וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליניקה שמחזיקה בסודות הרפואה הטבעית כבר ארבעה עשורים

בשיתוף חזן רפואה טבעית, בשיתוף חזן רפואה טבעית

17.6.2020 / 9:53

הוא התחיל בכלל בתור עובד הוראה אך לבסוף מילא את בקשתו של אביב והפך למטפל ברפואה משלימה

רפואה טבעית. יח"צ,
רפואה טבעית/יח"צ

בעשור האחרון עולם הרפואה הטבעית תופס מקום נכבד בקרב רבים אשר מבקשים לטפל בעצמם בדרכים אלטרנטיביות או כטיפול מקביל לרפואה הקונבנציונלית. על היתרונות הרבים של הרפואה הטבעית נכתבו כבר אלפי מילים אולם אם צריך לתמצת זאת למשפט אחד אפשר להגיד כי זו אינה מעוניינת לטפל בסימפטום בלבד, אלא לרפא מהשורש.

כדי לקבל תמונה רחבה יותר על עולם הרפואה הטבעית, מפיק חבר מערכת "המומחים" יצא לפגוש את יעקב חזן, הבעלים של קליניקה ייחודית בשם " חזן רפואה טבעית". הקליניקה מתמחה בטיפולים לריפוי זיהומים כבר קרוב ל-20 שנה, הוא התרשם ממספר פתרונות מעשיים ששינו את חייהם של רבים.

רפואה טבעית. יח"צ,
רפואה טבעית/יח"צ

יעקב חזן כלל לא תכנן כי יום אחד עיקר פועלו יהיה קשור לטיפול בזיהומים, את חייו המקצועים החל בתחום החינוך וההוראה כאשר בין היתר היה מנהל של חטיבת ביניים, אולם אביו שבמשך עשרות שנים העביר ושימר ידע שעבר במשפחה במשך דורות והציל אלפים, ביקש ממנו אין ספור פעמים כי יצטרף אליו כדי שהידע שצבר לא יילך לאיבוד.

מסע הלחצים עשה את שלו וכיום יעקב ביחד עם אשתו שהתמחתה אף היא בתחום, כולל לימודי נטורופתיה, הרבליסט קליני, צמחי מרפא, שמנים אתרים ותזונה משתפים פעולה בקלניקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רפואה טבעית. יח"צ,
רפואה טבעית/יח"צ

ישנם טיפולים שבהם הקליניקה מתמחה, על שניים עיקריים סיפר לי יעקב: "הטיפול הראשון והעיקרי שאנחנו מעניקים מתמקד בשושנה ברגל, זו מופיעה כאשר נוצר זיהום תת עורי. כיצד זה יכול לקרות? יעקב הסביר, "נכנס חיידק לרגל מסדקים, גירודים, עקיצה או מפטריות בציפורניים. בדרך כלל הגוף מתגבר על החיידק אבל אם הרגל חלשה החיידק מתיישב ומתחיל זיהום. ברוב המקרים החולשה ברגל היא על רקע של סטרס הנובע מחוסר שינה ולחץ, ישנם מקרים שהרקע הוא בגלל בעיה של זרימת דם ברגל סוכרתית, אי ספיקת לב או אי ספיקת כליות. ונגרם זיהום שמלווה באודם, נפיחות, כאב וחום, זה יכול להגיע לאשפוז של מספר שבועות.

"הרופאים בדרך כלל נותנים אנטיביוטיקה כדי לטפל בבעיה, אבל זו רק מונעת שהזיהום לא יעלה למעלה וכלל לא מתעסקת בשיקום של כלי הדם וגם לא במערכת הלימפה שניזוקה או בנפיחות שנוצרת לא פעם לאחר שושנה ופה אנחנו נכנסים לתמונה עם טיפול משלים.

רפואה טבעית. יח"צ,
רפואה טבעית/יח"צ

"הטיפול שלנו עשוי לעצור את התקפי השושנה ברגל בפרק זמן קצר ובנוסף אנחנו דואגים לחבישות צמחי מרפא שמשקמות את כל האזור ומונעות את הנפיחות הכרונית".

חזן ממשיך: "בעיה שכיחה נוספת היא טחורים ופיסורה, אנחנו מעניקים טיפול שעשוי למנוע הגעה לניתוח, עד כדי כך. זה כולל שיפור הרגלי התזונה והיציאות וחומרים שמשקמים את מערכת כלי הדם באזור וקצה מערכת העיכול".

באופן מפתיע לא מצאתי פרסומים על קליניקת "חזן רפואה טבעית", שאלתי את יעקב לפשר העניין והוא הסביר כי הלקוחות מגיעים אליהם מפה לאוזן לאורך 40 שנה, קודם היו מגיעים לאביו והיום גם אליו ואל אשתו.

חלק מהלקוחות שעליהם יעקב סיפר כוללים אנשי דת בכירים ולא מעט רופאים ופרופסורים שעובדים בקופות ובתי החולים השונים, "לשמחתי לאורך השנים ראשי הרפואה הקונבנציונלית למדו את היתרונות שיש לרפואה הטבעית להציע, גם הם לא יכלו להתעלם מתוצאות והצלחה בשטח והיום יש שיתוף פעולה פורה מצד שני הצדדים", סיפר, בנוסף למעלה מ 15 שנים שיעקב מגיע לבתי חולים כדי להעניק טיפול משלים משלו לפי בקשה של רופאים שמכירים ומוקירים את ההבחנה של פצעים וזיהומים ואת יכולת הטיפול שלו.

רפואה טבעית. יח"צ,
רפואה טבעית/יח"צ

אם גם אתם סובלים משושנה, אבצס, זיהום בזנב הגב, כף רגל סוכרתית, ורידים ופצעי ורידים, טחורים ופיסורה או ציפרן חודרנית, יש גם דרכים טבעיות לטיפול יעיל ומהיר שיכול למנוע מכם סבל רב ומיותר.

בקליניקת "חזן רפואה טבעית" מחכים לכם אנשי מקצוע עם ניסיון של עשרות שנים ורקורד הצלחה מרשים.

ליצירת קשר ניתן להתקשר למספר טלפון:02-5443334

אתר הבית

בשיתוף חזן רפואה טבעית, בשיתוף חזן רפואה טבעית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully