מכל הסוגים יכול להשתמש במוצר לשימושים שונים. הדגם הוא די קומפקטי ונייד, הוא מתאים לשימוש מחוץ לבית, למקומות מוסדיים, לבמות גדולות וכן הלאה… הבידורית היינה בידורית נטענת, ובכל טעינה מלאה זמן העבודה ללא חשמל הוא עד 10 שעות.

Spirit 2000. מרכז הסאונד,
Spirit 2000/מרכז הסאונד

יתרונות

• משקל - בהרבה מהמקרים, ככל שעוצמת הוואט גדולה יותר כך גם משקל הבידורית תהיה כבדה יותר. דגם זה נועד לאלו שעוברים ממקום למקום, ואינם רוצים להיות תלויים בעזרתם של אנשים אחרים. משקל הבידורית הוא רק 12 ק"ג. בנוסף, לבידורית זו יש ידיות נשיאה נוחות, ועגלת טרולי המאפשרת לנו לנוע ממקום למקום. הבידורית קומפקטית ומתאימה לרכבים.

• סוללה אמינה - הבלאי של סוללות נטענות יחסית מאוד גבוה. בעזרת טכנולוגיה חדשנית, חברת Proxtone מבטיחה לנו סוללה אמינה שערכה לא יורד גם לאחר מספר לא מבוטל של טעינות. הטעינה מהירה ומבטיחה לנו שימוש של עד כ 10 שעות.

• מצבים - לבידורית חיבורים שונים ומגוונים המאפשרים לנו לחבר מגוון רחב של מחשבים, כלי נגינה, מיקרופונים, מיקסרים ועוד… בנוסף, לדגם זה יש אקולייזר מובנה ומיקסר מובנה. הבידורית יכולה לשמש גם להרצאות, ומצד שני יכולה להתאים גם לנגנים על במות גדולות. מוטב לציין, עם רכישת הבידורית תקבלו גם זוג מיקרופונים אלחוטיים מסוג UHF.

• מיקסר - לדגם זה יש מיקסר מובנה בעל 4 ערוצים. ניתן גם בקלות לחבר את הבלוטוס ולהפעיל מוזיקת פלייבק, יש מצבים שונים כמו "Voiceover" המאפשר לנו לשיר לצלילי הפלייבק. יש מצב סרטים, ומצב נגינה כמו כן.

חסרונות

• סוללה - אמנם מדובר על סוללה איכותית, אך כמו ברוב הבידוריות היום בארץ ובעולם, כאשר הסוללה מגיעה לסיום, איכות הסאונד יורד מעט, זה לאו דווקא מתבטא באיכות הצליל אלא בעוצמתו.

• זיופים - לדגם זה יש הרבה זיופים. לכן, כדי להיות בטוחים בכך שאתם רוכשים את המוצר המקורי, עליכם להגיע לחנות סאונד והגברה אמינה. תוכלו למצוא מגוון רחב של בידוריות גם במקומות שאינם מתמחים כלל בתחום ההגברה. בחירת מקום הרכישה חשוב לא פחות מבחירת הדגם עצמו.

מפרט טכני

דגם: Spirit-2000

עוצמה: 600W

אלמנט (וופ'ר): 12 אינץ'

בידורית נטענת: יש

זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות

כניסת USB: יש

בלוטוס: יש

מיקרופון אלחוטי: 2 מיקרופון אלחוטי UHF

מדונה אלחוטית: אופציה

אפקטים (אקו,דיליי…): יש

אקולייזר מובנה: יש

מיקסר מובנה: יש

כניסת LINE: יש (1)

יציאת OUTְ: יש

כניסות למיק' נוספים: יש

שלט רחוק: יש

חיבור לסטנד רמקול: יש

עגלה טרולית (+גלגלים): יש

משקל: 10 ק"ג

מאפיינים יחודיים: בידורית ניידת אמינה חזקה במיוחד עם סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

Spirit 2000. מרכז הסאונד,
Spirit 2000/מרכז הסאונד

מסקנות

חברת Proxtone היא מבין החברות הוותיקות בתחום, ועד היום עומדת בראש הרשימה. הסיבה לכך היא שהחברה יודעת להנגיש את המוצרים שלה לכלל האוכלוסייה. מחיר הבידורית הוא כ 2,490 ש"ח, (ראה באתר היבואן) אומנם לא זול במיוחד, אבל מחיר נגיש לכל כיס בהתייחס לעודה שמדובר בבידורית חזקה ומקצועית.

היתרון בבידורית הוא שהיא מקצועית וחזקה ויכולה להתאים למגוון רחב של מצבים, יכולה לשרת אתכם כבידורית ניידת, ומצד שני יכולה גם להיות בידורית תלויה. ההפעלה של הבידורית מאוד פשוטה, ההגדרות מתעדכנות באופן אוטומטי, והכל עובד על שלט רחוק. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא ללחוץ על Play ולהתחיל להנות!

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully