וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור המומחים בחר את המרכז המסחרי המושלם: "קסטרא" חיפה

בשיתוף קסטרא, בשיתוף קסטרא

17.6.2020 / 11:12

מסעדות נהדרות, מלון עסקי וזוגי מהשורה הראשונה, חנויות מקסימות, מרכזי בריאות, ספורט וטיפולים, בוטיקים יחודיים תכשיטים מלאכת יד. "קסטרא" חיפה מציג את הפינה השפויה והנעימה בתוך ים הקניונים התזזיתיים. מרחב אישי מוגן, בטוח וקסום

קסטרא. דניאלה,
קסטרא/דניאלה

מערכת "המומחים" סקרה בשבועות האחרונים את הקניונים ומרכזי המסחר במדינה על מנת לדווח לכם על בחירתה האישית. החזרה לשגרה גרמה לקהל לנהור אל אלפי מרכזים מסחריים תזזיתיים וסואנים שעלולים לסכן את בריאותנו. אחת מחברות המערכת הציעה לקפוץ לחיפה כדי לבקר ב"קסטרא".

האמת היא שלרובנו זו הייתה הפתעה מחוץ לתחום. לא חשבנו להצפין לחיפה ולא הכרנו את המרכז המסחרי שבשנת 2000 נפתח בקול תרועה גדולה כמרכז לאומנות.

מאז עברו הרבה גלים בחוף הכרמל של חיפה, המון דברים קרו בעיר הנמל היפה הזו באופן כללי. יצרנו קשר עם המנכ"לית ניצן מרסיאנו ונעזרנו בה על מנת להתרשם.

ניצן מרסיאנו. אבנר אדרי,
ניצן מרסיאנו/אבנר אדרי

את הביקור ב"קסטרא" פתחנו ברגל ימין מבחינת חניה. החניון המרווח מאפשר גישה קלה ונוחה למתחם. מיקום המרכז בכניסה הדרומית לחיפה עושה את החיים נוחים ויעילים. מכביש 2 ממש בכניסה לעיר, שלוש דקות ואתם בחניון המוצל.

במרכז מקפידים מאוד על נוהל קורונה ובודקים חום, משתמשים בכפפות ומסכות ושומרים על הבריאות.

הקהל החיפאי אוהב מאוד את המקום. בגלל המרחב העצום, השקט, האפשרות להסתובב ולקנות ללא לחץ ובלי עומס רב, הפכו את "קסטרא" למקום בילוי וקניות שאלפים מעדיפים.

זהו מרכז מסחרי שמשלב בתוכו את המסעדות הכי מצליחות בחיפה, איטלקית, אסייתית, עיראקית-בייתית. גילינו שם חנויות בוטיק אינטימיות ואישיות שאין במקום אחר, קליניקות ומרפאות מומחים. המרכז מעניק מענה לשכונות החדשות שנבנו במהירות ביישובי מישור החוף, בכניסה לחיפה ובסביבות טירת הכרמל. נראה שהקהל שמגיע ל"קסטרא" מורכב גם מחובבי אמנות. מוזיאון "קסטרא העתיקה" מגלה ממצאים ארכיאולוגיים מחורבות "קסטרא" שהתגלה בקרבת המרכז מהתקופה הביזנטית.

25 דונם שבהם הושקעו 200 מיליון ₪ יקבלו בקרוב חיזוק משני מגדלים לדיור מוגן שיוקמו בשנים הקרובות. הבעלים החדשים של המתחם, "ש.מ.ר.פ השקעות" רכשה את המתחם ואת זכויות הבנייה לא מזמן.

המרכז תוכנן בידי האדריכל עוזי גורדון. לאורך קירו החיצוני יש תמונת קיר גדולה עשויה אריחי חרסינה בה מתוארים סיפורי אדם וחווה. אריק בראוור האומן האוסטרי ייצר במקום גם ציור כיפה אדיר בתקרה, שם מתוארים משלי שלמה.

המרכז מאוכלס גם בסניף הדגל של רשת הקניות "סטופ מרקט", בקליניקות של קופת חולים "מכבי" ו"מאר", ד"ר אלמן ועוד. יש במקום שתי מספרות שעובדות חזק - ז'ק ואנט הוותיקים וילד הפלא של עולם עיצוב השיער הישראלי, אבי כהן.

אמן הזכוכית גנדי והצייר שמעון גוזלן פועלים ויוצרים בסטודיו שנגיש לקהל ובית הקפה המקומי, my coffee מגיש ארוחות בוקר משובחות.

את פגישת המבוא לביקור קיימנו במלון שנמצא בתוך המרכז הקסום, מלון "לה קפלה". גילינו מלון בוטיק עסקי בסטנדרט גבוה. בצמוד למתחם ההיי טק של מת"מ ובמרחק שלוש דקות נסיעה מחוף הים tsnלתפארת על פי כל החידושים הטכנולוגיים בסצינת התיירות. הנוף מהחלון? ים או הר, אין איך ליפול שם, הכל יפה עד כדי עצירת נשימה. מה מכיל המלון? חדר כושר, מתחם טיפולים, טרקלין עסקים ואולם כנסים מפואר, אלה מאפשרים לבצע שם פעילות עסקית ענפה. מדובר במלון קטן, אינטימי ומדוייק מאוד למי שרוצה לסיים יום עסקים ולנוח בשלווה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קסטרא. איתי סיקולסקי,
אווירה בינלאומית של עיצוב/איתי סיקולסקי

היזמים החיפאים דוד ומשה בארי הביאו לחיפה אווירה בינלאומית של עיצוב, שירות והשקיעו מחשבה באוסף מרשים של יצירות אמנות המלוות את האורח לכל אורך הסיור במתחם המלון.

בימים אלה בהם אין תיירות עסקית נכנסת לארץ, מכוון המלון לעבר זוגות שרוצים למצוא שקט וגיוון של חופשה בחיפה. במלון מארגנים סיורים קולינריים למתחמי האוכל המובילים בחיפה - השוק, ואדי נסנס, נמל חיפה ועוד. באחרונה התארח במלון השף המוביל יוסי שטרית שנהנה לגלות את מסעדות העיר המגוננות והשוקקות.

המלון מציג תכנית בילוי באווירה קוסמו פוליטית, מלאת טעמים, צבעים וריחות. הקרבה לאצטדיון הכי מפואר וחדש בישראל: סמי עופר, לחוף הים, למועדון "זאפה" ששב לפעול מאפשרים תפקוד קליל ונוח, הכל קרוב.

אפשרות מעניינת אחרת שמציגים במלון היא אירוח פלוס ארוחת ערב במסעדות שבמתחם "קסטרא". שתי המסעדות הפועלות שם, דקה הליכה מהמלון, נחשבות למובילות בעיר הכרמל.

"מינה טומיי" היא מסעדה אסייתית מובילה שמצליחה בתל אביב וקנתה לעצמה אלפי חסידים בחיפה וסביבותיה. "רפאלו" נחשבת לדעת רבים כאחת משלוש המסעדות האיטלקיות הכי טובות בארץ כרגע. החבילה שמציג המלון יאפשר לכם לאכול באחת או שתיים במחיר מצוין.

למתבודדים... השף ארז גולקו יוכל להכין ארוחת פיקניק לצורך בילוי נפלא על גג המלון בשקיעה או סל פיקניק מושקע לקחת איתכם לשפת הים. ניתן לשלב אימון ספורטיבי וביקור במקדש הבהאים שהוא אטרקציה עולמית.

מכון הפיזיותרפיה של פיני שרון הוא הבולט והמפורסם בחיפה. פיני הוא מומחה אדיר ומנוסה לפציעות ספורט ובכלל. המכון קיים מ-75' ושרון עצמו שימש במשך 35 שנה למנטור של קבוצות מכבי חיפה בכדורגל ובספורט לענייני רפואת ספורט ופיזיותרפיה. המכון עובד עם משרד הביטחון, קופות החולים השונות, חברות ביטוח ואגודות ספורט.

פיני שרון. יח"צ,
פיני שרון/יח"צ

אנשים עם כאבים כרוניים, נפגעי תאונות דרכים, פציעות ספורט שונות, כל אלה ממלאים את המכון האינטימי מדי יום, שישה מטופלים גג בעת ובעונה אחת לצד ציוד חדשי וטכנולוגיה מתקדמת.
את שרון אני מכיר מילדות, הוא נערץ בחיפה ובארץ בכלל בשל יעילותו והבנתו בפציעות מכל סוג ובטיפול בכאבים כרוניים. אני מכיר עשרות אנשים שהגיעו אליו כדי להשתקם מניתוחים אורתופדיים, שברים, נקעים וכו'. במכון מטפלים בחשמל, גלי הלם להפחתת כאב, אולטרא סאונד, לייזר, דיקור, עיסויים ותרגילי אימון שונים ומגוונים.

פיני נמצא כבר שנה ב"קסטרא", פגשתי אצלו השבוע לקוחות שקבלו הפנייה מרופא לצורך פיזיותרפיה וכרגיל, ספורטאים מקצוענים וחובבנים, נפגעי פעילות ספורטיבית.

מניסיון - מעולם לא פגשתי בעל מקצוע טוב ממנו. האבחנה שלו לגבי פציעות ספורט הן מתנה וכישרון משמיים.

בשיתוף קסטרא, בשיתוף קסטרא
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully