וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויית רכיבה בטוחה ומפתיעה בחיפה על קורקינט חשמלי

בשיתוף cityrunner, בשיתוף cityrunner

17.6.2020 / 10:37

עם משטח עמידה מאורך, כידון ומנוע חשמלי קטן, אפשר להגיע לכל מקום. הקורקינט החשמלי סחף משתמשים רבים כשהוא מעניק נסיעה מהנה, פשוטה וחסכונית. הכלי, שבעבר דרש לא מעט עבודת רגליים, הפך לאחד הפופולאריים בישראל ויש לנו חדשות - הוא צולח גם את העליות הקשות של חיפה

cityrunner. יח"צ,
קורקינטים חשמליים/יח"צ

חיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל, ידועה במאפיינים ייחודיים ואחד מהם הוא העליות החדות. מהצ'ק פוסט שבתחתית ועד לשכונת אחוזה שבחלקה העליון של העיר, עוברות עליות רבות. שלא כמו ערים שטוחות בהן ניתן לטייל בנינוחות ברגל, את חיפה עדיף לחוות בנסיעה.

נסיעה בקורקינט חשמלי בחיפה

בשנים האחרונות אפשר לראות עליה בפופולאריות של הקורקינטים החשמליים. הם קטנים, קומפקטיים, נוחים לשליטה ויכולים לנוע במהירות של עד 25 קמ"ש. דגמים איכותיים ובעלי מנוע מתאים יוכלו לטפס גם את העליות של חיפה, אך כדי שיצלחו את המשימה חשוב לבחור קורקינט חשמלי מתאים.

בבחירת הקורקינט החשמלי נרצה לשים לב למספר פרמטרים: הספק, משקל, טווח נסיעה, בלמים, צמיג ובטיחות. לא כל קורקינט חשמלי מתאים לכל אחד וקורקינט חשמלי שיתאים לתל אביב לא בהכרח יתאים לחיפה.

בחירת קורקינט חשמלי המתאים לדרישותינו

בבחירת הקורקינט החשמלי המתאים לנסיעה יש לבחון מספר קריטריונים. יש לציין כי אין כלי אחד שמתאים לכולם אלא יש כלי איכותי שמתאים לציפיות ולדרישות האישיות. ישנם הבדלים בנתונים האישיים ובהם הגובה והמשקל וכן בנתוני הנסיעה ובהם המרחק הנדרש והעליות (כמו בחיפה או בירושלים).

הספק

קורקינט חשמלי הוא כלי תחבורה וככזה יש לכל דגם הספק משלו. מהירות הכלי יכולה לנוע בין 15 קמ"ש ולהגיע עד ל-25 קמ"ש. המשקל האישי יכול להשפיע על יכולת ניצול ההספק ובמקרה של נסיעה בחיפה, העליות המאתגרות דורשות את המנוע המתאים. בבחירת ההספק יש להתייחס לנתוני השטח בהם צפויה להתבצע הנסיעה והמשקל האישי.

משקל הקורקינט החשמלי

הקורקינט החשמלי מתקפל בדרך כלל בקלות לצורך אחסון נוח. במידה ויש צורך לעלות עם הכלי במדרגות, חשוב לבחור במשקל שאפשר יהיה לשאת אותו. יש לבדוק בחנות את נוחות הקיפול ולהתנסות בהרמה שלו כדי להבטיח שהוא יהיה שימושי ביום יום.

טווח נסיעה

לפני רכישת קורקינט חשמלי ובחירתו יש לחשוב על המרחק שהוא יגמע מדי יום. הטווח שקורקינט חשמלי יכול לנוע בטעינה אחת ינוע בין 20 ק"מ ועד ל-55 ק"מ, תלוי בסוללה. אפשר להבין כי הציפיות האישיות ואופן השימוש נחוץ לנו הוא זה שיקבע איזה מבין הקורקינטים החשמליים יתאים לנו ביותר.

צמיגים

הצמיגים של הקורקינטים החשמליים יכולים לנוע במידות שונות שמתחילות ב-''6 ועד ל-''12. באופן כללי אפשר להגיד כי ככל שהצמיג רחב יותר כך חוויית הנסיעה רצופה, נוחה ובטוחה יותר. בנוסף לגודל של הצמיג נסתכל על החומר מהם הם עשויים ואפשר לחלק אותם לצמיגי גומי מלא, גומי ללא מילוי ופלסטיק. צמיגי הגומי המלא לא מתפנצ'רים והרכיבה בהם מרגישה חלקה לעומת האחרים. אין זה אומר שהם תמיד הכי טובים אלא שיש לתת על כך את הדעת ולבחור את הצמיג המתאים לחוויית הנהיגה שנרצה לחוות.

בטיחות ואמינות

בכל הנוגע לבטיחות על הקורקינט החשמלי - אין להתפשר. כלל ראשון הוא לשמור על עצמנו, להקפיד על שימוש בקסדה ואמצעי הגנה מתאימים. יש להשתמש רק בנתיבים המיועדים לכך ולהעדיף מהירות איטית בשליטה גבוהה על פני מהירות גבוהה בשליטה בינונית. בבחירת הכלי, יש לשים לב כי הוא קיבל את כל האישורים הנדרשים ושהוא עומד בתקנים הישראלים. במעמד הרכישה יש לשאול על פעולות התחזוקה הנדרשות ולהקפיד למלא אחר ההוראות ובכך למנוע פגיעות, בעצמנו ובאחרים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צאו לדרך, היא קצרה יותר, נקייה יותר וזולה יותר כאשר יש לכם קורקינט חשמלי

רכיבה על הקורקינט החשמלי דורשת הקשבה לכללי הבטיחות. חבישת קסדה ואמצעי הגנה משלימים, נסיעה בנתיב המתאים וקורקינט חשמלי מאושר לשימוש ומתוחזק, הם הבסיס. בחירה של הכלי הנכון בהתחשב בצרכים והנתונים האישיים, תאפשר לעלות גם את העליות החדות של חיפה ולהגיע לכל יעד, בלי להזיע ובנינוחות.

בבחירת הכלי שישמש אותנו בשנים הקרובות יש להתחשב בצרכים האישיים ולזכור כי מה שנכון לאחד לא בהכרח נכון לאחר. קורקינט חשמלי מתאים, תחזוקה על פי ההוראות, נסיעה אחראית ותשומת לב לסביבה. ברגע שכל אלו מתקיימים אפשר לצאת לדרך ואפילו מומלץ.

בשיתוף cityrunner, בשיתוף cityrunner
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully